Het ging ook niet zozeer om wapens oppakken, maar het land ontvluchten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zouden ze als er geen machtige NAVO helpt met tienduizenden vluchten om al het zware geschut voor je uit de weg te ruimen. Je gaat toch ook niet met een paard en een buks een tankbataljon tegemoet of wel?
Simple fact is gewoon dat burgers niet de slagkracht hebben van een leger en het dus nutteloos is je te verzetten door jezelf voor de linies te gooien.
Laat ze lekker, Darwin knows best.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan de brallers hier die beweren dat zij wel stoer zullen doen en anderen niet.
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt een beetje last van achtervolgingswaanzin, niet?
Nee nee zo streel je mijn ego niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon een Turkse heerser.
quote:
Ik schijt in je muil?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee nee zo streel je mijn ego niet.
Nopquote:
Ik zou je graag intellectueel willen noemen, maar dat ben je niet, dus kan ik dat niet naar voren brengen. Lastig, lastig, lastig.quote:
Nee hoor, samenwerken met de vijand is veel makkelijker.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De makkelijkste weg is naar het buitenland vluchten, mijn beste defaitist.
Neuh. Om de oren vliegen is langszij. Dus mis.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen
Ligt aan de situatie, welke vijand, welke schaal, welke voorbereidingstijd, welke overwinningskans. Maar een algehele mobilisatie zal ik niet uit de weg gaan denk ik, voor zover ik dat kan inschatten van te voren. Ben redelijk vaderlandsgezind dus een invasiemacht zal ik niet vriendelijk tegenover staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het ging ook niet zozeer om wapens oppakken, maar het land ontvluchten.
Ja die gaat dan buiten naakt rondrennen met z'n armen zwaaiend en een erectie.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen, met uitzondering van V_P omdat hij een geflipte mafketel is.
Helaas kan ik maar 1 uitspraak in mijn sig verwerken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen, met uitzondering van V_P omdat hij een geflipte mafketel is.
Geluktquote:Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou je graag intellectueel willen noemen, maar dat ben je niet, dus kan ik dat niet naar voren brengen. Lastig, lastig, lastig.
Rare homoseksuele fantasieen heb jij zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die gaat dan buiten naakt rondrennen met z'n armen zwaaiend en een erectie.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gelukt
Het feit dat jij mij geen intellectueel vindt geeft 100% zekerheid dat ik het wel ben.
Bedankt
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rare homoseksuele fantasieen heb jij zeg.
Geobsedeerd door homo's m'n beste?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.
Okéquote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.
Zo geheim is hij niet meer he.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef betyar het volgende:
Wij hebben een geheime beton-loden schuilkelder, vol met blikvoer en water en natuurlijk mogen de gasmaksers, batterijen, knijpkat, radio niet ontbreken.
Enorm, vooral als ze zwart / wit zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Geobsedeerd door homo's m'n beste?
Brabantse wijsheidquote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef betyar het volgende:
Wij hebben een geheime beton-loden schuilkelder, vol met blikvoer en water en natuurlijk mogen de gasmaksers, batterijen, knijpkat, radio niet ontbreken.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Enorm, vooral als ze zwart / wit zijn.
Jij mag mee schuilen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo geheim is hij niet meer he.
Mooi, ik zal wat geld overmaken op uwer rekening zodat je ook wat whisky kan inslaan.quote:
Was niet sarcastischquote:
Drank, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, ik zal wat geld overmaken op uwer rekening zodat je ook wat whisky kan inslaan.
Just in case voor als ik kom.
Geeft niet, ik help je wel de essentiële dingen te herinneren.quote:
Het is een mooie dood, zolang het maar niet op een IED rijden is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Sterven voor je land is overigens voor klapmongolen.
Wat is de criteria?quote:
Ik heb liever langzaam brandend kunnen we wat langer stoken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, ik help je wel de essentiële dingen te herinneren.
Als ik dan toch plotsklaps sterf is het ook een snelle efficiënte crematie, mijn promillage zorgt wel voor een snelle fik.
Och dan gooi je wat impregneermiddel in m'n mik als ik dood ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb liever langzaam brandend kunnen we wat langer stoken.
Weten dat criteria meervoud is, is waarschijnlijk wel een van de criteria.quote:
Weten hoe je met een wapen omgaat, omdat dat je onafhankelijkheid van de politiek illustreert.quote:
Net zo zinloos als je notesquote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Met zulk krom taalgebruik val je al af.
Alleen is dat ding niet gevechtsklaar, dus je hebt er niet zoveel aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
Ik heb een atoomschuilkelder op 100 meter van mijn huis: Het geheim van Klarendal (pdf)
Je bent nu al een fout voor het milieu...quote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dan gooi je wat impregneermiddel in m'n mik als ik dood ben.
Een fout der natuur is geen fout voor het milieu perse.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent nu al een fout voor het milieu...
Ein-de-lijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef De_Nuance het volgende:
Hm misschien toch handig zo een schuilkelder
Netanyahu probeert meerderheid te krijgen voor aanval Iran http://t.co/k820aPpD
Dat eerste wilde ik je besparen. Maar nu je er zelf over begint...quote:Op woensdag 2 november 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een fout der natuur is geen fout voor het milieu perse.
Wees blij dat ik een nuchtere homo ben, je kan ze erger treffen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat eerste wilde ik je besparen. Maar nu je er zelf over begint...
Wat de criteria zijn?quote:
Inderdaad. Dit overtreft de Elfstedentocht.quote:
Dan val ik af. Geef er geen zak om.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat de criteria zijn?
Foutloos Nederlands schrijven, zou erik zeggen.
Daarom. Zo laag ben ik ook niet dat uit te buiten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees blij dat ik een nuchtere homo ben, je kan ze erger treffen.
Zelfspot is belangrijk.
Aanpassen of verbanning uit Nederland.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan val ik af. Geef er geen zak om.
Men begreipt me tog wew.
Ik geef geen zak om zielig genuanceerd links.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan val ik af. Geef er geen zak om.
Men begreipt me tog wew.
Mijn Israel discussies zijn legendarisch op dit forum, weet je zeker dat je een pareltje over wenst te slaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
Ook nog een Israël discussie met VS is denk ik teveel van het goede vandaag , ik pas
Als hij een linkse homo was had je het echt wel vaker tegen hem gebruikt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarom. Zo laag ben ik ook niet dat uit te buiten.
Let jij maar op je postrechten in die discussiesquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Israel discussies zijn legendarisch op dit forum, weet je zeker dat je een pareltje over wenst te slaan?
Nee. Dat vind ik juist een vereiste.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geef geen zak om zielig genuanceerd links.
Val ik nu ook af?
Ach die gekke Friezen gaan na 1 dag vriezen al "It geat on" schreeuwen, niets speciaals.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef De_Nuance het volgende:
Niets overtreft de Elfstedentocht. Ik wacht er al jaren op.
Winter
Ja dat weet ik heel zeker , gebaseerd op ervaringen uit het verledenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Israel discussies zijn legendarisch op dit forum, weet je zeker dat je een pareltje over wenst te slaan?
Niks mis met een beetje pro-Israel posten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Let jij maar op je postrechten in die discussies
Ach de enige die het onderspit moest delven was ik zelf, na remlof's interventie.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat weet ik heel zeker , gebaseerd op ervaringen uit het verleden
Gelukkig. Dus de mauro's moeten niet jankenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Dat vind ik juist een vereiste.
Ik vond het nog stukken hilarischer toen je Apartheid een geschenk uit de hemel noemde.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke verkapte sneer, bedanktquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geef geen zak om zielig genuanceerd links.
Val ik nu ook af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |