Sorry, je eeuwige zelfmedelijden is moeilijk te ontwijken als je af en toe door R&P wandelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, maar jij stalk wel. Ook een topic daar waard.
Je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sorry, je eeuwige zelfmedelijden is moeilijk te ontwijken als je af en toe door R&P wandelt.
Dat zal het zijn. Welk subforum kun je aanraden?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee.
De longstay.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Welk subforum kun je aanraden?
Wij lopen zij aan zij.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrouw hoort toch achter man te lopen?
Nee jij bent een lekkere toevoeging.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De longstay.
Dan zijn we je hier ook kwijt.
Ja?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee jij bent een lekkere toevoeging.
Zet ik het theewater aan.quote:
Ben je met je moeder getrouwd?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak ff een R&P topic aan.
Alles ligt overal aan.quote:
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclamequote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Is mijn gebruikersnaam 3-voud? Nee, ik ben dus niet met mijn moeder getrouwd.
Zo doen echte mannen het.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclame
He jongens, kijk eens wat een hoog gebouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |