Zeg wollah.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een lelijke groene overhemd van Matthijs
Idd, een term als "misbruikt" lijkt me een beetje misplaatst.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Karina het volgende:
Is dat niet een beeetje overdreven, persoonlijk leed?
Nou wat zou je ervan vinden als je dag in dag uit bezig bent met een onderzoek en alles blijkt onzin te zijn geweest, ik zou echt woedend zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Karina het volgende:
Is dat niet een beeetje overdreven, persoonlijk leed?
Het is nu geen luchtige Marokkanenweek natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
Wat een serieus onderwerp om de week mee te beginnen.
Woedend ja, maar het klinkt alsof hij ze geslagen heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Nou wat zou je ervan vinden als je dag in dag uit bezig bent met een onderzoek en alles blijkt onzin te zijn geweest, ik zou echt woedend zijn.
Zou ze nog liever gehad hebben denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Woedend ja, maar het klinkt alsof hij ze geslagen heeft.
Ik denk dat Stapel naar Angola uitgezet moet worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
Wat een serieus onderwerp om de week mee te beginnen.
Dat is dan weer het andere uiterste.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is nu geen luchtige Marokkanenweek natuurlijk.
Kan me bedreigingen aan zijn adres goed voorstellen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Woedend ja, maar het klinkt alsof hij ze geslagen heeft.
Haha..ik denk dat er nog een stoel vrij komt op de vlucht Amsterdam - Luanda, komt mooi uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat Stapel naar Angola uitgezet moet worden.
Kijk daar heb je het al. Zoals bankiers niet meer in pak over straat durven, zo kunnen wetenschappers zich nooit meer in een witte jas vertonen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:40 schreef DrDentzz het volgende:
Ik vertrouw nooit meer een wetenschapper.
Jij had daar moeten zitten i.p.v. Jan.quote:
Ik ben zelf maar ing., maar dat staat nu ook onder druk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef UncleDolan het volgende:
Ik hoop niet dat mijn UvA diploma inflateert.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:45 schreef Specularium het volgende:
Deze Dries Roelvink jakhals moet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |