Ze hebben alleen wel gelijk.. t is en blijft een spel. Als er bij voetbal vals wordt gespeeld staat het hele land op zijn kop... dus waarom hier niet de overige spelers? Ik weet niet of ik het zelf zo aangepakt zou hebben, maar ze hebben wel gelijk, al zijn het nog zulke valse nichtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
Thom en Wim zijn letterneukers, blijkbaar hebben ze niet genoeg aan elkaar. Wat een etters.
Prima natuurlijk om iedereen aan de regels te houden maar dat geroddel enz. is nogal triest. Sowieso vind ik die twee totaal niet symphatiek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Ze hebben alleen wel gelijk.. t is en blijft een spel. Als er bij voetbal vals wordt gespeeld staat het hele land op zijn kop... dus waarom hier niet de overige spelers? Ik weet niet of ik het zelf zo aangepakt zou hebben, maar ze hebben wel gelijk, al zijn het nog zulke valse nichten
Ik snap het ook niet. Na de vorige keer geef je de ander toch standaard een 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
Wat is het probleem van Stefan nou weer opeens
De enige sympathieke zijn die brabo's, verder niemand. Wat dat betreft matig seizoenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Prima natuurlijk om iedereen aan de regels te houden maar dat geroddel enz. is nogal triest. Sowieso vind ik die twee totaal niet symphatiek.
Eens, veels te veel geklaag,geroddel en gezeik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige sympathieke zijn die brabo's, verder niemand. Wat dat betreft matig seizoen
Hij kan geen kant kiezen denk ik, wil ieders vriendje zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
inderdaad een keer aankopen doen in de pauze of stelselmatig inkopen doen en niet werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Redefine het volgende:
Vind het wel vreemd dat de sanctie voor beide teams hetzelfde zijn. Terwijl de één één veel kleinere overtreding heeft begaan dan de ander.
Inderdaad. Gaat allemaal ten koste van de klus tijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, veels te veel geklaag,geroddel en gezeik.
Afgelopen seizoen was ook al zo. Steeds minder focus op het bouwen, toch wel jammerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, veels te veel geklaag,geroddel en gezeik.
tis ongeveer zo: iedereen zou Thom en Wim een 1 gaan geven, maar Stefan en Astrid zouden iig van Kim en dinges wel eerlijke cijfers krijgen. Da nzouden ze nog een kans hebben, aangezien ze verwachten dat de kamer van Thom en Wim beter bij de vakjury in de smaak valt. Nu de bewonersjury wegvalt is de vakjury allesbeslissend en daar is Stefan niet zo blij mee. en dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
Dat zal alleen maar erger worden met de jaren. Je ziet bij al dit soort programma's dat het reality element steeds meer de boventoon gaat voerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen was ook al zo. Steeds minder focus op het bouwen, toch wel jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |