En zo staat dit liegende stel er voor jaren niet al te best op. Is óók niet over nagedacht, dat alles gefilmd, bekeken, bewaard wordt en over het internet gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Die uitgestreken kop van Suzanne. En dan maar blijven lullen dat ze het zo overdreven vinden. Maar uiteindelijk kwam er dan toch uit dat ze (degenen die beweerden dat K & S valsspeelden) wel gelijk hadden.
Ach, dit soort types maken zich daar toch niet druk over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En zo staat dit liegende stel er voor jaren niet al te best op. Is óók niet over nagedacht, dat alles gefilmd, bekeken, bewaard wordt en over het internet gaat.
Leuk voor op je CV
Laat staan een strandtent waar je schuttingen verftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, dit soort types maken zich daar toch niet druk over.
in de regen, weken langquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Laat staan een strandtent waar je schuttingen verft
mwahquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een schatje is die Kim![]()
Die homos zijn echt geweldig![]()
Maare, die straffen sloegen echt nergens op
optelsomquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:23 schreef ejiraM het volgende:
Trouwens, we gaan er nu wel vanuit dat Krijn en Katrijn eruit gaan, maar misschien is het wel gewoon mooi gemonteerd, en blijkt dat Kim en Sjon de regels nog harder overtreden hebben! Alhoewel ik me terwijl ik dit typ bedenk dat die natuurlijk liepen te ranten dat het niet eerlijk zou zijn als ze dezelfde straf zouden krijgen, hmm![]()
Maar waarom zouden Krijn en Katrijn er dan uit moeten? Omdat ze tijdens kantooruren spullen hebben gekocht OF omdat ze twee keer een oplevering niet hebben gehaald? Want daarom moesten crea en bea met hun parachute er vorige keer uit, toch?
Vergeet slapen tijdens werktijd niet. Die vind ik persoonlijk met niet werken een van de ergsten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
optelsom
Oplevering niet af
Spullen kopen onder werktijd
Niet werken onder werktijd
Klussen tijdens werktijd
Spandoek? Que?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:15 schreef Kyara het volgende:
beetje jammer trouwens van die spoiler over het spandoek in dit topic.
Ik vind Thom & Wim hilarisch. Stefan & Astrid waaien met alle winden mee en willen vooral vriendjes blijven met iedereen. Suzanne & Krijn, tja......drama....onsympathieke mensen die liegen, bedriegen, elkaar voor rotte vis uitmaken en eigenlijk niks kunnen. Kim & John vind ik wel schattig eigenlijk.
Ben benieuwd naar volgende week!
Ze kunnen dan ook totaal niet klussen. Als zoveel tijd weet te stelen zou je juist een enorme voorsprong op iedereen moeten hebben, maar ze lopen telkens ver achter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
optelsom
Oplevering niet af
Spullen kopen onder werktijd
Niet werken onder werktijd
Klussen tijdens werktijd
Aan Stefan merk je ook dat hij van beroep manager is. In het café maakt hij een draai van 180 graden alsof het een automatisme is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Stefan en Astrid heel irritant, gisteren weer even het blok gekeken (vriend had het neit gezien) en het verbaast me hoe ze het ene moment in het café zitten te klagen over dat er echt een straf moet komen, en als puntje bij paaltje komen krabbelen ze keihard terug. En het lijkt niet op een tactiek.
Of aan "die rooie uit Gestel" van de New Kidsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Elke keer als ik die Stefan zie, moet ik aan een Oompa Loompa denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Grunsfan het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het reservekoppel mag kiezen in welk appartement ze verder gaan klussen. Dan zou het dus nog goed kunnen dat Kim en John er uit gaan... Hoewel de reservekoppels meestal gaan voor het appartement wat het minst af is dus dan kiezen ze voor Krijn en Suzanne.
Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.
sowieso mag Kim er nooit uit
Kim en John werken wel, Kim zelfs bij John blijkbaar, daarbij kocht ze maar een paar spullen. Suzanne en Krijn waren veel erger bezig op meerdere vlakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Beavis het volgende:
[..]
Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.
Dat zijn dus twee overtredingen. Die overtredingen zijn dan ook niet klein want beiden worden duidelijk genoemd in de spelregels. Daar heb je je aan te houden. Ook als je een lekker wijf bent.
Opsodemieteren met die gasten!
Oeps!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kim en John werken wel, Kim zelfs bij John blijkbaar, daarbij kocht ze maar een paar spullen. Suzanne en Krijn waren veel erger bezig op meerdere vlakken.
ik dacht alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |