Brabantse wijsheidquote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef betyar het volgende:
Wij hebben een geheime beton-loden schuilkelder, vol met blikvoer en water en natuurlijk mogen de gasmaksers, batterijen, knijpkat, radio niet ontbreken.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Enorm, vooral als ze zwart / wit zijn.
Jij mag mee schuilen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo geheim is hij niet meer he.
Mooi, ik zal wat geld overmaken op uwer rekening zodat je ook wat whisky kan inslaan.quote:
Was niet sarcastischquote:
Drank, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, ik zal wat geld overmaken op uwer rekening zodat je ook wat whisky kan inslaan.
Just in case voor als ik kom.
Geeft niet, ik help je wel de essentiële dingen te herinneren.quote:
Het is een mooie dood, zolang het maar niet op een IED rijden is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Sterven voor je land is overigens voor klapmongolen.
Wat is de criteria?quote:
Ik heb liever langzaam brandend kunnen we wat langer stoken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, ik help je wel de essentiële dingen te herinneren.
Als ik dan toch plotsklaps sterf is het ook een snelle efficiënte crematie, mijn promillage zorgt wel voor een snelle fik.
Och dan gooi je wat impregneermiddel in m'n mik als ik dood ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb liever langzaam brandend kunnen we wat langer stoken.
Weten dat criteria meervoud is, is waarschijnlijk wel een van de criteria.quote:
Weten hoe je met een wapen omgaat, omdat dat je onafhankelijkheid van de politiek illustreert.quote:
Net zo zinloos als je notesquote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Met zulk krom taalgebruik val je al af.
Alleen is dat ding niet gevechtsklaar, dus je hebt er niet zoveel aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
Ik heb een atoomschuilkelder op 100 meter van mijn huis: Het geheim van Klarendal (pdf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |