Nee joh die Christengek belachelijk maken + Bertje ligt Derksen beter. Als je dan toch zo ijdel bent om aan een tafel te gaan zitten etc. etc.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk beginnen ze meteen met Johan en Wilfred bij P&W
quote:24 oktober 2011, Maandag
Dat Ajacied422 er redelijk vaak vandoor gaat met topicreeksen en dan vooral de titels daarvan,
kan Bert van der Veer blijkbaar niet verkroppen. Hij haalt daarom keihard uit naar de user.
Slechte ontwikkeling
Volgens Van der Veer is het niet zozeer een ramp voor de wereld, maar een slechte ontwikkeling voor FOK! als forum. "Als er geen maatregelen genomen worden om die user wat aan banden te leggen, dan is het een nutteloos forum geworden."
"Een 'community' die niets meer waard is," zo zegt hij in Shownieuws.
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:36:33Lex, heb je Onze héle Krijgsmacht werkelijk een dienstbevel gegeven bij de #Televizierring op Voetbal International te stemmen? #VI reageer retweet
... ?quote:
quote:
Ja, dat stond al op de FP... Gijp: Bert, er zijn ook medicijnen voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Reactie van Rene op het winnen van de Televizier-ring
ja boeiequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat stond al op de FP... Gijp: Bert, er zijn ook medicijnen voor
De finale komt zo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nu wel echt genoeg van Bert, zo belangrijk is hij nou ook weer niet..
In Pownews straks ook nog een keerquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
De finale komt zo.
Dan is het klaar.
Nee, bij PowNews is het een snelle herhaling van zetten.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat pownews is btw diep triest...dat daar belastingcenten heen gaan
Af en toe eens een leuk item maar voor de rest is het goedkoop scoren door iedere keer de meest kneuzige persoon uit te zoeken op straat en die dan nogal belachelijke vragen gaan stellen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat pownews is btw diep triest...dat daar belastingcenten heen gaan
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:51 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie niet naar Cruijff op RTL7 ?
Al een keer gezien. Ik ga zo naar P&Wquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:51 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie niet naar Cruijff op RTL7 ?
Die Rutger heeft tegen de lulletjerozenwaters van deze wereld altijd een grote bek, maar tegen Johan was ie poeslief. Erg gemakkelijk inderdaad...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Af en toe eens een leuk item maar voor de rest is het goedkoop scoren door iedere keer de meest kneuzige persoon uit te zoeken op straat en die dan nogal belachelijke vragen gaan stellen.
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Al een keer gezien. Ik ga zo naar P&W
Johan is dan ook een baas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Rutger heeft tegen de lulletjerozenwaters van deze wereld altijd een grote bek, maar tegen Johan was ie poeslief. Erg gemakkelijk inderdaad...
Ja, maar ik denk ook niet dat Johan in dat trollen van dat overjarige balletje zou trappen om eerlijk te zijn, hij zou 'm gewoon uitlachen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Rutger heeft tegen de lulletjerozenwaters van deze wereld altijd een grote bek, maar tegen Johan was ie poeslief. Erg gemakkelijk inderdaad...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)8485bb0f8ae811d8.mp4
En daarna gaat hij de nachtelijke bel programma's meepresenterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, in welk programma zit Johan nu?
Ik zou hem wel bij late night poker willen zien zitten
Johan die tarot-kaarten om gaat draaienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En daarna gaat hij de nachtelijke bel programma's meepresenteren
Ah joh, die reeks is al maanden op sterven na dood. Topics gaan tegenwoordig dagen meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
En bovendien is het P&W topic bestookt door VI Hooligans
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Johan die tarot-kaarten om gaat draaien![]()
'oei, ik zie het somber in voor je in de nabije toekomst'quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Of Astro TV.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Hee, ik wilde al een rullevant grap doen..!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef Ties02 het volgende:
"deze kaart is helemaal niet rullevant"
quote:Johan, Wilfred en Hans zitten op ronddraaiende stoelen met hun rug naar de tafel. Vervolgens moet de tafelgast over voetbal vertellen en kunnen die andere drie zich omdraaien als het bevalt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Oidipous het volgende:
Om Bert van de Veer tegemoet te komen zag ik het volgende elders op internet staan:
[..]
hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Oidipous het volgende:
Om Bert van de Veer tegemoet te komen zag ik het volgende elders op internet staan:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik blijf even low key, de politie houdt me in de gatenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu herhaling van P&W, wie is er niet opgepakt en gaat opnieuw rellen in hun topic?
ZuidGrens staat ook enorm groot op billboardsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet opgepakt maar sta wel op de videobeelden.
Ik dacht ik ga effe het topic P&W teruglezen, zijn er goddomme 7 topics doorgeramd in een uurtje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo, was een heerlijk avondje in de stad bij P&W Topic. Nu weer terug in het knusse VI-dorpje met het VI-kroegje.
Ja inderdaad, over 2000 jaar zal 'Helden & Hansworsten' gewoon onderdeel uitmaken van het nieuwe testament.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Derksen : 'U wint nu de Televizierring maar over 2000 jaar is uw programma ouderwets'
Wat een dom wijf is dat zeg !
2000 jaar geleden zag ze er beter uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Derksen : 'U wint nu de Televizierring maar over 2000 jaar is uw programma ouderwets'
Elke keer als er op een toetertje werd geblazen kwamen er sowieso 20 reacties bijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga effe het topic P&W teruglezen, zijn er goddomme 7 topics doorgeramd in een uurtje.
![]()
Goed gedaan jongens!
Het ging helaas wel ten koste van de inhoudelijke discussiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer als er op een toetertje werd geblazen kwamen er sowieso 20 reacties bij
Helemaal gehakt van gemaakt. En dat gedeelte over dat haar man kreunt tijdens het kijken naar VI, dan ga je toch visualiseren (en mevrouw Mariska Orban deed tegelijkertijd de geluidseffecten op tv).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Ah net te laatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakte Bert van de Veer en dat enge Katho-extremistische/incestueuze vrouwtje met de grond gelijk gemaakt. Ik verwacht ook niets minder van hem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Ties02 het volgende:
Er was geen discussie want Johan had telkens gelijk..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat die vrouw vrijdag als gast komt, wel een intelligente vrouw.
Zo hebben condooms in Afrika geen zin omdat er door een wetenschappelijk onderzoek is aangetoond dat een gemiddelde Afrikaan met 40 vrouwen vreemdgaat, en nog een ander wetenschappelijk onderzoek toonde aan dat bij een katholiek geestelijke de kans 36 keer kleiner is dat hij pedofiel is.
En dat kon je het geloof wel ouderwets noemen maar 'U wint nu de Televizierring maar over 2000 jaar is uw programma ouderwets'
[..]
Ah net te laat
Haha, denk dat jij naast me staat ouwe reus!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ZuidGrens staat ook enorm groot op billboards
Ik postte continu met een zwart balkje voor mijn ogen, dus mij herkennen ze nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, denk dat jij naast me staat ouwe reus!
Ik had een capuchon over mijn laptop getrokkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik postte continu met een zwart balkje voor mijn ogen, dus mij herkennen ze niet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik had een capuchon over mijn laptop getrokken
Tijdens de volgende aflevering van P&W moet jij je melden in FB.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik had een casual jas aan, Stoon Eisland
Zei Derksen ook niet dat jasje ooit gekregen te hebben, maar dit het ultieme moment vond het een keer aan te trekken?quote:
Inderdaad not dunquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Beetje amateuristisch dat die heren niet de bijpassende voetbalstropdas dragen
Bertje vd Veer schijnt soortgelijke plannen te hebben voor het gehele Nederlandse volk (behalve hemzelf) tijdens de Televizierring 2012.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tijdens de volgende aflevering van P&W moet jij je melden in FB.
Hoe kun je Mies nu vergeten, de afgelopen dagen is toch wel duidelijk geworden dat god een vrouw isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bertje vd Veer schijnt soortgelijke plannen te hebben voor het gehele Nederlandse volk (behalve hemzelf) tijdens de Televizierring 2012.
Ik dank u zeerquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad een iets groter buikje gekregen, ajoh is toch heerlijk manquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Genee zit gewoon de heletijd te vreten
Je kan zeggen wat je wil maar onze F-side aan VI Hooligans bracht wel wat leven in het P&W topiquequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:45 schreef TakAFCA het volgende:
Wat één ervaring een avondje meelooen met de "VI Hooligans" bedankt!
Ik ben eigenlijk een algemene hooligan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:45 schreef TakAFCA het volgende:
Wat één ervaring een avondje meelooen met de "VI Hooligans" bedankt!
Kan geen 1 ander forum verzinnen idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer komen wij als harde kern eens in de VI?
mooie groepsfoto met allemaal balkjes voor onze ogenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
ok, maar wel meervoud voor dat echte groepsgevoelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allemaal als ondertitel nemen: VI HOOLIGAN
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ok, maar wel meervoud voor dat echte groepsgevoel
Gewoon elkaar opsturen voor het onderwerp 'Abonee' als VI-hooligan heb je uiteraard een abonnement op het tijdschrift VIquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Nee, dat blaadje interesseert me dan weer bar weinigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon elkaar opsturen voor het onderwerp 'Abonee' als VI-hooligan heb je uiteraard een abonnement op het tijdschrift VI
Oké.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar onze F-side aan VI Hooligans bracht wel wat leven in het P&W topique
Staan soms wel leuke artikelen inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat blaadje interesseert me dan weer bar weinig.
Over 2000 jaar leeft de mensheid volgens de richtlijnen van JD en zullen Genee (Judas) en Boskamp als de apostelen gezien worden. Als Veerboot dan nog even een nieuwe bijbel in elkaar flatst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:53 schreef Stofje het volgende:
Ik begin warme gevoelens te koesteren voor Johan, merk ik. Als Johan op tv is, MOET ik kijken, nakijken, nog eens zien, herzien. Wat een baas, wat een man, wat een held.
In '88 was het vooral het oostblok als tegenstander. Bert (als oostbloksurrogaat) represent dat gevoel terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Je ziet wel dat een gezamenlijke vijand goed is voor het groepsgevoel. Voor de Oranjespelers in 88 waren dat de bobo's, voor de VI-hooligans is dat Bert van der Veer.
In de uitzending? Nee ik niet, Hilversum is niet op eigen vervoerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn jullie er weleens live geweest?
Quote ik die niet net?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:02 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht hier ook elke keer op de mp4 van pberends, maar die komt nooit.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aanrader, is leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In de uitzending? Nee ik niet, Hilversum is niet op eigen vervoer
Moet je wel gevraagd worden door hun dacht ik, je komt er niet zomaar in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oke, misschien doe ik het wel een keertje als René terug is
Zie het net op NED1, wat een zielig figuur is die Bert.quote:
Serieus? Hm kan me herinneren dat dat eerder wel anders was, misschien omdat het nu zo populair wordt.. zit wel steeds volquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je wel gevraagd worden door hun dacht ik, je komt er niet zomaar in.
Is leuk joh. Ik was erbij in die uitzending van die grap met die kutscheet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat not-dun om erbij in de studio te gaan zitten, je gaat in de dierentuin toch ook niet ín de kooi van de apen zitten.
Gewoon betalen, dan kom je er wel inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ga hem nu terugkijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is leuk joh. Ik was erbij in die uitzending van die grap met die kutscheet.
Bij Tour du Jour deze zomer kon je wel betalen en er zo heen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Serieus? Hm kan me herinneren dat dat eerder wel anders was, misschien omdat het nu zo populair wordt.. zit wel steeds vol
Nee, aanmelden via vi.nl. Abonnees kregen toentertijd wel voorrang. Ies graties.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon betalen, dan kom je er wel in
Met bbq wel te verstaan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij Tour du Jour deze zomer kon je wel betalen en er zo heen.
Raar dan dat 2 weken geleden mijn oud voetbal team daar zat, geen van allen lid van de VI en ook niet als club uitgenodigd om daar te komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, aanmelden via vi.nl. Abonnees kregen toentertijd wel voorrang. Ies graties.
Niet via de TOTO sponsor? Elke uitzending nodigen die een team uit geloof ik. Overigens kun je je gewoon inschrijven, maar is er een mogelijke wachtlijst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Raar dan dat 2 weken geleden mijn oud voetbal team daar zat, geen van allen lid van de VI en ook niet als club uitgenodigd om daar te komen
Dat is dus totaal niet raar. Gewoon even mailen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Raar dan dat 2 weken geleden mijn oud voetbal team daar zat, geen van allen lid van de VI en ook niet als club uitgenodigd om daar te komen
j0rdiiii, ik moet bekennen dat ik je soms bloed-irritant vind maar je ondertitel is echt baas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zitten daar door de TOTO, TOTO steunt het amateurvoetbal ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zolang je VI op welke manier dan ook hebt gesteund om die ring binnen te halen val je gewoon binnen die groep aldus Bert. Het is dat ik nog nooit naar mijn profiel opties ben gegaan, maar misschien ga ik ook wel voor het groepsgevoel. Ik bedoel alleen kan ik Bert en Mies niet aan maar samen staan we sterkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
j0rdiiii, ik moet bekennen dat ik je soms bloed-irritant vind maar je ondertitel is echt baas.
En die van Ties02 ook.
Het was maar bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
F-Side.
. Kom hier dan, met je %^##@Q#-F-Side!
Door de toto? Zeg toch niet als club uitgenodigdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zitten daar door de TOTO, TOTO steunt het amateurvoetbal ofzo.
En geen modjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:21 schreef Ties02 het volgende:
Ok 3 uur, geen politie en zonder wapens
Goede post. Ik ga mijn ondertitel even aanpassen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je VI op welke manier dan ook hebt gesteund om die ring binnen te halen val je gewoon binnen die groep aldus Bert. Het is dat ik nog nooit naar mijn profiel opties ben gegaan, maar misschien ga ik ook wel voor het groepsgevoel. Ik bedoel Alleen kan ik Bert en Mies niet aan maar samen staan we sterk
Dit. Wie is er een beetje creatief en kan met Photoshop o.i.d. overwegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:25 schreef Ties02 het volgende:
Eigenlijk moeten we ook nog bijbehorende avatar hebben, zijn we helemaal uniform
Kan gebeuren, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We hebben ong 5 P&W topics volgespamd
Dat was bijna overkill geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel spijtig dat RTL7 het bekervoetbal niet meer bezit, met een beetje geluk waren Genee en Derksen woensdag alweer op tv dan
Niet, het succes niet tever uitmelken. Daarbij als Genee elke dag op tv is wie presenteert het jaarlijkse bakfietsen voor huisvrouwen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was bijna overkill geweest
Hoe denken jullie over VI daily dan? Wel of niet doen?
Ik wil dat wel aanzien. Maar eigenlijk moet er naast Johan en Genee nog meer gasten zijn zoals Bertje en die blonde waar Johan keihard tegen in kan gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was bijna overkill geweest
Hoe denken jullie over VI daily dan? Wel of niet doen?
Edit: NK bakfietsrijden jonge moeders was hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet, het succes niet tever uitmelken. Daarbij als Genee elke dag op tv is wie presenteert het jaarlijkse bakfietsen voor huisvrouwen dan
"en het was op zondag!"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: NK bakfietsrijden jonge moeders was het
Vind het ook al rare statsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:43 schreef DrDentz het volgende:
? Die stats kunnen niet kloppen, nu lijk ik wel de tong80 van de VI-topics.
"Samen staan we sterk tegen Bert en co."quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Snelle topics zijn dodelijk voor mijn statistieken, dan haak ik namelijk al snel af omdat ik toch 10% maar kan lezen voordat een topic volzit (Soms vraag je bijna af of mensen uberhaupt wel naar VI kijken)
Dit weekend gaat de wintertijd inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:46 schreef j0rdiiii het volgende:
De laatste 2 statistieken kloppen sowieso helemaal niks van.
193 topics staat er terwijl in de titel al #261 staatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:46 schreef j0rdiiii het volgende:
De laatste 2 statistieken kloppen sowieso helemaal niks van.
Misschien wil Arcee wel een up-to-date posten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
193 topics staat er terwijl in de titel al #261 staat
Laat gaan, straks gaat iemand werkelijk wat om zijn postcount gevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien wil Arcee wel een up-to-date posten.
Ajacied422.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan, straks gaat iemand werkelijk wat om zijn postcount geven
Zeker, al weerhoudt het sommige er alsnog niet vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:50 schreef Ties02 het volgende:
Vind FOK juist wel een aardig forum omdat je postcount niet zo duidelijk wordt vermeld, en er dus geen waarde aan wordt gehecht
Hij onder andere jaquote:
Zeker, al zou het geen eens onaardig zijn om die katholieke muts een keer uit te nodigenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:50 schreef Cara het volgende:
'we nemen geen van beide gasten mee'
Moest ik toch nog hardop lachen op het eind, Johan, ouwe baas
Dat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind Hansie ook wel een erg goede gast, men moet hem srs gewoon even uit laten praten, komt echt wel wat zinnigs uit
Meen je dit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:22 schreef tjoptjop het volgende:
En toch heb ik het idee dat die Bert en Johan het prima met elkaar zouden kunnen vinden
Ja dat meen ik. Dat verdere verhaal van je vind ik niet zo rullevantquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Meen je dit?
Johan houdt er soms ook arrogante meningen op na, maar als hij daar dan op gewezen wordt gaat hij over op "ik vind" en het punt is juist dat die Bert dat niet doet, die blijft volhouden dat zijn mening geen mening maar waarheid is.
Idd, moet eigenlijk tentamens lerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
Heb zo'n uur lang fragmenten van VI terug zitten kijken.Je blijft maar doorklikken.
En 5 topics ongeveer terwijl het normaal 5 reacties zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:09 schreef pberends het volgende:
6
PAUW EN WITTEMAN
1.420.000
Kijkcijferrecord voor P&W. Althans, dat hebben ze al heel lang niet gehaald.
Opvallend: 2010 was, op VI Oranje na, maar een belabberd VI seizoen op Fok.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol?![]()
01 0034m 48s 2009-08-17 22:30:02 Voetbal International #43 Veel beter dan SV.
02 0036m 55s 2009-09-21 21:25:01 Voetbal International #57. Wat is jou opgevallen, René?
03 0037m 43s 2009-09-21 22:02:50 Voetbal International #58
04 0040m 06s 2011-05-23 20:55:24 Voetbal International #178: Stelt (weer) niet teleur
05 0041m 59s 2011-05-16 21:15:07 Voetbal International #173: Topshow!
06 0043m 43s 2009-09-14 21:51:57 Voetbal International #54 Met masturberende kwallen
07 0044m 19s 2011-05-30 20:58:27 Voetbal International #185: Met De Kromme, Willem kom d'r maar in!
08 0044m 54s 2009-08-24 22:02:53 Voetbal International #45 - Snor, Gijp, Hansie en Genee
09 0045m 09s 2011-04-25 20:46:09 Voetbal International #161: Een boeddhistische topshow
10 0046m 27s 2011-05-16 20:28:09 Voetbal International #172: We zijn los!
11 0051m 20s 2011-03-14 20:42:10 Voetbal International #139: Hans is terug!
12 0051m 50s 2011-03-28 21:00:59 Voetbal International #146: Johan gaat los
13 0053m 16s 2011-04-04 21:05:08 Voetbal International #150: Ajax International
14 0055m 42s 2011-05-23 19:59:01 Voetbal International #177: Hansie? Topshow!
15 0058m 05s 2011-04-11 20:33:26 Voetbal International #154: S - P - A - R - T - A
16 0059m 10s 2009-04-06 21:53:06 Voetbal International #23: Jetlekken en hikkende paarden
17 0060m 51s 2009-04-13 22:00:14 Voetbal International #25
18 0063m 17s 2011-05-27 20:44:19 Voetbal International #181: De laatste paar.
19 0070m 29s 2011-05-20 20:43:51 Voetbal International #175: Joopie!
20 0070m 49s 2009-04-27 21:36:47 Voetbal International #28 Met Dirk Scheringa
21 0073m 19s 2009-03-16 21:36:53 Voetbal International # 18 : Met Hansie
22 0074m 10s 2011-03-18 20:31:47 Voetbal International #142. Waar het weer begint
23 0082m 33s 2011-01-31 20:36:10 Voetbal International #122: Met een jarige Johan.
24 0085m 01s 2011-03-07 20:33:34 Voetbal International #136 Als je haar maar goed zit!
25 0103m 31s 2011-05-30 21:44:07 Voetbal International #186: Met De Kromme, Willem kom d'r maar in!
26 0108m 52s 2011-05-30 19:09:18 Voetbal International #184: Met De Kromme, Willem kom d'r maar in!
27 0113m 33s 2009-03-30 20:31:43 Voetbal International # 21 Van der Gijp Kraait het uit.
28 0126m 44s 2011-04-18 21:21:12 Voetbal International #158: Over Jonker, van de Boog, en andere
29 0187m 11s 2009-08-17 19:22:05 Voetbal International #42: Zonder Hansie maar met Dries
30 0192m 07s 2011-08-01 20:56:43 Voetbal International #193: Feyenoord ;(
31 0207m 06s 2010-12-06 18:21:24 Voetbal International #110 Waar we het zonder Beckand moeten doen.
32 0214m 26s 2011-02-14 18:39:03 Voetbal International #127
33 0214m 50s 2011-05-30 23:28:08 Voetbal International #187: Dat was het dan, voor dit seizoen.
34 0294m 05s 2009-05-25 22:21:45 Voetbal International # 34
35 0323m 09s 2011-08-08 15:49:01 Voetbal International #196: Barbaarse Barend
36 0356m 33s 2011-05-13 15:37:27 Voetbal International #170: Boskamp!
37 0845m 19s 2009-08-24 22:48:08 Voetbal International #46: Huilende mannen
38 0898m 28s 2009-08-10 22:25:05 Voetbal International #40: Doe het licht maar uit.
39 0914m 35s 2011-02-21 21:17:16 Voetbal International #130: Thijmen Tarrelmans blijft scherp
40 1038m 53s 2009-09-14 22:35:45 Voetbal International #55: Met Lensky de Emo
41 1054m 45s 2011-02-28 20:58:26 Voetbal International #133
42 1182m 17s 2011-03-14 21:35:52 Voetbal International #140: Hansie is terug!!!
43 1183m 07s 2011-05-23 21:35:42 Voetbal International #179: Stelt (weer) niet teleur
44 1261m 47s 2011-03-21 20:49:33 Voetbal International #144
45 1274m 45s 2011-05-29 21:54:10 Voetbal International #183: We sluiten het seizoen af met een bang
46 1277m 44s 2011-04-03 23:46:38 Voetbal International #149: Gijp ziet Abraham
47 1338m 23s 2011-08-08 21:12:30 Voetbal International #197: Met een irritante Barbera Barend
48 1379m 50s 2011-04-07 22:44:40 Voetbal International #152: Morgen met Bertje uit De Worp
49 1407m 42s 2010-12-02 22:03:44 Voetbal International #108 Lachen om het WK-bid
50 1455m 43s 2011-05-01 20:57:37 Voetbal International #165: wie zit er aan tafel maandag
Die stem was als een gure oostenwindquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:48 schreef muzas het volgende:
Pffff ik denk ik kijk P&W ff terug...
Dat gezeik van dat katholieke wijf
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Voetbal International
Gestart op 24-11-2008 om 22:20:50 door M0NTANA
Aantal topics: 193
...
quote:Laatste update: 2011-08-12 12:00 uur.
toen was VBL net een deel van de users kwijt volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Opvallend: 2010 was, op VI Oranje na, maar een belabberd VI seizoen op Fok.
Bovendien werd er toen 1x in de minuut commentaar gegeven op iets in de uitzending. Tegenwoordig wordt elk woord 5x uitgetypt hier neer gezet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen was VBL net een deel van de users kwijt volgens mij.
Klopt, daarom pakt volgend jaar Tour du Jour hem met Gertje Jakobsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:02 schreef planethugo het volgende:
wel vreemd dat het hebben over 'volgend jaar'
volgens mij kan een programma die ring één keer winnen en dan niet meer genomineerd worden
Wat een zielig figuur. Hij was vooraf ,tijdens,en erna bezig om VI een onterechte winnaar te noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef Pranjicc het volgende:
Het begon allemaal na afloop van het Televizierringgala in Carré afgelopen vrijdag. In een soort anti-euforie noemde ik Voetbal International een onterechte winnaar. Zulke dingen vind ik dan vaak met een cameraploeg in de buurt. Hoe noem je wat dan losbarst? Een opinietsunamietje?
Een 6 ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef Pranjicc het volgende:
Prima stuk van Van der Veer:
Na afloop gaf ik mezelf een 6-je en de redactie (eerlijkheid kan een straf zijn) was het helemaal met me eens."
Eerst de Zilveren Nipkowschijf maar is winnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, daarom pakt volgend jaar Tour du Jour hem met Gertje Jakobs
Daar stond nog een rekening open denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:34 schreef pberends het volgende:
Frits Bom walgt van Bert van der Veer
Niet te zuinig ook die kritiek.
Baas Bom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:34 schreef pberends het volgende:
Frits Bom walgt van Bert van der Veer
Niet te zuinig ook die kritiek.
Denk toch niet dat ik ooit nog op een programma ga stemmen. Voor je het weet word je weggezet als ordinaire hooligan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Opzet Televizier-Ring blijft onveranderd
![]()
VI Hooligans!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk toch niet dat ik ooit nog op een programma ga stemmen. Voor je het weet word je weggezet als ordinaire hooligan.
goed gezegd van de Goeij over de hechte band van VI-kijkersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Opzet Televizier-Ring blijft onveranderd
![]()
Gijpiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:03 schreef Pranjicc het volgende:
Hehe. Gijp had 6 keer gestemd op VI, zo zei hij net op VI Radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |