Inderdaad, de programmamakers willen een drama voor zijn met de badkamer en de keuken.quote:
De lelijke schilderijen winkel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand enig idee waar Thom en Wim dat schilderij vandaan hebben?
Kan me niet boeien, ik wil weten waar hij te vinden isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De lelijke schilderijen winkel?
Bel eens met Woonexpress XL, hebben de heren in een eerdere aflevering een cheque van gewonnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan me niet boeien, ik wil weten waar hij te vinden isRood. En iets wat leek op Audrey.
Thanks! Ga ik kijken en weer weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Bel eens met Woonexpress XL, hebben de heren in een eerdere aflevering een cheque van gewonnen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Elke keer als ik die Stefan zie, moet ik aan een Oompa Loompa denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook al toen ik het hoorde, hij zei kankerwijf, en vind het niet zo gek dat het weggebliept is. "Kankerzooi, kblieperwijf".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:45 schreef Xurk het volgende:
Trouwens: voor het eerst dat ik in een Nederlands programma bliepjes hoor (voor zover ik me kan herinneren). Wat zei Krijn dan wel niet allemaal?Wellicht dat het wel in de ondertiteling stond? Ik kon die niet gebruiken omdat ik het programma opgenomen had.
Hij zei kankerwijfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:45 schreef Xurk het volgende:
Trouwens: voor het eerst dat ik in een Nederlands programma bliepjes hoor (voor zover ik me kan herinneren). Wat zei Krijn dan wel niet allemaal?Wellicht dat het wel in de ondertiteling stond? Ik kon die niet gebruiken omdat ik het programma opgenomen had.
Zij maakte zich er niet zo druk om, dus zal wel vaste prik zijn. Visstick hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef Xurk het volgende:
Damn, dat is wel übertriest zegIn het dagelijks leven ben ik al tegen het gebruik van kanker als scheldwoord, maar om dat nou in een televisieprogramma te doen waar heel Nederland mee kan kijken / luisteren en dan ook nog eens over je eigen vriendin?
Het is al erg zat dat ze allebei even later beweren dat ze dat zo vaak doen en dat ze het al als 'normaal' zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef Bleie het volgende:
Vond ik zo vreemd, dat zij doodleuk beweerde dat ze geen ruzie hadden. Als mijn man 'kankerwijf' tegen me zou zeggen (en dan ook nog herhaaldelijk), zou ik dat toch wel degelijk opvatten als ruzie zoeken...
Dat geeft al het niveau aan van die tweequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is al erg zat dat ze allebei even later beweren dat ze dat zo vaak doen en dat ze het al als 'normaal' zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |