Denk niets, ken het Badhuis al jaren, Reuze gezellig. Geweldig personeel, maar doet het waanzinnig goed op mond op mond reclame.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel heeft Badhuis Java plein Het Blok eigenlijk betaald
De tram stopt hier voor deur en hoor je ook wel. Maar daar wen je wel aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén van de grootste nadelen van die appartementen is volgens mij dat daar de tram voor de deur de bocht omgaat. Dat is geen prettig geluid.
Mond TOT mond reclame.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Denk niets, ken het Badhuis al jaren, Reuze gezellig. Geweldig personeel, maar doet het waanzinnig goed op mond op mond reclame.
Dat zou best kunnen, maar het is net wat te opvallend in beeld. Er zal heus wel wat afgesproken zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Denk niets, ken het Badhuis al jaren, Reuze gezellig. Geweldig personeel, maar doet het waanzinnig goed op mond op mond reclame.
Dat vroeg ik mij ook al af. Je zag die afzuigkap gewoon boven het aanrecht hangen, terwijl er geen kookplaat was.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
Oke, en waar is de kookplaat van app4?
En het was te verwachten dat het pact gebroken zou worden
Bij mij komt tramlijn 3 door de straat, dat went inderdaad maar in een bocht piept en krast het vaak dat het een lieve lust is.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De tram stopt hier voor deur en hoor je ook wel. Maar daar wen je wel aan.
Door de bocht is inderdaad ook het vervelendste, zeker als de sporen al oud zijn. Bij mij is het vooral het bellen van de tram wat je hoort: halte+kruispunt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij komt tramlijn 3 door de straat, dat went inderdaad maar in een bocht piept en krast het vaak dat het een lieve lust is.
Dat zou inderdaad wel heel smerig zijn ja. Maar Astrid en Stefan vind ik eerder walgelijk dan fijnquote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Jaaa, weer een prachtaflevering![]()
Als Kim en John zich niet aan dat verbond met Jessica en Martin houden, nou, spoel die gasten dan door de WC zeg. Dat zou wel zo ongelofelijk grof zijn: voor de twééde keer een smerig spelletje spelen.
Astrid en Stefan, wat een fijn koppel
Volgens mij wordt er al een paar seizoenen tactisch gestemd. Maar ik geloof niet dat de cijfers lager werden dan een 4 of 5 toen. Maar hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Bleie het volgende:
Kim en John gaan een heel smerig spelletje spelen volgende week volgens mij. Echt jammerdat er zo ontzettend gekonkeld wordt dit jaar met de punten. Dat was andere jaren toch niet zo?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Tactisch stemmen hè.
[..]
Hai, beetje laat
Ja, wel dat er iets lagere cijfers worden gegeven, maar echt enen? Kan ik me niet herinneren. @densmee: wel eerder gebeurd dus, maar niet al vanaf het begin zo consequent? En dat er echt afspraken over gemaakt werden, is dat al eerder gebeurd? Het lijkt Expeditie Robinson wel...quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al een paar seizoenen tactisch gestemd. Maar ik geloof niet dat de cijfers lager werden dan een 4 of 5 toen. Maar hang me er niet aan op.
het lijkt haast wel een fisheye lens als je ziet hoe alles verlooptquote:Op donderdag 3 november 2011 10:09 schreef RanTheMan het volgende:
tevens is eer weer lekker met zo'n vergroothoek lens gewerkt. Zie de grootte van het raam in de keuken![]()
Zijn de startwaardes al bekend dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef RanTheMan het volgende:
En op basis van de startwaardes en wat je er voor krijgt denk ik dat ik wel weet wie die 50K pakt eigenlijk
Tuurlijk, vanaf het begin volgens mij al, maar dit is wel heel vuil. Ik vind John en Kim echt nare mensen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al een paar seizoenen tactisch gestemd. Maar ik geloof niet dat de cijfers lager werden dan een 4 of 5 toen. Maar hang me er niet aan op.
ik basseer dat op basis van de vraagprijzen op fundaquote:Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn de startwaardes al bekend dan?Ik heb de eerste uitzending niet kunnen zien.
onhandig dat je het raam als de lampen achter je hebt als je staat te kokenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef RanTheMan het volgende:
Er klopt iets niet in appartement 4..
Uit de Funda Foto's:
[ afbeelding ]
Die hebben toch niks met de startwaardes te maken?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik basseer dat op basis van de vraagprijzen op funda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |