Hier in Nederland zou het niet werken, maar voor Zuid-Afrika was het een uitkomst.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond het nog stukken hilarischer toen je Apartheid een geschenk uit de hemel noemde.
Sterker: het recht hebben ze niet eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig. Dus de mauro's moeten niet janken
Hij kan wel beter spellen dan jij.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sterker: het recht hebben ze niet eens.
Vond het ook hilarisch toen Mauro over het CDA studeren voorstel zei "zal er over nadenken".quote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sterker: het recht hebben ze niet eens.
Zijn advocaat bedoel je. Hoort zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij kan wel beter spellen dan jij.
Apartheid is net zo'n uitkomst als de holocaust.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier in Nederland zou het niet werken, maar voor Zuid-Afrika was het een uitkomst.
Hij is getraind hoe je als allochtoon alles naar je hand kan zetten. Een bepaalde stroming mogen we daar dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vond het ook hilarisch toen Mauro over het CDA studeren voorstel zei "zal er over nadenken".
Wat de neuk?! Hij is niet eens Nederlander, maar heeft wel het lef om een gegeven paard in de bek te kijken en een houding aan te nemen van "ik zie wel, vind het niet goed genoeg".
Ongewenst?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Apartheid is net zo'n uitkomst als de holocaust.
Het is een uitkomst , maar ongewenst.
Ik ga met terugwerkende kracht de regering in Australie ook maar weer eens mailen over mijn studievisum, vond het eigenlijk toch niet goed genoeg dat ik daar een tijd mocht verblijven om te studeren, hoe durven ze me niet meteen een paspoort te geven.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij is getraind hoe je als allochtoon alles naar je hand kan zetten. Een bepaalde stroming mogen we daar dankbaar voor zijn.
Kan me deze opmerking nog wel heugenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongewenst?
Ik kan er niks aan doen dat op zo'n schaal in zo'n land het onmogelijk is fatsoenlijk samen te leven.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Half gaan huilen als iemand wat over de Holocaust zegt, maar de apartheid was een geschenk uit de hemel.
Raar volk, die homo's.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongewenst?
Ik kan er niks aan doen dat op zo'n schaal in zo'n land het onmogelijk is fatsoenlijk samen te leven.
Nee, het instituut Apartheid is inderdaad niet juist, de gevolgen voor het land waren echter positiever dan hoe het er nu aan toe gaat. Het is als blanke nu bijna onmogelijk een baan te vinden met al dat omgekeerde racisme, maar daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt wel elke dag een andere mening over apartheid.
Nee, geen winter aub.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef De_Nuance het volgende:
Niets overtreft de Elfstedentocht. Ik wacht er al jaren op.
Winter
Iedereen die Nederlands als eerste taal spreekt en hier al langer dan vijf jaar is beschouw ik Nederlander.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vond het ook hilarisch toen Mauro over het CDA studeren voorstel zei "zal er over nadenken".
Wat de neuk?! Hij is niet eens Nederlander, maar heeft wel het lef om een gegeven paard in de bek te kijken en een houding aan te nemen van "ik zie wel, vind het niet goed genoeg".
Mooi ik stel voor dat we het hierbij houden dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het instituut Apartheid is inderdaad niet juist,
Ah, dus iemand die hier 4 jaar is moet opkankeren? Lekker triviale grens weer.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen die Nederlands als eerste taal spreekt en hier al langer dan vijf jaar is beschouw ik Nederlander.
3-voud valt af danquote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen die Nederlands als eerste taal spreekt en hier al langer dan vijf jaar is beschouw ik Nederlander.
Waarom, je kan toch best stellen dat Apartheid een middel was en geen doel?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi ik stel voor dat we het hierbij houden dan.
Ga aub door. Dat is lachen!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi ik stel voor dat we het hierbij houden dan.
Ben jij ooit systematisch bespuugd omdat je blank bent hm?quote:
Kan niet. Alleen blanken zijn racistisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij ooit bespuugd omdat je blank bent hm?
Maar onder de Apartheid was iedereen in Zuid-Afrika ook gewoon beter af dan tijdens de pleurisbende die het nu is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond het nog stukken hilarischer toen je Apartheid een geschenk uit de hemel noemde.
Ja, hij komt weerquote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij ooit systematisch bespuugd omdat je blank bent hm?
Ja ik bedoel maar. Ik ben zelfs bijna ontslagen omdat ik voorstelde tijdens een vergadering dat we discriminatoire bedrijfsregels moesten laten varen omdat iedereen een gelijke behandeling verdient, dus ook de blanken. Als straf moest ik verplicht de sloppenwijken in om te kijken hoe zwarten leven.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kan niet. Alleen blanken zijn racistisch.
Zwaktebod, doe je altijd: zielige anekdote als je niet sterk staat.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij ooit systematisch bespuugd omdat je blank bent hm?
Hm nouja, niet iedereen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar onder de Apartheid was iedereen in Zuid-Afrika ook gewoon beter af dan tijdens de pleurisbende die het nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |