Sorry, ik wachtte op de TSluiter.quote:
wendy?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef alors het volgende:
Ik vind hem echt zo'n stiekemerd, als ie die bril afdoet dan is het heel iemand anders volgens mij
beter dan Jan Mulderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:54 schreef Strani het volgende:
Om de één of andere reden vind ik alles meteen een stuk minder leuk als Claudia in beeld is.
Hij zal best wel een boel leuke anekdotes kennen op feestjes, maar verder een beetje een aparte gast.quote:
Nee joh, dat is een wants.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Is dat zo een beest dat in je bed rondkruipt?
Nee, dat zijn kakkerlakken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Is dat zo een beest dat in je bed rondkruipt?
Wat is er zo apart aan? Zou niet klagen als hij m'n schoonzoon zou zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij zal best wel een boel leuke anekdotes kennen op feestjes, maar verder een beetje een aparte gast.
Jammer dat ze tegenwoordig Nederlandse bierreclames doen.quote:
Ik denk dat het noors wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Het Zweeds vond ik nog het leukst aan dat filmpje.
1 van de Rembo'squote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
Wie was die man bij de jakhalzen? Ik kijk via BVN dus loop achter
Die is van Rambo en Rambo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
Theo Wesselo van Rembo & Remboquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
quote:
spaceballsquote:
6.9 op IMDB, dus niet slechtquote:
Begint inderdaad een beetje op Ivo te lijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
Erik's ego begint te knellen in zijn lichaam.
Is ook niet heel slecht, maar Brooks dus grappen variërend van leuk tot tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
6.9 op IMDB, dus niet slecht
Bin Laden is al jaren doodquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
Nou nou, wat een timing had die Obama met zijn 'standupshow' toen.
Je zag de zenuwen eruit knallen omdat die Bin Laden missie bezig was.
Sommige stukjes waren zelfs grappig tót ze in DWDD zitten. Daar slaat bijna alles dood.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef Bastiefcg het volgende:
wat is dwdd toch goed in het laten zien van niet grappige stukjes
Misschien toch teveel omgegaan met Jack Spijkerman?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij begon af te takelen met dat gedram over China.
Ja met die oogjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Studio Spaan was hij een held...
Van Raaij imitatie
NOOITquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:27 schreef Jivis het volgende:
Wanneer mag Wilfred Genee DWDD gaan presenteren?
Nee totaal niet. Echter DWDD is geen DWDD zonder Matthijsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent meer het type van Claudia?
Wat is dat toch weer voor een gelul.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Ringo het volgende:
Wat is dat toch weer voor een gelul.
Ze is geïnteresseerd in de gast en zijn verhaal, ze is alert en stelt gerichte vragen. Ik vind haar altijd een goede aanvulling op Matthijs.
Tja, dat ze een vrouw is is voor sommigen hier al genoeg om haar af te zeiken. Maar ik heb liever haar dan Jan Mulder die op elk moment, al dan niet gespeeld, verontwaardigd kan worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze is geïnteresseerd in de gast en zijn verhaal, ze is alert en stelt gerichte vragen. Ik vind haar altijd een goede aanvulling op Matthijs.
Ik moet haar niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Claudia verpest zelfs De Tv Draait Door met haar neppe lach welke zo hard is dat je het filmpje zelf niet meer verstaat. Ik vond het dan ook mooi dat die schrijver van het boek over rare dieren haar totaal niet serieus nam en haar vragen links liet liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tja, dat ze een vrouw is is voor sommigen hier al genoeg om haar af te zeiken. Maar ik heb liever haar dan Jan Mulder die op elk moment, al dan niet gespeeld, verontwaardigd kan worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ar-zonder-seks.dhtmlquote:Tijdens de uitzending van De Wereld Draait Door vanavond floepte tafeldame Claudia de Breij tijdens een interview met astronaut André Kuiper er spontaan een pikante opmerking over presentator Matthijs van Nieuwkerk uit.
© ANP
Op de vraag van Van Nieuwkerk aan Kuiper, die binnenkort voor een half jaar naar de ruimte vertrekt, wat hij in die periode het meest zou missen, nam De Breij het over en zei: 'Matthijs kan geen half jaar zonder seks. Dat zei hij vooraf in de kleedkamer.'
Van Nieuwkerk was not amused met de schalkse opmerking van De Breij en was even een paar minuten uit het veld geslagen.
(Redactie)
Elke keer bij dit soort berichten over Matthijs kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat hij gigantische issues met zijn eigen persoon heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:34 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ar-zonder-seks.dhtml
Als je nu nog niet weet hoe je met youtube om moet gaan of de DWDD website niet kent verdien je niet eens hulpquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:20 schreef Gattaca het volgende:
al op youtube, die opmerking van claudia?
waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet hoe je met youtube om moet gaan of de DWDD website niet kent verdien je niet eens hulp
in welk ITEMquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat dacht je van video -> uitzendingen?
Waarom?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke keer bij dit soort berichten over Matthijs kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat hij gigantische issues met zijn eigen persoon heeft.
Maar waarom dan? Wat is er in vredesnaam schokkend of privé aan het 'nieuwtje' dat Matthijs geen half jaar zonder seks kan, zoals alle normale mensen? Ik snap niet dat daar 'n berichtje over is ontstaan, ik was het na de uitzending al weer vergeten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef Gattaca het volgende:
Niemand weet precies hoe Matthijs het heeft gezegd. En ook wat voor type mens Matthijs is achter de schermen.
Als hij het als een corpsbal door de kleedkamer heeft geschreeuwd, terwijl niemand er op zit te wachten en denkt "oh god daar heb je hem weer met z'n gebral" (je kent dat soort types wel), dan heb ik stiekem wel respect dat Claudia de Breij het heeft gezegd.
Als hij het gewoon in een normaal gesprek heeft gezegd, 1 op 1, in vertrouwen, dan is het ontzettend dom en sneu wat Claudia de Breij heeft gedaan.
Het ging mij niet om het onderwerp. Ik doelde op die defensieve ongemakkelijkheid die toeslaatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom?Ik kan ook geen half jaar zonder seks, lijkt me vrij normaal.
Ik zie de nieuwswaarde ook niet zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat is er in vredesnaam schokkend of privé aan het 'nieuwtje' dat Matthijs geen half jaar zonder seks kan, zoals alle normale mensen? Ik snap niet dat daar 'n berichtje over is ontstaan, ik was het na de uitzending al weer vergeten.
Ik begrijp het al niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
Voor wie genoten heeft van Walter Lewin afgelopen Maandag : Zijn college (over de regenboog) op de TU in Delft is nu live te volgen via deze stream.
Woont die man niet al jaren en jaren in de VS ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef Specularium het volgende:
Ik haat bijna altijd Nederlanders die pogingen doen engels te spreken terwijl ze het niet kunnen.
Het rare bij deze kerel is dat ik zijn slechte engels kan hebben, omdat het behalve de uitspraak heel vloeiend gaat.
Ik ook niet.quote:
Nee old spicequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat hij een bus Pringles in zijn handen had
Ze vergeten voor het gemak even dat kinderen idealiter ook een vader moeten hebben, kwa opvoeding en zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:38 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een onzin, sperma maken van eigen eicel?
Dan kan ik een soort van uberversie van mezelf makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:38 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een onzin, sperma maken van eigen eicel?
Lieverd, jij bent al de uberversie van jezelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kan ik een soort van uberversie van mezelf maken
Ik ben opgegroeid zonder vader. Ben er best goed vanaf gekomen al zeg ik zelf), kan dus welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze vergeten voor het gemak even dat kinderen idealiter ook een vader moeten hebben, kwa opvoeding en zo.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vrouwen bellen Arie nu allemaal.
Ik grotendeels ook, het kan zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid zonder vader. Ben er best goed vanaf gekomen al zeg ik zelf), kan dus wel
Oh nee, ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk. En hij is nog irritant ook. En die tattoo's - beetje TE.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]Dat deden ze toch al
Vind jij hem nou ook zo aantrekkelijk?
Hij maakt wel interessante programma'squote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]Dat deden ze toch al
Vind jij hem nou ook zo aantrekkelijk?
Sjek kan er ook wat van, zal elkaar niet veel ontlopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:41 schreef Silenus het volgende:
Die kale gozer achter Matthijs heeft me toch een gigantische oren.
Nou ja, bij Sjek staan ze vooral in de breedte.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sjek kan er ook wat van, zal elkaar niet veel ontlopen.
Vraagt om een RTL bel- en SMS-show: "Wil jíj met Rutte over de rode loper?"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Strani het volgende:
Als Rutte een beetje een vent is neemt ie op de volgende Eurotop gewoon een heel bejaardentehuis van 50 oudjes mee. Állemaal over de rode loper.
Ik ook. Jort is tenminste nog zo'n ondeugende boef, Arie is zoooo saai.quote:
Ja precies, braafste jongetje van de klas (die laatste dan). En Arie heeft ook geen humor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Jort is tenminste nog zo'n ondeugende boef, Arie is zoooo saai.
Haha, ik voorzie een Televizierring voor FOK!, een programma mét productiewaarde!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vraagt om een RTL bel- en SMS-show: "Wil jíj met Rutte over de rode loper?"
wat een kutwijf ook om eerst te zeggen dat hij moest blijven en nu opeens niet, het zal je gezegd worden zegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Hey, Cora van Mora van Nieuwenhuizen.
Heeft Ivo dochters eigenlijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Strani het volgende:
Nu dat Harry zelf niet meer kan opscheppen over hoe geweldig hij is, komen z'n dochters dat doen.
Schrijnend ja. Al moet er ook wat aangedaan worden dat je schijnbaar eindeloos kan procederen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Een 18-jarige jongen die hier jaren woont en beter Nederlands dan de gemiddelde Limburger spreekt, naar Angola sturen
En niemand liet hem zitten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, was hijMeestal staand omdat de tram altijd stampvol was.
Je hebt ook zwervers die kunnen staan. Al ken ik ze meestal liggend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, was hijMeestal staand omdat de tram altijd stampvol was.
Vast wel, heeft ie helemaal zelf gemaakt, onder luid applaus van een volle Parijse theaterzaal.quote:
Ja, dat mag ik zegg0n.quote:
voor oude mensen sta je toch op? of is dat niet overal zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand tegen hem durfde te praten
Sprakeloos. Gewoon sprakeloos.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:55 schreef starla het volgende:
Ik val net in en zie 3 lelijke vrouwen met grote neuzen. Waar gaat het over, de holocaust?
In Amsterdam nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
voor oude mensen sta je toch op? of is dat niet overal zo?
Dit was een jaar of 15-20 geleden...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:57 schreef Ties02 het volgende:
Komt door al die marrokanen in Amsterdam..
En wat kunnen ze neuzelen.quote:
ok, maar was een grapjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was een jaar of 15-20 geleden...
Dat snap ik. Valt wel mee hoor verder. Maar in de tram wil iedereen zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ok, maar was een grapje
Heb zelf ook al ondervonden dat A'dam sowieso vrij asociaal is
Zou het familie zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |