Het is PHP die 'career' probeert te spellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:07 schreef Friek_ het volgende:
Over het einde rept hij ook over een 'carrier', terwijl ik me afvraag of hij ook echt zo'n vloot bedoelt.
Nee. Ik wil nu thee.quote:
Ik heb net een cappucino uit het automaat getrokken.quote:
TV uit, boek lezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is heeeeeeeeeel de avond weer RdG
Rijk heeft toch bij de SD gezeten?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, Rijk de Gooyer is ook eindelijk opgebokt.
Usenet.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders je eigen tv-avond bijelkaar torrenten.
En de CIA.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijk heeft toch bij de SD gezeten?
Ik ben niet zo'n filmliefhebber.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders je eigen tv-avond bijelkaar torrenten.
Gewoon voor jezelf kopen als Sinterklaaskadootje.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
Eigenlijk wel. Ik heb al een mooi hoekje gereserveerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon voor jezelf kopen als Sinterklaaskadootje.
Ga je me nu stalken?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak ff een R&P topic aan.
Vrouw hoort toch achter man te lopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |