Hoezo direct?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:22 schreef Ritmo het volgende:
@Bosbeetle: beetje jammer om direct van oogkleppen te spreken.
Alsof ik dat denk... Het gaat om gemiddelden. Als jij je wil richten op jongeren, moet je niet een iPad of een 'Endrowiet' vast gaan houden alsof het een nieuw onderzoeks apparaat van de NASA is. En ook niet met Blokhuis een half uur gaan zemelen over "vroeger".quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja aan ritmo protip: niet alles wat jij oninteressant vind vind ieder ander ook oninteressant
ik kan niet meer aan die man denken zonder te denken "wil je koffie"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
KOMENDE UITZENDING
Gasten in de uitzending van 20 oktober 2011 zijn: Prem Radhakishun, Martin ¦imek, Dieuwke Levinson-Arps en Stijn Franken (advocaten Willem Holleeder), Ferry Corsten, Sander van Doorn, Afrojack en Armin van Buuren. Muziek is er óók van Anneke van Giersbergen en tafelheer is Giel Beelen.
Martin ¦imek
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
KOMENDE UITZENDING
Gasten in de uitzending van 20 oktober 2011 zijn: Prem Radhakishun, Martin ¦imek, Dieuwke Levinson-Arps en Stijn Franken (advocaten Willem Holleeder), Ferry Corsten, Sander van Doorn, Afrojack en Armin van Buuren. Muziek is er óók van Anneke van Giersbergen en tafelheer is Giel Beelen.
Martin ¦imek
Hetzelfde maar dan MET lollig accent!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef Felagund het volgende:
Wat zouden Prem en Martin kunnen zeggen over Khadaffi dat we zelf nog niet weten?
Wie wil er dan een jongeren programma maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof ik dat denk... Het gaat om gemiddelden. Als jij je wil richten op jongeren, moet je niet een iPad of een 'Endrowiet' vast gaan houden alsof het een nieuw onderzoeks apparaat van de NASA is. En ook niet met Blokhuis een half uur gaan zemelen over "vroeger".
Daar ging de discussie in eerste instantie over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie wil er dan een jongeren programma maken?
En dan is het klokje weer rondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ging de discussie in eerste instantie over.Iemand zei dat DWDD zich vooral richtte op 'jongeren'. Daarom ging ik er dus tegenin.
Dat bedoelde ik dus te zeggen idd. Babyboomers zijn idd rond de 60 ja. Hoewel ik iemand van rond de 55 (zoals Mathijs of m'n ouders) nog wel een beetje tot dezelfde soort reken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan is het klokje weer rond![]()
Ik ben het wel met je eens dat het niet persee een jongeren programma is ik zou het ook geen babyboomer programma noemen, babyboomers zijn nu ongeveer 60-70 toch
Idd. Als Tiesto en Guetta er nog bij hadden gezeten was het helemaal te idioot geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Strani het volgende:
Da's toch mooi, vier van zulke DJ's in 1 programma. In andere landen zouden liefhebbers van electronische muziek daar alleen van kunnen dromen.
Ik leer net via wikipedia dat ik en vele fokkers met mij echoboomers zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen idd. Babyboomers zijn idd rond de 60 ja. Hoewel ik iemand van rond de 55 (zoals Mathijs of m'n ouders) nog wel een beetje tot dezelfde soort reken.
Ik weet niet officieel zit ik dacht altijd dat babyboomers geboren waren van 1945 tot 1955 maar ik lees net dat met '55- '65 ook tot baby boomers rekentquote:Echo baby boom (Millennial Generation): (1982–1995), the children of the post-WWII baby boomers
In dat geval zijn mijn ouders en mijn broer babyboomers dat is een vrij grote generatiequote:Mensen die geboren zijn tussen 1955 en 1965 worden ook wel tot de babyboom-generatie gerekend, omdat rond 1965 een duidelijk omslagpunt werd bereikt in het aantal levendgeborenen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Strani het volgende:
Da's toch mooi, vier van zulke DJ's in 1 programma. In andere landen zouden liefhebbers van electronische muziek daar alleen van kunnen dromen.
Guetta is geen nederlander hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Als Tiesto en Guetta er nog bij hadden gezeten was het helemaal te idioot geweest.
Ja ok, maar dan was ik nu nog richting A'dam gescheurd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Guetta is geen nederlander heDan moeten ook Deadmau5 en Swedish House Maffia leden erbij.
Ik vind het ook (als enige van dat groepje) een wat onsympathieke gast.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Afrojack tussen die helden zit met zijn 13-in een dozijn huppelkutjeshouse.
Hij had toch met die Amanda uit de gouden kooi. Zwanger op straat gezet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het ook (als enige van dat groepje) een wat onsympathieke gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |