abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102751342
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:13 schreef densmee het volgende:
Krijn en Suzanne mogen gaan
Inderdaad, de programmamakers willen een drama voor zijn met de badkamer en de keuken.
Hij ging wel lekker los op z'n kakvriendinnetje. :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:43:16 #102
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_102751375
Ja, hij was weer goed vanavond :D

Geheid dat die beroepsklaplopers van een Krijn en Suzanne er uit worden gegooid. Wat een vertoning. Niet kunnen klussen oké, kan gebeuren. Maar tegen de regels in overdag slapen, douchen en inkopen doen, hállo. En alsof dat nog niet genoeg is ook de vragen daarover weglachen. Dat die niet beseffen dat ze met deze mentaliteit de komende jaren voor joker lopen zeg. Patat-generatie lijkt me.

Thom en Wim zijn er inderdaad te veel mee bezig, vind ik ook, maar het levert wel goeie TV op. Ik vind die twee overige stellen maar saai zo.
pi_102751572
Thom en Wim dachten voor een tweede keer wel even te gaan winnen. Zure gezichtjes bij de uitslag. Nu moeten ze voor de badkamer een stapje harder zetten om Stephan en Astrid voor te blijven en het nieuwe koppel.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:50:34 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_102751749
Thom (of Wim, weet niet wie wie is) zei nog dat Krijn het IQ van een visstick heeft :D
pi_102752888
Heeft iemand enig idee waar Thom en Wim dat schilderij vandaan hebben? :o
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 oktober 2011 @ 22:14:38 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_102753081
quote:
11s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand enig idee waar Thom en Wim dat schilderij vandaan hebben? :o
De lelijke schilderijen winkel?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_102753127
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

De lelijke schilderijen winkel?
Kan me niet boeien, ik wil weten waar hij te vinden is :6 Rood. En iets wat leek op Audrey.
pi_102753254
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Kan me niet boeien, ik wil weten waar hij te vinden is :6 Rood. En iets wat leek op Audrey.
Bel eens met Woonexpress XL, hebben de heren in een eerdere aflevering een cheque van gewonnen.
pi_102755405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Bel eens met Woonexpress XL, hebben de heren in een eerdere aflevering een cheque van gewonnen.
Thanks! Ga ik kijken en weer weg.
pi_102757813
Leuke aflevering!
Hoop en ga er ook vanuit dat Krijn en Katrien ( op zijn Wim`s) vertrekken.
Krijn ging wel erg tekeer met zijn gescheld, vindt het ook net broer en zus.

De relnichten blijven leuk! Volgens mij gingen ze ervan uit dat ze zouden winnen, die teleurgestelde smoellen ook.
De opmerking over Krijn: Hij heeft een IQ van een visstick, daarom is hij badmeester geworden, dan hoeft hij alleen maar spring te zeggen _O-

De rest van de stellen zijn nogal saai, hoop dat het nieuwe stel voor spanning en sensatie gaat zorgen. Ze worden door Thom/Wim al ontvangen met; Ik ben Lucifer! :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:20:04 #111
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_102761839
Waarom kregen Kim en dinges nou dezelfde straf als die fraudeurs. Kim is zo lekker, die mag alles.
opgezegd@fok.nl
pi_102762373
Die Stefan lult ook met alle winden mee. Blijf gewoon bij je mening.
pi_102762984
Elke keer als ik die Stefan zie, moet ik aan een Oompa Loompa denken:

:')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:45:36 #114
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_102763332
O+ Kim

Als zij (vooruit, en John) eruit moeten, stop ik met kijken :{w Gelukkig is de kans daarop iets van 1% :P Ook al is het niet echt realistisch in een klussoap, zij is de enige vrouw die de moeite neemt om er in Het Blok er :9 uit te zien met make-up en leuke kleding. Suzanne is volgens mij normaal gesproken ook best leuk, maar de enige moeite die zij neemt is om haar hotpants en teenslippers aan te trekken :+

Thom en Wim zijn wel degenen die voor de entertainment zorgen, zonder hen was het echt een saaie bedoening geweest dit jaar. Dus ik erger me eraan, maar tegelijkertijd moet ik ook vaak om lachen!

Trouwens: voor het eerst dat ik in een Nederlands programma bliepjes hoor (voor zover ik me kan herinneren). Wat zei Krijn dan wel niet allemaal? :o Wellicht dat het wel in de ondertiteling stond? Ik kon die niet gebruiken omdat ik het programma opgenomen had.

quote:
9s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O-

Zijn haar was in die shots ook wel érg belachelijk!
pi_102763621
Krijn zei kanker dit en dat.
pi_102763623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:45 schreef Xurk het volgende:

Trouwens: voor het eerst dat ik in een Nederlands programma bliepjes hoor (voor zover ik me kan herinneren). Wat zei Krijn dan wel niet allemaal? :o Wellicht dat het wel in de ondertiteling stond? Ik kon die niet gebruiken omdat ik het programma opgenomen had.

Dat zei ik ook al toen ik het hoorde, hij zei kankerwijf, en vind het niet zo gek dat het weggebliept is. "Kankerzooi, kblieperwijf".
pi_102763633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:45 schreef Xurk het volgende:

Hij zei kankerwijf :{
pi_102763642
Oh opeens een triple-post daarover :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:05:47 #119
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_102763798
Damn, dat is wel übertriest zeg :{ In het dagelijks leven ben ik al tegen het gebruik van kanker als scheldwoord, maar om dat nou in een televisieprogramma te doen waar heel Nederland mee kan kijken / luisteren en dan ook nog eens over je eigen vriendin? :r
pi_102763821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef Xurk het volgende:
Damn, dat is wel übertriest zeg :{ In het dagelijks leven ben ik al tegen het gebruik van kanker als scheldwoord, maar om dat nou in een televisieprogramma te doen waar heel Nederland mee kan kijken / luisteren en dan ook nog eens over je eigen vriendin? :r
Zij maakte zich er niet zo druk om, dus zal wel vaste prik zijn. Visstick he :+
pi_102764127
Die meid had toen gewoon een stalen buis moeten pakken en achter op zijn kop moeten rammen. Gemiste kans.
pi_102771303
Vond ik zo vreemd, dat zij doodleuk beweerde dat ze geen ruzie hadden. Als mijn man 'kankerwijf' tegen me zou zeggen (en dan ook nog herhaaldelijk), zou ik dat toch wel degelijk opvatten als ruzie zoeken...
pi_102771337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef Bleie het volgende:
Vond ik zo vreemd, dat zij doodleuk beweerde dat ze geen ruzie hadden. Als mijn man 'kankerwijf' tegen me zou zeggen (en dan ook nog herhaaldelijk), zou ik dat toch wel degelijk opvatten als ruzie zoeken...
Het is al erg zat dat ze allebei even later beweren dat ze dat zo vaak doen en dat ze het al als 'normaal' zien. :{
pi_102773181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is al erg zat dat ze allebei even later beweren dat ze dat zo vaak doen en dat ze het al als 'normaal' zien. :{
Dat geeft al het niveau aan van die twee :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2011 @ 16:19:10 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102774711
Zo eindelijk helemaal bijgekeken. Ik mag aan nemen dat ze niet John en Kim eruit gooien voor wat shoppen onder werktijd terwijl Krijn en Suzanne consequent regels breken. Sowieso, wat een stel K&S :') damn zeg.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:44:12 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102775682
Die uitgestreken kop van Suzanne. En dan maar blijven lullen dat ze het zo overdreven vinden. Maar uiteindelijk kwam er dan toch uit dat ze (degenen die beweerden dat K & S valsspeelden) wel gelijk hadden.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2011 @ 16:50:07 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102775898
Suzanne heeft wel echt een pokerface, je ziet er nauwelijks emotie aan af
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_102776009
Ik vond het prachtig dat Stefan en Astrid wonnen trouwens :D Met hun grote mond over voordeel en nadeel dit en dat.

Vind het overigens een beetje een slap stel die S&A. Ze wisselen constant van mening en zijn alleen maar bezig met 'de concurrentie'. Nee, als de rest het verklooit is het leuk om te doen? Er mag toch wel iets van competitie zijn? En als je daar niet tegen kan, dan had je niet mee moeten doen. Maar elke 5 minuten is hun mening anders.

Thom en Wim zijn wat dat betreft een stuk rechtlijniger, bevalt me wel.

En John en Kim ( :9~ ) gaan er met een goede uitbrander vanaf komen verwacht ik. Ook wel logisch, want ik begrijp het wel een beetje. En een keer wat opzoeken/shoppen is niet zo'n ramp, maar het gewoon consequent doen zoals S&K is gewoon zielig. Wel mooie opmerking van Thom of Wim: wat is er na 8 weken regen nog te doen op het strand!
pi_102782357
Terecht dat K&S eruit gaan, zou wel mooi zijn als daar een paar superklussers voor in de plaats komen. John & Kim zijn wel sympathiek ondanks dat ze een beetje vals spelen.

Thom is echt een vreselijke zeiknicht die nooit naar zichzelf kijkt maar altijd anderen de schuld geeft. Wel een leuk seizoen tot op heden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:49:03 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_102782480
quote:
15s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Die uitgestreken kop van Suzanne. En dan maar blijven lullen dat ze het zo overdreven vinden. Maar uiteindelijk kwam er dan toch uit dat ze (degenen die beweerden dat K & S valsspeelden) wel gelijk hadden.
En zo staat dit liegende stel er voor jaren niet al te best op. Is óók niet over nagedacht, dat alles gefilmd, bekeken, bewaard wordt en over het internet gaat.

Leuk voor op je CV :o
pi_102782640
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En zo staat dit liegende stel er voor jaren niet al te best op. Is óók niet over nagedacht, dat alles gefilmd, bekeken, bewaard wordt en over het internet gaat.

Leuk voor op je CV :o
Ach, dit soort types maken zich daar toch niet druk over.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:56:53 #132
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102786140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef eight het volgende:

[..]

Ach, dit soort types maken zich daar toch niet druk over.
Laat staan een strandtent waar je schuttingen verft :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:20:18 #133
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_102787218
Wat een schatje is die Kim O+

Die homos zijn echt geweldig _O-

Maare, die straffen sloegen echt nergens op :{
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2011 @ 22:55:47 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102792137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Laat staan een strandtent waar je schuttingen verft :')
in de regen, weken lang
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2011 @ 22:57:38 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102792216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een schatje is die Kim O+

Die homos zijn echt geweldig _O-

Maare, die straffen sloegen echt nergens op :{
mwah

beide niet aan de regels gehouden. K&J één oplevering niet mee in de beoordeling. Die hadden ze sowieso al niet gewonnen. En de anderen dus niet meetellen bij één oplevering en eruit.

niet gek toch
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:23:34 #136
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102795525
Trouwens, we gaan er nu wel vanuit dat Krijn en Katrijn eruit gaan, maar misschien is het wel gewoon mooi gemonteerd, en blijkt dat Kim en Sjon de regels nog harder overtreden hebben! Alhoewel ik me terwijl ik dit typ bedenk dat die natuurlijk liepen te ranten dat het niet eerlijk zou zijn als ze dezelfde straf zouden krijgen, hmm :P

Maar waarom zouden Krijn en Katrijn er dan uit moeten? Omdat ze tijdens kantooruren spullen hebben gekocht OF omdat ze twee keer een oplevering niet hebben gehaald? Want daarom moesten crea en bea met hun parachute er vorige keer uit, toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:25:17 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102795569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:23 schreef ejiraM het volgende:
Trouwens, we gaan er nu wel vanuit dat Krijn en Katrijn eruit gaan, maar misschien is het wel gewoon mooi gemonteerd, en blijkt dat Kim en Sjon de regels nog harder overtreden hebben! Alhoewel ik me terwijl ik dit typ bedenk dat die natuurlijk liepen te ranten dat het niet eerlijk zou zijn als ze dezelfde straf zouden krijgen, hmm :P

Maar waarom zouden Krijn en Katrijn er dan uit moeten? Omdat ze tijdens kantooruren spullen hebben gekocht OF omdat ze twee keer een oplevering niet hebben gehaald? Want daarom moesten crea en bea met hun parachute er vorige keer uit, toch?
optelsom
Oplevering niet af
Spullen kopen onder werktijd
Niet werken onder werktijd
Klussen tijdens werktijd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_102798887
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

optelsom
Oplevering niet af
Klussen tijdens werktijd
Vergeet slapen tijdens werktijd niet. Die vind ik persoonlijk met niet werken een van de ergsten.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:15:17 #139
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102799016
beetje jammer trouwens van die spoiler over het spandoek in dit topic.

Ik vind Thom & Wim hilarisch. Stefan & Astrid waaien met alle winden mee en willen vooral vriendjes blijven met iedereen. Suzanne & Krijn, tja......drama....onsympathieke mensen die liegen, bedriegen, elkaar voor rotte vis uitmaken en eigenlijk niks kunnen. Kim & John vind ik wel schattig eigenlijk.

Ben benieuwd naar volgende week!
pi_102799555
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:15 schreef Kyara het volgende:
beetje jammer trouwens van die spoiler over het spandoek in dit topic.

Ik vind Thom & Wim hilarisch. Stefan & Astrid waaien met alle winden mee en willen vooral vriendjes blijven met iedereen. Suzanne & Krijn, tja......drama....onsympathieke mensen die liegen, bedriegen, elkaar voor rotte vis uitmaken en eigenlijk niks kunnen. Kim & John vind ik wel schattig eigenlijk.

Ben benieuwd naar volgende week!
Spandoek? Que?

Ik vind Stefan en Astrid heel irritant, gisteren weer even het blok gekeken (vriend had het neit gezien :+) en het verbaast me hoe ze het ene moment in het café zitten te klagen over dat er echt een straf moet komen, en als puntje bij paaltje komen krabbelen ze keihard terug. En het lijkt niet op een tactiek.
pi_102800028
Hoogtepunt blijft nog steeds die opzichter die vraagt: "Waar is je billenmaat?" Waar de een wel om kan lachen en de ander zwaar gefrustreerd reageert.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_102802040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

optelsom
Oplevering niet af
Klussen tijdens werktijd
Ze kunnen dan ook totaal niet klussen. Als zoveel tijd weet te stelen zou je juist een enorme voorsprong op iedereen moeten hebben, maar ze lopen telkens ver achter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:45 schreef RenRen- het volgende:

Ik vind Stefan en Astrid heel irritant, gisteren weer even het blok gekeken (vriend had het neit gezien :+) en het verbaast me hoe ze het ene moment in het café zitten te klagen over dat er echt een straf moet komen, en als puntje bij paaltje komen krabbelen ze keihard terug. En het lijkt niet op een tactiek.
Aan Stefan merk je ook dat hij van beroep manager is. In het café maakt hij een draai van 180 graden alsof het een automatisme is.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:07:00 #143
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_102803120
quote:
9s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of aan "die rooie uit Gestel" van de New Kids :').

It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_102803319
Ik kan heerlijk genieten van Tom en Wim. Wat een rellers.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102810273
Ik denk eigenlijk dat het reservekoppel mag kiezen in welk appartement ze verder gaan klussen. Dan zou het dus nog goed kunnen dat Kim en John er uit gaan... Hoewel de reservekoppels meestal gaan voor het appartement wat het minst af is dus dan kiezen ze voor Krijn en Suzanne.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:49:31 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102810353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Grunsfan het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het reservekoppel mag kiezen in welk appartement ze verder gaan klussen. Dan zou het dus nog goed kunnen dat Kim en John er uit gaan... Hoewel de reservekoppels meestal gaan voor het appartement wat het minst af is dus dan kiezen ze voor Krijn en Suzanne.
Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.

sowieso mag Kim er nooit uit :{w
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:54:30 #147
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_102810527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.

Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.
Dat zijn dus twee overtredingen. Die overtredingen zijn dan ook niet klein want beiden worden duidelijk genoemd in de spelregels. Daar heb je je aan te houden. Ook als je een lekker wijf bent.

Opsodemieteren met die gasten!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:55:53 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102810583
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Beavis het volgende:

[..]

Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.
Dat zijn dus twee overtredingen. Die overtredingen zijn dan ook niet klein want beiden worden duidelijk genoemd in de spelregels. Daar heb je je aan te houden. Ook als je een lekker wijf bent.

Kim en John werken wel, Kim zelfs bij John blijkbaar, daarbij kocht ze maar een paar spullen. Suzanne en Krijn waren veel erger bezig op meerdere vlakken.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:57:01 #149
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_102810623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kim en John werken wel, Kim zelfs bij John blijkbaar, daarbij kocht ze maar een paar spullen. Suzanne en Krijn waren veel erger bezig op meerdere vlakken.
Oeps!
Die bedoel ik ook :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:59:13 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102810714
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef Beavis het volgende:

[..]

Oeps!
Die bedoel ik ook :D
ik dacht al _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_102810880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Beavis het volgende:

[..]

Het zijn er ook meer dan 2, dus ik vind het prima :+
pi_102812928
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kim had dus tijdens werktijd online wat gespeurd naar spulletjes en wat besteld?
Op zich best slim zolang je niet betrapt wordt.
Mocht het nieuwe stel dadelijk een appartement uitkiezen dan zijn K&J weg. Zou wel een heel zware straf zijn..
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:04:02 #153
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102812983
Lijkt me toch sterk als het reservekoppel mag kiezen, terwijl het ene stel een veel grotere overtreding heeft gemaakt! :o

Denk dat er in dat geval voor beide appartementen wat gezegd kan worden ; óf die van Krijn en Katrijn, waar ze nog redelijk hun eigen draai aan kunnen geven, omdat er vrij weinig af is.. Of die van Kim en John, waar ze gewoon meteen lekker op schema kunnen gaan klussen. Hangt er natuurlijk ook nog eens van af wat ze leuk vinden :9

Dat nieuwe koppel leek me trouwens echt tien keer niets :{ Lijken me geen leuke kandidaten :N
pi_102813015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef eight het volgende:

[..]

Aan Stefan merk je ook dat hij van beroep manager is. In het café maakt hij een draai van 180 graden alsof het een automatisme is.
Maar een managersfunctie houdt toch niet in dat je geen mening hebt?
pi_102813562
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:05 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Maar een managersfunctie houdt toch niet in dat je geen mening hebt?
Die mening veranderd zodra er iemand anders meeluistert.
pi_102813639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef eight het volgende:

[..]

Die mening veranderd zodra er iemand anders meeluistert.
Het niet hebben van een eigen mening dan :+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:28:13 #157
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103004034
Nou vanavond weten we wie er weg moet.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:04:39 #158
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103005274
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef FoXje het volgende:
Nou vanavond weten we wie er weg moet.
Ja. En wat voor types dat nieuwe stel zijn. Het voorstukje was op dat gebied niet echt hoopgevend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 18:07:03 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103005338
De vervangers zijn toch meestal vrij goede klussers?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103005763
quote:
Jessica en Martin nieuwe bewoners

Puin ruimen in HET BLOK

In de klusstrijd van Het Blok gaat het er dit jaar hard aan toe: twee stellen hebben de regels overtreden en daarmee hun deelname op het spel gezet. Voor één koppel is het na vandaag over en uit. Hun lot wordt bepaald in de bewonersvergadering. Gedesillusioneerd verlaten ze het pand. Maar hun opvolgers staan al te trappelen: Jessica en Martin.

De nieuwkomers zijn voorbereid op de enorme ravage die het klussende stel als erfenis heeft achtergelaten. „Ik ben vooral onthutst over de enorme hoeveelheid informatie die op je afkomt. En een zootje gereedschap… Ik weet niet eens waar het allemaal voor is”, lacht Jessica. Ondanks hun achterstand op de anderen heeft het duo er het volste vertrouwen in dat ze gaan winnen. „We hebben twee ideeën waar we zeker mee gaan scoren. Direct na binnenkomst hebben we dit geheime wapen al ingezet.”

Vier weken lang stonden Jessica en Martin aan de zijlijn om in geval van nood in te springen. „Eerst hadden we nog wat aarzeling om mee te doen, maar gelukkig hebben we ja gezegd, want ik word elke dag dat ik hier ben een beetje blijer. Achter een tegelsnijmachine ben ik helemaal gelukkig. Ik houd van klussen, alleen het schoonmaken vind ik niet leuk. Maar daar hoef ik voorlopig nog niet aan te denken in deze enorme puinhoop. Het is hier nog steeds één grote bouwval. Heerlijk toch!”, zegt Martin.

Hij heeft een charterbedrijf en brengt zijn dagen door op de Waddenzee. Jessica is bankmedewerkster. ’s Avonds spoeden de optimistische klussers zich met rasse schreden naar Het Blok -pand, ergens in Amsterdam-Oost. Met een beperkt budget moeten ze het appartement binnen zes weken volledig renoveren en inrichten.
bron
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:40:40 #161
142400 RedFever007
pi_103009070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:20 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
edit-

Nu ik het gelezen heb staat er niet zoveel schokkends in zie ik :D

Sowwy :@

[ Bericht 14% gewijzigd door RedFever007 op 12-10-2011 20:46:41 ]
pi_103009193
quote:
13s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Lekker dan die spoiler :X :{
Ik had verwacht dat een mod dit wel zou weten maar niet dus :{

SVP weghalen!!
Heb je de voorfilmpjes niet gezien dan? Niemand weet nog welk koppel weggaat, maar dat er eentje uitvliegt was aan het eind van de uitzending van vorige week al duidelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103009482
quote:
13s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Lekker dan die spoiler :X :{
Ik had verwacht dat een mod dit wel zou weten maar niet dus :{

SVP weghalen!!
Kijk je de aflevering nooit af? Of is de blonde dame je ontgaan?
pi_103012136
En weer begonnen ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:34:09 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012293
WTF het lot?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:34:19 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012303
achterlijk
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:34:28 #167
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_103012314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef rubbereend het volgende:
WTF het lot?
+1
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:35:12 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012352
totaal belachelijk dat de overtredingen van verdieping 1 en 3 gelijk gesteld worden :r
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103012353
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef rubbereend het volgende:
achterlijk
+1. Wat stom zeg. -O-

Maar in ieder geval wel Suzan en Krijn eruit! *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103012364
Het terechte lot gelukkig.
pi_103012366
Pfff, nou dat valt nog mee. Maar wel belachelijk dat 'het lot' het bepaalt :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:35:40 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012384
Krijn snapt niet dat dat niet werken ook een flinke overtreding is
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:36:00 #173
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_103012396
Zouden ze niet gewoon op beide blaadjes appartement 3 hebben geschreven. De overtredingen waren niet bepaald gelijk....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:36:06 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012401
En hoppa allemaal geld erbij _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:36:46 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012434
Suzanne werkt 2 daagjes en ligt er 3 op de bank :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103012454
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef Klare het volgende:
Zouden ze niet gewoon op beide blaadjes appartement 3 hebben geschreven. De overtrefingen waren niet bepaald gelijk....
Bij tv kan alles :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:37:33 #177
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103012476
Volgens mij zat in beiden gewoon nummer drie. Maar ik vind het belachelijk dat ze ook maar suggereren dat John en Kim er ook uit hadden gekund. Dan zou het betekenen dat de overtredingen op een hoop worden gegooid.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_103012528
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij zat in beiden gewoon nummer drie. Maar ik vind het belachelijk dat ze ook maar suggereren dat John en Kim er ook uit hadden gekund. Dan zou het betekenen dat de overtredingen op een hoop worden gegooid.
Wellicht een stevige schrik als waarschuwing ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:38:44 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012532
Stefan heeft andere plannen met Suzanne zoals hij afscheid nam _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:40:09 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012599
dronken _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:41:12 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103012644
Mogen J&K ff een avondje balen na wat er gebeurd is zeg :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103012686
'Welkom in de klushel'
'..... :o :? '
'Ik ben Lucifer >:) '

_O_ _O_ _O_ _O_
pi_103012701
Nou, dat wordt weer gezellie na de reclame.

Het zijn walgelijke mensen. Bah!
pi_103012702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Mogen J&K ff een avondje balen na wat er gebeurd is zeg :')
Nee, dat kan echt niet hoor :N

pi_103012721
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef k_man het volgende:

:Y :Y)
pi_103012804
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef k_man het volgende:

Ik vind die oompa loompa met z'n wijf walgelijke mensen. Bah!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:44:20 #187
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103012831
Hm ben benieuwd wat er nou precies is. Maar net voor die vooruitblik bleek al dat Astrid J en K liever had zien gaan. Vraag me af of het niet een strategie is om ze weg te krijgen.
pi_103012906
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Redefine het volgende:
Hm ben benieuwd wat er nou precies is. Maar net voor die vooruitblik bleek al dat Astrid J en K liever had zien gaan. Vraag me af of het niet een strategie is om ze weg te krijgen.
Kan niet, denk ik. Ze hebben vast niet nóg een reservekoppel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2011 20:45:50 ]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:46:32 #189
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_103012956
qua kijkmateriaal is het jammer dat Katrijn eruit is. dat nieuwe figuur is toch wat minder eyecandy :'(
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:47:29 #190
142400 RedFever007
pi_103013009
Gelukkig! Kim zit er nog in *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef rubbereend het volgende:
totaal belachelijk dat de overtredingen van verdieping 1 en 3 gelijk gesteld worden :r
Inderdaad :r maar zoals hierboven gezegd: waarschijnlijk zat in zowel enveloppe 1 als 2 hetzelfde papier :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:47:56 #191
142400 RedFever007
pi_103013041
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
qua kijkmateriaal is het jammer dat Katrijn eruit is. dat nieuwe figuur is toch wat minder eyecandy :'(
Kim > Katrijn = ^O^
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:49:09 #192
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_103013105
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Kim > Katrijn = ^O^
klopt, maar Katrijn > Astrid > nieuw mens. We gaan dus van 2 appetijtelijke dames naar 1 :'(
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:50:12 #193
142400 RedFever007
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:51:32 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103013236
pittig kapsel hoor :')
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:51:45 #195
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_103013255
Ze hebben hetzelfde vlotte pittige kapsel die twee
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:52:29 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103013290
Beetje raar dat maar 1 koppel de sanctie krijgt terwijl er 2 voor in aanmerking komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:53:07 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103013325
omg hij snapt hem niet :')
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2011 @ 20:53:30 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103013351
De keuken _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103013363
:o smeerlap!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_103013364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:53 schreef rubbereend het volgende:
De keuken _O-
Heerlijk _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo