In die afzuigkap zal ook wel een lampje zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
onhandig dat je het raam als de lampen achter je hebt als je staat te koken
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:22 schreef k_man het volgende:
In die afzuigkap zal ook wel een lampje zitten.
de prijzen op funda, zijn voor 2 appartementen gelijk en 2 anderen liggen iets hoger, 1 daarvan heeft 2m2 meer en de andere een dakterras dus het zal wel ongeveer overeenkomstig zijn met de startwaardes.. Tenminste de verschillen daarinquote:Op donderdag 3 november 2011 14:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Die hebben toch niks met de startwaardes te maken?
Ze zijn wel opvallend groot inderdaad. Zonde in zo'n kleine woning. Al is bij sommigen de eettafel wel uitnodigend genoeg om lang te blijven zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef WRH het volgende:
vind de keukens t.o.v. het totale vloeroppervlak te groot, persoonlijk zou ik liever een ruimere woonkamer hebben.
Ik snap hoe het werktquote:Op donderdag 3 november 2011 16:55 schreef k_man het volgende:
Welnee. Het gaat erom wie de meeste meerwaarde creëert. De startwaardes zijn de waardes vóór ze aan de verbouwing begonnen. Die trek je af van de verkoopprijs.
Oftewel; de startwaardes hebben niks te maken met die bedragen op Funda.
Moet die koper wel even een nieuw vloertje in de badkamer leggen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt
En degen met de meeste overwaarde creëert wint. Op funda staan vanaf prijzen en voor de 4 appartementen zijn er verschillende vanaf prijzen, hierin zit een verschil en dat verschil zal ongetwijfeld ook het verschil zijn tussen de startwaarden van de verschillende appartementen, dat was vorige keer ook zo. Tel daarbij op dat de afgelopen edities er marginaal tot geen winst werd gemaakt blijven er 2 appartementen over met de laagste vraagprijs, kies daarvan de mooiste en je hebt je winnaar.. Ik voorspel een grootse bruiloft!
Volgens mij krijgen ze toch nog tijd om alles wat onaf is, alsnog af te maken? En inderdaad, Thom en Wim moeten die hele badkamer nog doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet die koper wel even een nieuw vloertje in de badkamer leggen.
Je zult het toch meemaken dat ze Jessica en Martin opnieuw laten vallen door in plaats van tienen, nu enen te gevenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop niet dat Kim & John weer iets gaan flikken want dan hoeven ze van mij niet meer te winnen! Ik sta natuurlijk achter mijn mede tilburgers maar die vuile spelletjes hou ik niet van.
Ja, dan kunnen ze erin zakken. Dat zou ik echt smerig vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je zult het toch meemaken dat ze Jessica en Martin opnieuw laten vallen door in plaats van tienen, nu enen te geven
Vanaf nu krijgen ze inderdaad te tijd om alles af te ronden. Waarbij Theo nog wat verrassingen in petto heeft, gezien de preview. Maar ik betwijfel of die vloer er nog echt helemaal goed in gaat komen. Hetzelfde geldt voor de isolatie bij Kim en John. En ik zou van alle apparaten ook maar even de stekkers vervangenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze toch nog tijd om alles wat onaf is, alsnog af te maken? En inderdaad, Thom en Wim moeten die hele badkamer nog doen.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:33 schreef Redefine het volgende:
Als ze het nu zouden doen, zou dat heel laag zijn. Vooral omdat ze er naar Jessica en Martin mee aankwamen dat ze alleen hen het ook gunden en het ook een soort goedmakertje was voor vorige keer.
Daarbij vind ik het slap om steeds de zwakste (in dit geval bedoel ik dan dat J en M tactisch het zwakst zijn, omdat ze er later bij zijn gekomen en totaal niet in dat hele stemafspraak gedoe zitten) te nemen. Probeer dan een van die andere twee eens te naaien.
Terwijl de andere twee stellen Kim en John altijd een beetje met de nek hebben aangekeken niet al te sympathiek tegen ze waren.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus.
Zou echt een misselijke streek zijn als ze dit J en M zouden flikken. Voor de tweede keer nota bene.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl de andere twee stellen Kim en John altijd een beetje met de nek hebben aangekeken niet al te sympathiek tegen ze waren.
Ik snap best dat je tactisch gaat stemmen, en daarmee ook mensen die je mag benadeelt. Je zit nu eenmaal in een spel waar je 50.000 kunt winnen. Maar er is nog een verschil tussen gewoon een 1 geven en wat ze nu mogelijk gaan doen (het is namelijk nog niet zeker, wie weet zeggen ze in het filmpje alleen dat ze er toch over dachten een 1 te geven, terwijl ze toch een gewoon cijfer geven).
Sommige mensen zijn nou eenmaal wat naïever dan anderen. Of net wat te eerlijk, te goed van vertrouwen etc. Dus dan krijg je dat. Verder is het heel lastig te bepalen hoe je zelf zou reageren als je mee zou doen, en vooral als je zo laat instapt. Al denk ik dat ik bij de tweede keer net zou doen of ik op het aanbod van K en J in zou gaan en zelf een 1 geven. Dan pak je ze terug, maak je zelf meer kans om te winnen en niemand die je het kwalijk neemt dat je zelf het spelletje wat de ander doet. Nou ja behalve als je Niko heet, maar dat is weer een ander programmaquote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef loezzzje het volgende:
Die andere zouden daar niet intrappen. Ik vind J & M echt heel naief, om te denken dat ze daar leuk kunnen klussen. Je kunt een halve ton winnen, dan is er geen leuk klussen bijZe moeten geen deals met K & J sluiten want ze zijn al een keer genaaid door hun, wie zegt dat ze het niet nog een keer flikken. En hun trappen er gewoon weer in.
Ja, daar dacht ik dus ook aan. Dat ze het aanbod aan nemen maar uiteindelijk een 1 geven maar ik denk dat ze daar te lief voor zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal wat naïever dan anderen. Of net wat te eerlijk, te goed van vertrouwen etc. Dus dan krijg je dat. Verder is het heel lastig te bepalen hoe je zelf zou reageren als je mee zou doen, en vooral als je zo laat instapt. Al denk ik dat ik bij de tweede keer net zou doen of ik op het aanbod van K en J in zou gaan en zelf een 1 geven. Dan pak je ze terug, maak je zelf meer kans om te winnen en niemand die je het kwalijk neemt dat je zelf het spelletje wat de ander doet. Nou ja behalve als je Niko heet, maar dat is weer een ander programma
Het zou mij heel erg verbazen als zij zelf wel een laag cijfer zouden geven. Daarvoor vind ik ze toch wat te naïef. Tenzij hun opmerking na het nieuwe pact een toneelspel was.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus ook aan. Dat ze het aanbod aan nemen maar uiteindelijk een 1 geven maar ik denk dat ze daar te lief voor zijn.
Over Niko gesproken jaMaar dat is idd een ander programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |