Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Vroegah gingen ze klussen, raakten ze gewond, zakte de muur door. Misschien zijn ze te goed in klussen en is het niet leuk om dat te laten zien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:10 schreef Xurk het volgende:
Ik zeur niet, maar wil me even aansluiten bij het constateren dat het realitygehalte inmiddels het klusgehalte qua zendtijd voorbijgestreefd is. Tegenwoordig zie je ze één aflevering een beetje klussen aan een nieuwe ruimte en de volgende aflevering wordt die plots al opgeleverdIn mijn herinnering duurde dat vroeger toch een weekje of twee langer, óf het kwam gewoon veel meer in beeld. Nu slaan ze iedere keer tegen de oplevering aan ineens een flinke stuk over.
Toplocatie vind ik nou weer een erg groot woord (ook al zit je op een hoek etc.). Het is best leuk wonen daar, maar verre van top natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef Celebritarian het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-69-ii/omschrijving/
er staat ook bij dat bieden kan vanaf die prijsquote:
Sorry hoor, dit is het eerste jaar dat ik dit topic ook volg.. Normaal keek ik t alleen op tv. Is het zo'n gekke vraag dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, die opmerking komt ook echt elk jaar...
Ik zou me wel zorgen maken over de isolatie bij appartement 1.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
'een spouw? Ik ken wel een schouw'
Zeker. Maar ze hebben er ook genoeg nadeel aan gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Starlie het volgende:
Zo ze hebben wel een groot voordeel met hun dakterras!
Heb ik ook nog nooit gezien en gedaan!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef Redefine het volgende:
Een stekker met een hamer in slaan. Zo debiel heb ik het nog nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |