quote:Astrid en Stefan zijn allebei 38 jaar en cursuscoördinator bij Bouwradius en klantmanager bij
Getronics. De twee zijn 10 jaar getrouwd en ze hebben een dochter van 6 en zoon van 8. Hun hobby's zijn tuinieren, klussen en het gezin.
Astrid en Stefan hebben elkaar ontmoet in de sportschool, terwijl ze beiden fanatiek aan het sporten waren. Sporten doen ze inmiddels niet meer zo veel, maar fanatiek zijn ze nog steeds! Dit koppel gaat in Het Blok dan ook absoluut voor de winst. In het normale leven zijn Astrid en Stefan in ieder geval succesvol: alle twee een geslaagde carrière, twee kinderen en een 'twee-onder-een-kaphuis'. In dit huis hebben ze samen de nodige kluservaring opgedaan. Ze hebben het huis helemaal gestript en opnieuw opgebouwd. Tussen Astrid en Stefan kan het er soms heftig aan toe gaan tijdens het klussen, maar dat is gewoon hun manier van communiceren. Astrid en Stefan zijn echte gezinsmensen en het gemis van hun kinderen wordt voor dit stel misschien wel de zwaarste beproeving van Het Blok!
quote:Kim en John zijn 24 en 26 jaar. Kim is lerares op een basisschool en John is de marketingman bij een cateraar. Hun hobby's zijn hockey, creatief bezig zijn, feesten, online marketing, winkelen.
Kim en John zijn drie jaar bij elkaar en wonen sinds anderhalf jaar samen. Ze ontmoetten elkaar tijdens een avondje stappen en het was liefde op het eerste gezicht. Vooral van Kims kant. Maar John ging al snel overstag en een week later was de zaak beklonken. Kim en John hebben tot nu toe samen twee appartementen ingericht. Ze hebben veel gevoel voor styling en trends. Ze houden van knutselen en creatief bezig zijn, maar van het echte verbouwingswerk hebben ze nog geen kaas gegeten. Toch denken zij Het Blok te kunnen gaan winnen op creativiteit. Deze Brabantse Blokbewoners houden wel van een feestje en zullen hun medeblokbewoners gaan verrassen met hun ludieke grappen en grollen. Maar of dat ze gaat helpen…?
quote:Suzanne en Krijn zijn 23 en 35 jaar. Suzanne is student Industrieel Ontwerp en Krijn is gymleraar op een basisschool. De twee hebben veel hobby´s, waaronder golfen, surfen, reizen, hockey, snowboarden, sleutelen aan zijn motor en oude jeep.
Suzanne en Krijn hebben elkaar leren kennen in de kroeg en wonen alweer drie jaar samen. Ze zijn net terug van een lange wereldreis en zijn dus goed op elkaar ingespeeld. Ze hebben een groot leeftijdsverschil maar merken daar in hun relatie helemaal niks van. Krijn en Suzanne zijn bijzonder aan elkaar gewaagd, supersportief en verliezen is voor hen absoluut geen optie! Suzanne is bloedfanatiek en een echte doorzetter. Deze eigenschappen zal ze hard nodig hebben om haar gebrek aan kluservaring te compenseren. Gelukkig kan Krijn wel vrij goed klussen. Hij heeft hun appartement helemaal zelf verbouwd. Zij denken Het Blok te gaan winnen op doorzettingsvermogen en intelligentie!
Game Over! Vervangen door het reservekoppel
quote:Thom en Wim zijn 30 en 40 jaar. Thom is teammanager klantenservice en Wim is calculator/werkvoorbereider bij een woningbouwvereniging. De twee wonen bijna 12 jaar samen. Hun hobby's zijn uitgaan, theater en vrienden.
Thom en Wim hebben elkaar ruim twaalf jaar geleden leren kennen via een chatbox op internet. Drie maanden later woonden ze samen. Thom en Wim denken een goede kans te maken Het Blok te winnen. Wim heeft drie jaar een eigen klusbedrijf gehad en werkt nu als calculator/werkvoorbereiderbij een woningbouwcorporatie. Samen hebben Thom en Wim al drie huizen gekocht en helemaal verbouwd. Wim is de harde werker en Thom is de motivator, die Wim er weer bovenop helpt als hij het even niet meer ziet zitten. De twee heren vormen een ijzersterk team dat goed kan samenwerken, al komt daar wel het nodige vuurwerk aan te pas. Thom en Wim zijn echte levensgenieters, die dol zijn op theater, terrasjes en gezelligheid met vrienden. Maar of ze het in Het Blok ook zo gezellig weten te houden…?
Zo beter?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef automatic_ het volgende:
Nu lijkt het net of Thom en Wim "game over" zijn i.p.v. Krijn en Suzanne
Hey, dat had ik net gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef RedFever007 het volgende:
Incl geupdate plaatje![]()
paintskillzzz ftw
Plaatjes staan op mijn webhostquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Euh wat![]()
Sinds wanneer kun jij OPs aanpassen dan
Mis ik iets ofzo
![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat Kim er weer lekker uit gaat zien
Kim(band)quote:
band om waterdicht te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
Wat de neuq is "kimband" of iets dergelijks![]()
![]()
Ik kan zelf ook behoorlijk klussen al zeg ik het zelf maar geen idee waar Theo het over had
kimband is eigenlijk een soort tape. maar hun smeren een soort rubber wat hetzelfde idee isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat roze spul wat 1 van de andere koppels in de hoek smeerde?
Maar geweldige tvquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef Toekito het volgende:
Die Thom is echt zo irritant, in mijn ogen. Serieus die gast kan alleen maar klagen....
tuurlijk is het lollig te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar geweldige tv![]()
![]()
@hierboven: Dank voor de uitleg
Ze zijn erg goed bezig!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel dat de nieuwe twee deze oplevering gaan winnen. Alles zelf moeten doen, en dat ook goed doen. Zelf niet de spullen gekozen. En dan ook nog eens anderen helpen en niet tactisch willen spelen.
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel dat de nieuwe twee deze oplevering gaan winnen. Alles zelf moeten doen, en dat ook goed doen. Zelf niet de spullen gekozen. En dan ook nog eens anderen helpen en niet tactisch willen spelen.
Al gaan ze dus mogelijk wel ten onder aan hun eerlijkheid. K en J gaan dus tactisch stemmen. Wat ik erg onsympathiek zou vinden. Ook al blijft het een spel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.
Superaardige, behulpzame mensen, zit geen greintje berekening bij.
En zoals ze zelf al zei: waarschijnlijk gaan ze daarom niet winnen. Jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.
Superaardige, behulpzame mensen, zit geen greintje berekening bij.
Klopt, stond ook een artikel over in Vivaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zoals ze zelf al zei: waarschijnlijk gaan ze daarom niet winnen. Jammer.
Ik hoorde vandaag op de radio dat een ex-progammamaakster een boek heeft geschreven over reality shows. Backstage is er niks real aan. Nu wisten we dat natuurlijk al (als je ziet welk volk eraan meedoet) maar ze trok een flink boekje open over hoe programmamakers achter de schermen ensceneren en porren en stoken om de deelnemers over de rooie te krijgen voor 'mooie tv'.
Aan de Viva zou ik niet teveel denken nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Klopt, stond ook een artikel over in VivaMaar daar wil ik eigenlijk liever niet aan denken
De hand van de programmamakers wordt steeds maar groter ja. Natuurlijk is het vanaf begin af aan al zo geweest dat dit type reality tv gestuurd is. Maar ik heb toch de indruk dat het in het begin een stuk minder was. Daardoor zat je in dit geval wel naar een klusprogramma te kijken met een reality randje. Tegenwoordig moet het toch vooral een hoop drama zijn, waarbij er toevallig ook nog geklust wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zoals ze zelf al zei: waarschijnlijk gaan ze daarom niet winnen. Jammer.
Ik hoorde vandaag op de radio dat een ex-progammamaakster een boek heeft geschreven over reality shows. Backstage is er niks real aan. Nu wisten we dat natuurlijk al (als je ziet welk volk eraan meedoet) maar ze trok een flink boekje open over hoe programmamakers achter de schermen ensceneren en porren en stoken om de deelnemers over de rooie te krijgen voor 'mooie tv'.
Ik vind hem ook met de week walgelijker worden. Nu is Astrid ook wel een beetje vreemd met haar overdreven woede uitbarstingen, maar die doet dat tenminste nog deels in iemands gezicht. Stefan zeikt de rest constant af als de rest er niet bij is, terwijl hij tussendoor een beetje gaat buurten en stoten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik kan die stefan echt niet uitstaan. Wat een irritant ventje is dat toch zeg.
Is precies waarom ik hem zo walgelijk vind. Gaat hij eerst info winnen bij Kim & John en dan even later in de camera zeggen 'oh hun afwerking is echt om te janken. ze zijn totaal geen competitie voor mij' bladieblaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind hem ook met de week walgelijker worden. Nu is Astrid ook wel een beetje vreemd met haar overdreven woede uitbarstingen, maar die doet dat tenminste nog deels in iemands gezicht. Stefan zeikt de rest constant af als de rest er niet bij is, terwijl hij tussendoor een beetje gaat buurten en stoten.
Juist. Thom en Wim zijn ook wel wat gluiperig, maar hebben eigenlijk altijd al laten zien dat ze het spel op hun manier spelen. De anderen weten dat ze die twee daarom ook niet meer moeten vertrouwen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is precies waarom ik hem zo walgelijk vind. Gaat hij eerst info winnen bij Kim & John en dan even later in de camera zeggen 'oh hun afwerking is echt om te janken. ze zijn totaal geen competitie voor mij' bladiebla
Astrid is ook irritant maar die zegt tenminste nog dingen in je gezicht, Stefan is echt een mietje.
Ik vind ze allebei onaardige mensen. Die Astrid met haar overdreven gedoe over die uren die dat andere stel aan haar moest betalen en dan helemaal uit haar dak gaat én maar door gaat en door gaat. En dat gespioneer van Stefan, jasses.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik kan die stefan echt niet uitstaan. Wat een irritant ventje is dat toch zeg.
'Zeg jij ook nog wat, je zit nu alleen maar met je jatten bij je potlood'. In die strekking, hij kreeg namelijk alleen een reactie van Wim.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef La_Vita het volgende:
Wat zei Theo nou ookweer dat Thom met z'n jatten bij zijn potlood stond, hahaha. En vorige keer ook al met z'n 'billenmaten'
Theo
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef loezzzje het volgende:
Ja Theo is te ergLijkt wel alsof hij meer tekeer gaat tegen Thom & Wim dan de anderen. Zou hij iets tegen homo's hebben
Zou heel goed kunnen ja. Waarbij ik ook denk dat Thom zo'n hekel aan hem heeft, omdat hij denkt dat Theo iets tegen homo's heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef loezzzje het volgende:
Ja opzich kan ik John & Kim wel begrijpen als ze dat doen maar een klein beetje achterbaks is het wel ja.
Ik vind Astrid & Stefan gewoon hele nare mensen en ik hoop niet dat ze winnen.
Ja Theo is te ergLijkt wel alsof hij meer tekeer gaat tegen Thom & Wim dan de anderen. Zou hij iets tegen homo's hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest trouwens ook hardop lachen toen Martin naar Stefan toeging om te zeggen dat hij de weddenschap verloren had, Stefan meteen zat van "Niet gehaald nee?" en Martin toen zei dat het al om tien vóór twee klaar was. Stefan's gezicht _o- En ook zijn reactie, dat Martin drie keer om hem heen fietst wat klussen betreft. Geweldig
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:32 schreef FoXje het volgende:
Iedere keer als Stefan in beeld is neurien we oompa loompa oompa die doem
[ afbeelding ]
Wat een nare vent, en die Astrid is echt een bitch.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Elke keer als ik die Stefan zie, moet ik aan een Oompa Loompa denken:
Zou je dit in spoiler willen plaatsen? Ik heb juist bewust niet naar de foto's gekeken, omdat ik het straks in het programma wil zien..quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef Angelof9 het volgende:
Als je naar de foto's van de appartmenten kijkt op de website van net 5, ziet dat appartement van Astrid en de Oempa Loempa er veruit het beste uit. Vooral qua styling. Of het klustechnich ook beter is weet ik niet natuurlijk, dat is niet te zien op die fotos.
het zijn veel vreselijke kleine hokken, ik zou er voor geen goud willen wonen.
Het geeft natuurlijk wel aan dat er niet nog iets gigantisch misgaat, zoals dat het plafond naar beneden komtquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Angelof9 het volgende:
De fotos zij alleen van de ruimtes die al zijn opgeleverd (en nog niet eens de badkamers), alleen zijn ze genomen nadat het hele appartement af was, dus alles is netjes afgewerkt en opgeruimd. Dus echt gespoiled word je niet.
Verder is het gewoon mijn mening, dus niet echt een spoiler? Vind ik hoor...
Kan zijn dat dit alsnog gebeurt en de foto;s tussendoor zijn geschoten dus vooral niet in een spoiler zetten, want het is geen spoilerquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Het geeft natuurlijk wel aan dat er niet nog iets gigantisch misgaat, zoals dat het plafond naar beneden komt
Volgens mij worden ze ook altijd gekocht door professionele handelaren. Geen particulier waagt zich hieraan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:17 schreef vanhal het volgende:
Wat ik me altijd afvraag, je wil toch geen een huis kopen wat door zulke amateurs (uitzondering daargelaten) in elkaar is geknutseld? Ik zou me er met die wetenschap in ieder geval niet prettig in voelen.
Dat is ook altijd het leuke d'raan. Kijken hoeveel verlies ze leden en een paar maanden voor niks hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:17 schreef vanhal het volgende:
Wat ik me altijd afvraag, je wil toch geen een huis kopen wat door zulke amateurs (uitzondering daargelaten) in elkaar is geknutseld? Ik zou me er met die wetenschap in ieder geval niet prettig in voelen.
Ik ook niet, maar dan die zandvloer van Thom en Wim en die was door een "professional" gelegd...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:17 schreef vanhal het volgende:
mwah, de hele oplevering wordt tot in de puntjes gecontroleerd, zekers als je zit wat ze altijd nog bij/af moeten werken in de terugkom dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:58 schreef WRH het volgende:
zou voor mij ook niet hoeven, zeker niet als je ziet hoeveel er nog weggemoffeld wordt tegen het einde, daar wil een gezond mens toch niet wonen.
Zou het zo kunnen zijn dat men die appartementen opkoopt en gelijk de hele handel wat die BLokkers hebben gebouwd eruit slopen en zelf alles weer opbouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:17 schreef vanhal het volgende:
Dat is ook nog zoiets stoms, dat inrichten en 'stylen'. Wie koopt er nou een gemeubileerd huis? Dat is alleen interessant voor starters, maar anders wil je toch gewoon je eigen spulletjes meenemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef Redefine het volgende:
De huis en slaapkamers vind ik allemaal maar matig ingericht en zijn ook wel erg klein. Alleen de huiskamer van Stefan en Astrid vind ik nog wel iets hebben.
En als het dan al is ingericht, moet het wel zo neutraal mogelijk zijn. Veel mensen kunnen niet de mogelijkheden van een woning zien als er meubels etc staan die ze niks vinden. Laat staan als je die meubels ook nog 'moet houden'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets stoms, dat inrichten en 'stylen'. Wie koopt er nou een gemeubileerd huis? Dat is alleen interessant voor starters, maar anders wil je toch gewoon je eigen spulletjes meenemen.
Ik vind die strokentegels echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
Ben ik de enige die die bruintinten als tegels echt lelijk vind?
Nee ik ook hoor, zo ouderwets dat beige.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
Ben ik de enige die die bruintinten als tegels echt lelijk vind?
Ja, dat had ik ook beter verwachtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Redefine het volgende:
Dacht eigenlijk dat M en J het wel beter hadden afgewerkt.
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind die strokentegels echt afschuwelijk.
Dat geeft weer wat hoop op smaakgebiedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Nee ik ook hoor, zo ouderwets dat beige.
Die hadden dubbel pech, want ze werden door die twee jury leden ook gewoon beoordeeld alsof ze Krijn en Suzanne waren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat het nieuwe stel niet meer zo hulpvaardig is vanaf nu. Harde les gekregen.
Inderdaad! Net alsof die het niet doorhadden. 'Waar zijn de plannen gebleven met die nissen?' Alsof die twee dat wisten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hadden dubbel pech, want ze werden door die twee jury leden ook gewoon beoordeeld alsof ze Krijn en Suzanne waren.
En ze hebben ook nog eens pech met de keuken die door de anderen is besteld. Die gewoon niet past.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad! Net alsof die het niet doorhadden. 'Waar zijn de plannen gebleven met die nissen?' Alsof die twee dat wisten.
Wehehehe, trap in keuken.
Tofquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mylene het volgende:
Nu toch maar even een reeks van gemaakt: http://forum.fok.nl/topicchain/2261
Ze is eigenlijk een hele gekke meid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
belachelijk gezicht, die taart met haar overdwarse petje
Ik vind het wel een leuk , lief mens eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
belachelijk gezicht, die taart met haar overdwarse petje
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk , lief mens eigenlijk
Het gaat voor het eerst goed inderdaad. En ze denken opeens dat het allemaal hosana isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef MargrietV het volgende:
Thom en Wim harmonieus"? Echt niet, regelrechte dwarsliggers, als ze maar af en toe de afvoer kunnen raggen.
Het valt me op dat ze andere mensen het beste gunt.quote:
Zeg jij wel vaker over lieve, aardige mensen dat ze 'taarten' zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een lief aardig mens, maar ik had het over het petje, gewoon puberaal pettengedrag.
Tegenwoordig hoor je er alleen bij als je een achterlijk petje op zet/een pet achterlijk op zet. Zeker voor iemand zo oud als zij is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een lief aardig mens, maar ik had het over het petje, gewoon puberaal pettengedrag.
JA! Ben zelf een taart hahaha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zeg jij wel vaker over lieve, aardige mensen dat ze 'taarten' zijn?
V.
ja ze zijn erger dan zeikwijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Zitten de twee mannen te roddelen over het gezinnetje!
Ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Starlie het volgende:
Jessica heeft wel iets van Anita Witzier weg!
Ik vraag me af of er linkspoten bij zitten. Want dan heb je flink voordeel: allebei een dominante hand tot je beschikking.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:26 schreef Redefine het volgende:
Leuk die trappen. Gaan zo vier stellen doorheen met blessures.
Hij heeft nog geen ja gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:33 schreef Bleie het volgende:
Wel jammer dat dat al in de spoiler zit...
En Thom die hem zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:13 schreef loezzzje het volgende:
Wat zijn die Jessica & Martin ontzettend naief zeg. Ze hadden het niet zo fanatiek verwacht. Er valt 50.000 euro te winnen, gek he, dat je concurrenten niet je vrienden willen zijn
Ik gun het Kim & John, en die 2 homo's mogen van mij ook wel winnen, ik moet altijd zo om ze lachen. Wim: Ik ben wel gewend aan kleine dingen in mijn hand
Misschien bedoelde Wim hier zijn eigen piemel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Thom die hem zoaankeek. Hij wilde hem waarschijnlijk niet begrijpen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Wim hier zijn eigen piemel.
Dan wil die m denk ik nog steeds niet begrijpenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Wim hier zijn eigen piemel.
Ik ook, vervelend stelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:22 schreef amaranta het volgende:
Ik erger me echt kapot aan die oempaloompa en zn aanhangsel.
Nou, zeg dat, dit slaat zo toch nergens op?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef Nielsch het volgende:
Dat stemmen door de klussers gaat echt werkelijk nergens meer over. Beter laten ze alleen de professionals een cijfer geven.
Dat is de enige reden dat ze het er ingestopt hebben. Iedereen weet dat het nergens op slaat om in een competitie op elkaar te gaan stemmen. Maar ja, alles voor de spanning he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Denk dat ze dat er niet zo gauw uithalen. Zorgt voor discussies tussen de bewoners >> leuke tv..
Altijd al geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Redefine het volgende:
Het is tegenwoordig ook gewoon een reality programma, waar toevallig in geklust wordt.
Nou ja, de mate waarin de productie bepaald wat er gebeurd, is wel met de jaren groter geworden. In het begin waren dit soort programma's ook wel met een bepaald soap-gehalte, maar je ziet dat het soap-gehalte steeds groter wordt. De productie leert namelijk ook per jaar, wat men steeds meer zou kunnen beïnvloeden en hoe ze meer 'strijd' kunnen creëren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd al geweest.
Gezeur iedere keer over het soap-gehalte... Dat is de hele opzet van het programma
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Vroegah gingen ze klussen, raakten ze gewond, zakte de muur door. Misschien zijn ze te goed in klussen en is het niet leuk om dat te laten zien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:10 schreef Xurk het volgende:
Ik zeur niet, maar wil me even aansluiten bij het constateren dat het realitygehalte inmiddels het klusgehalte qua zendtijd voorbijgestreefd is. Tegenwoordig zie je ze één aflevering een beetje klussen aan een nieuwe ruimte en de volgende aflevering wordt die plots al opgeleverdIn mijn herinnering duurde dat vroeger toch een weekje of twee langer, óf het kwam gewoon veel meer in beeld. Nu slaan ze iedere keer tegen de oplevering aan ineens een flinke stuk over.
Toplocatie vind ik nou weer een erg groot woord (ook al zit je op een hoek etc.). Het is best leuk wonen daar, maar verre van top natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef Celebritarian het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-69-ii/omschrijving/
er staat ook bij dat bieden kan vanaf die prijsquote:
Sorry hoor, dit is het eerste jaar dat ik dit topic ook volg.. Normaal keek ik t alleen op tv. Is het zo'n gekke vraag dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, die opmerking komt ook echt elk jaar...
Ik zou me wel zorgen maken over de isolatie bij appartement 1.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
'een spouw? Ik ken wel een schouw'
Zeker. Maar ze hebben er ook genoeg nadeel aan gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Starlie het volgende:
Zo ze hebben wel een groot voordeel met hun dakterras!
Heb ik ook nog nooit gezien en gedaan!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef Redefine het volgende:
Een stekker met een hamer in slaan. Zo debiel heb ik het nog nooit gezien
Als ze m nou nog met haar voet er in had gedrukt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gezien en gedaan!
Dat idee heb ik ook, leuk stel maar wel een stel klunsen!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt, dat hele appartement van John en Kim is één groot bouwtechnisch drama volgens mij.
Bij dat appartement is het erg dramatisch ja. Al ben je sowieso gek als je een van die woningen koopt. Want je ziet bij close ups pas echt goed hoe slecht het is afgewerkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt, dat hele appartement van John en Kim is één groot bouwtechnisch drama volgens mij.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef MargrietV het volgende:
van verveling, ga ik haast een favo voor rood stoplicht doen, neuspeuteren,
Zolang er nu weer gewoon klus beelden komen vind ik het nog kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind het meer op kijkersemoties spelen,
zitten ze gewoon in verkeerde programmaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er nu weer gewoon klus beelden komen vind ik het nog kunnen.
En als ze Theo als getuige vragen bij het huwelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er nu weer gewoon klus beelden komen vind ik het nog kunnen.
Theo gaat ze trouwen, maar blijkt dan een weiger ambtenaar te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als ze Theo als getuige vragen bij het huwelijk.
Lol Lol Lolquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Theo gaat ze trouwen, maar blijkt dan een weiger ambtenaar te zijn.
Denk niets, ken het Badhuis al jaren, Reuze gezellig. Geweldig personeel, maar doet het waanzinnig goed op mond op mond reclame.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel heeft Badhuis Java plein Het Blok eigenlijk betaald
De tram stopt hier voor deur en hoor je ook wel. Maar daar wen je wel aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén van de grootste nadelen van die appartementen is volgens mij dat daar de tram voor de deur de bocht omgaat. Dat is geen prettig geluid.
Mond TOT mond reclame.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Denk niets, ken het Badhuis al jaren, Reuze gezellig. Geweldig personeel, maar doet het waanzinnig goed op mond op mond reclame.
Dat zou best kunnen, maar het is net wat te opvallend in beeld. Er zal heus wel wat afgesproken zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Denk niets, ken het Badhuis al jaren, Reuze gezellig. Geweldig personeel, maar doet het waanzinnig goed op mond op mond reclame.
Dat vroeg ik mij ook al af. Je zag die afzuigkap gewoon boven het aanrecht hangen, terwijl er geen kookplaat was.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
Oke, en waar is de kookplaat van app4?
En het was te verwachten dat het pact gebroken zou worden
Bij mij komt tramlijn 3 door de straat, dat went inderdaad maar in een bocht piept en krast het vaak dat het een lieve lust is.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De tram stopt hier voor deur en hoor je ook wel. Maar daar wen je wel aan.
Door de bocht is inderdaad ook het vervelendste, zeker als de sporen al oud zijn. Bij mij is het vooral het bellen van de tram wat je hoort: halte+kruispunt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij komt tramlijn 3 door de straat, dat went inderdaad maar in een bocht piept en krast het vaak dat het een lieve lust is.
Dat zou inderdaad wel heel smerig zijn ja. Maar Astrid en Stefan vind ik eerder walgelijk dan fijnquote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Jaaa, weer een prachtaflevering![]()
Als Kim en John zich niet aan dat verbond met Jessica en Martin houden, nou, spoel die gasten dan door de WC zeg. Dat zou wel zo ongelofelijk grof zijn: voor de twééde keer een smerig spelletje spelen.
Astrid en Stefan, wat een fijn koppel
Volgens mij wordt er al een paar seizoenen tactisch gestemd. Maar ik geloof niet dat de cijfers lager werden dan een 4 of 5 toen. Maar hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Bleie het volgende:
Kim en John gaan een heel smerig spelletje spelen volgende week volgens mij. Echt jammerdat er zo ontzettend gekonkeld wordt dit jaar met de punten. Dat was andere jaren toch niet zo?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Tactisch stemmen hè.
[..]
Hai, beetje laat
Ja, wel dat er iets lagere cijfers worden gegeven, maar echt enen? Kan ik me niet herinneren. @densmee: wel eerder gebeurd dus, maar niet al vanaf het begin zo consequent? En dat er echt afspraken over gemaakt werden, is dat al eerder gebeurd? Het lijkt Expeditie Robinson wel...quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al een paar seizoenen tactisch gestemd. Maar ik geloof niet dat de cijfers lager werden dan een 4 of 5 toen. Maar hang me er niet aan op.
het lijkt haast wel een fisheye lens als je ziet hoe alles verlooptquote:Op donderdag 3 november 2011 10:09 schreef RanTheMan het volgende:
tevens is eer weer lekker met zo'n vergroothoek lens gewerkt. Zie de grootte van het raam in de keuken![]()
Zijn de startwaardes al bekend dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef RanTheMan het volgende:
En op basis van de startwaardes en wat je er voor krijgt denk ik dat ik wel weet wie die 50K pakt eigenlijk
Tuurlijk, vanaf het begin volgens mij al, maar dit is wel heel vuil. Ik vind John en Kim echt nare mensen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al een paar seizoenen tactisch gestemd. Maar ik geloof niet dat de cijfers lager werden dan een 4 of 5 toen. Maar hang me er niet aan op.
ik basseer dat op basis van de vraagprijzen op fundaquote:Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn de startwaardes al bekend dan?Ik heb de eerste uitzending niet kunnen zien.
onhandig dat je het raam als de lampen achter je hebt als je staat te kokenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef RanTheMan het volgende:
Er klopt iets niet in appartement 4..
Uit de Funda Foto's:
[ afbeelding ]
Die hebben toch niks met de startwaardes te maken?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik basseer dat op basis van de vraagprijzen op funda
In die afzuigkap zal ook wel een lampje zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
onhandig dat je het raam als de lampen achter je hebt als je staat te koken
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:22 schreef k_man het volgende:
In die afzuigkap zal ook wel een lampje zitten.
de prijzen op funda, zijn voor 2 appartementen gelijk en 2 anderen liggen iets hoger, 1 daarvan heeft 2m2 meer en de andere een dakterras dus het zal wel ongeveer overeenkomstig zijn met de startwaardes.. Tenminste de verschillen daarinquote:Op donderdag 3 november 2011 14:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Die hebben toch niks met de startwaardes te maken?
Ze zijn wel opvallend groot inderdaad. Zonde in zo'n kleine woning. Al is bij sommigen de eettafel wel uitnodigend genoeg om lang te blijven zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef WRH het volgende:
vind de keukens t.o.v. het totale vloeroppervlak te groot, persoonlijk zou ik liever een ruimere woonkamer hebben.
Ik snap hoe het werktquote:Op donderdag 3 november 2011 16:55 schreef k_man het volgende:
Welnee. Het gaat erom wie de meeste meerwaarde creëert. De startwaardes zijn de waardes vóór ze aan de verbouwing begonnen. Die trek je af van de verkoopprijs.
Oftewel; de startwaardes hebben niks te maken met die bedragen op Funda.
Moet die koper wel even een nieuw vloertje in de badkamer leggen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt
En degen met de meeste overwaarde creëert wint. Op funda staan vanaf prijzen en voor de 4 appartementen zijn er verschillende vanaf prijzen, hierin zit een verschil en dat verschil zal ongetwijfeld ook het verschil zijn tussen de startwaarden van de verschillende appartementen, dat was vorige keer ook zo. Tel daarbij op dat de afgelopen edities er marginaal tot geen winst werd gemaakt blijven er 2 appartementen over met de laagste vraagprijs, kies daarvan de mooiste en je hebt je winnaar.. Ik voorspel een grootse bruiloft!
Volgens mij krijgen ze toch nog tijd om alles wat onaf is, alsnog af te maken? En inderdaad, Thom en Wim moeten die hele badkamer nog doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet die koper wel even een nieuw vloertje in de badkamer leggen.
Je zult het toch meemaken dat ze Jessica en Martin opnieuw laten vallen door in plaats van tienen, nu enen te gevenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop niet dat Kim & John weer iets gaan flikken want dan hoeven ze van mij niet meer te winnen! Ik sta natuurlijk achter mijn mede tilburgers maar die vuile spelletjes hou ik niet van.
Ja, dan kunnen ze erin zakken. Dat zou ik echt smerig vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je zult het toch meemaken dat ze Jessica en Martin opnieuw laten vallen door in plaats van tienen, nu enen te geven
Vanaf nu krijgen ze inderdaad te tijd om alles af te ronden. Waarbij Theo nog wat verrassingen in petto heeft, gezien de preview. Maar ik betwijfel of die vloer er nog echt helemaal goed in gaat komen. Hetzelfde geldt voor de isolatie bij Kim en John. En ik zou van alle apparaten ook maar even de stekkers vervangenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze toch nog tijd om alles wat onaf is, alsnog af te maken? En inderdaad, Thom en Wim moeten die hele badkamer nog doen.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:33 schreef Redefine het volgende:
Als ze het nu zouden doen, zou dat heel laag zijn. Vooral omdat ze er naar Jessica en Martin mee aankwamen dat ze alleen hen het ook gunden en het ook een soort goedmakertje was voor vorige keer.
Daarbij vind ik het slap om steeds de zwakste (in dit geval bedoel ik dan dat J en M tactisch het zwakst zijn, omdat ze er later bij zijn gekomen en totaal niet in dat hele stemafspraak gedoe zitten) te nemen. Probeer dan een van die andere twee eens te naaien.
Terwijl de andere twee stellen Kim en John altijd een beetje met de nek hebben aangekeken niet al te sympathiek tegen ze waren.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus.
Zou echt een misselijke streek zijn als ze dit J en M zouden flikken. Voor de tweede keer nota bene.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl de andere twee stellen Kim en John altijd een beetje met de nek hebben aangekeken niet al te sympathiek tegen ze waren.
Ik snap best dat je tactisch gaat stemmen, en daarmee ook mensen die je mag benadeelt. Je zit nu eenmaal in een spel waar je 50.000 kunt winnen. Maar er is nog een verschil tussen gewoon een 1 geven en wat ze nu mogelijk gaan doen (het is namelijk nog niet zeker, wie weet zeggen ze in het filmpje alleen dat ze er toch over dachten een 1 te geven, terwijl ze toch een gewoon cijfer geven).
Sommige mensen zijn nou eenmaal wat naïever dan anderen. Of net wat te eerlijk, te goed van vertrouwen etc. Dus dan krijg je dat. Verder is het heel lastig te bepalen hoe je zelf zou reageren als je mee zou doen, en vooral als je zo laat instapt. Al denk ik dat ik bij de tweede keer net zou doen of ik op het aanbod van K en J in zou gaan en zelf een 1 geven. Dan pak je ze terug, maak je zelf meer kans om te winnen en niemand die je het kwalijk neemt dat je zelf het spelletje wat de ander doet. Nou ja behalve als je Niko heet, maar dat is weer een ander programmaquote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef loezzzje het volgende:
Die andere zouden daar niet intrappen. Ik vind J & M echt heel naief, om te denken dat ze daar leuk kunnen klussen. Je kunt een halve ton winnen, dan is er geen leuk klussen bijZe moeten geen deals met K & J sluiten want ze zijn al een keer genaaid door hun, wie zegt dat ze het niet nog een keer flikken. En hun trappen er gewoon weer in.
Ja, daar dacht ik dus ook aan. Dat ze het aanbod aan nemen maar uiteindelijk een 1 geven maar ik denk dat ze daar te lief voor zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal wat naïever dan anderen. Of net wat te eerlijk, te goed van vertrouwen etc. Dus dan krijg je dat. Verder is het heel lastig te bepalen hoe je zelf zou reageren als je mee zou doen, en vooral als je zo laat instapt. Al denk ik dat ik bij de tweede keer net zou doen of ik op het aanbod van K en J in zou gaan en zelf een 1 geven. Dan pak je ze terug, maak je zelf meer kans om te winnen en niemand die je het kwalijk neemt dat je zelf het spelletje wat de ander doet. Nou ja behalve als je Niko heet, maar dat is weer een ander programma
Het zou mij heel erg verbazen als zij zelf wel een laag cijfer zouden geven. Daarvoor vind ik ze toch wat te naïef. Tenzij hun opmerking na het nieuwe pact een toneelspel was.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus ook aan. Dat ze het aanbod aan nemen maar uiteindelijk een 1 geven maar ik denk dat ze daar te lief voor zijn.
Over Niko gesproken jaMaar dat is idd een ander programma
Zo snel mogelijk verdrongenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:20 schreef Angelof9 het volgende:
Het verbaast me dat niemand klaagt over de afgrijselijke styling van J&M...
Ik zie het niet eens meerquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:20 schreef Angelof9 het volgende:
Het verbaast me dat niemand klaagt over de afgrijselijke styling van J&M...
Chique naam voor grijs tint nummer 24.quote:
Die vergieten ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef Redefine het volgende:
Die styling bij J en M was het ergste ja. Maar we hebben het er niet over omdat alle vier de keukens niet erg mooi zijn. Wat ze nou allemaal hebben met di grijs tinten
Pfff. Het was een inside grapje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chique naam voor grijs tint nummer 24.
Nee mijn opmerking was lekker serieusquote:
Heb ik me ook afgevraagd. Het is zó onlogisch. Volgens mij hebben Thom en Wim geen kookeiland trouwens, maar een gewone, prettige hoekkeuken. Alleen weer zonder tegels rond het fornuis, dat is niet handig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef Bleie het volgende:
Wat ik bij de keukens echt niet snap, zijn de mensen die in zulke kleine appartementjes per se een kookeiland kwijt wilden. WTF echt? Doe dat als je een enorme ruimte heb, maar niet op 50m2.
voordeel is dat die tegels er eventueel makkelijk op te zetten zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb ik me ook afgevraagd. Het is zó onlogisch. Volgens mij hebben Thom en Wim geen kookeiland trouwens, maar een gewone, prettige hoekkeuken. Alleen weer zonder tegels rond het fornuis, dat is niet handig.
Dat is waar, maar zo lang er nog nooit gekookt is, ziet het er zonder tegels mooier uit (bij ons tenminste, maar hier gaan ook nog wel tegels oid komenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb ik me ook afgevraagd. Het is zó onlogisch. Volgens mij hebben Thom en Wim geen kookeiland trouwens, maar een gewone, prettige hoekkeuken. Alleen weer zonder tegels rond het fornuis, dat is niet handig.
Ik wil wel smerige spelletjes met Kim spelen. Maar da's weer wat anders...quote:Kim en John gaan een heel smerig spelletje spelen volgende week volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |