Als ze m nou nog met haar voet er in had gedrukt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gezien en gedaan!
Dat idee heb ik ook, leuk stel maar wel een stel klunsen!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt, dat hele appartement van John en Kim is één groot bouwtechnisch drama volgens mij.
Bij dat appartement is het erg dramatisch ja. Al ben je sowieso gek als je een van die woningen koopt. Want je ziet bij close ups pas echt goed hoe slecht het is afgewerkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt, dat hele appartement van John en Kim is één groot bouwtechnisch drama volgens mij.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef MargrietV het volgende:
van verveling, ga ik haast een favo voor rood stoplicht doen, neuspeuteren,
Zolang er nu weer gewoon klus beelden komen vind ik het nog kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind het meer op kijkersemoties spelen,
zitten ze gewoon in verkeerde programmaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er nu weer gewoon klus beelden komen vind ik het nog kunnen.
En als ze Theo als getuige vragen bij het huwelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er nu weer gewoon klus beelden komen vind ik het nog kunnen.
Theo gaat ze trouwen, maar blijkt dan een weiger ambtenaar te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als ze Theo als getuige vragen bij het huwelijk.
Lol Lol Lolquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Theo gaat ze trouwen, maar blijkt dan een weiger ambtenaar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |