abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:44:12 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102775682
Die uitgestreken kop van Suzanne. En dan maar blijven lullen dat ze het zo overdreven vinden. Maar uiteindelijk kwam er dan toch uit dat ze (degenen die beweerden dat K & S valsspeelden) wel gelijk hadden.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2011 @ 16:50:07 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102775898
Suzanne heeft wel echt een pokerface, je ziet er nauwelijks emotie aan af
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_102776009
Ik vond het prachtig dat Stefan en Astrid wonnen trouwens :D Met hun grote mond over voordeel en nadeel dit en dat.

Vind het overigens een beetje een slap stel die S&A. Ze wisselen constant van mening en zijn alleen maar bezig met 'de concurrentie'. Nee, als de rest het verklooit is het leuk om te doen? Er mag toch wel iets van competitie zijn? En als je daar niet tegen kan, dan had je niet mee moeten doen. Maar elke 5 minuten is hun mening anders.

Thom en Wim zijn wat dat betreft een stuk rechtlijniger, bevalt me wel.

En John en Kim ( :9~ ) gaan er met een goede uitbrander vanaf komen verwacht ik. Ook wel logisch, want ik begrijp het wel een beetje. En een keer wat opzoeken/shoppen is niet zo'n ramp, maar het gewoon consequent doen zoals S&K is gewoon zielig. Wel mooie opmerking van Thom of Wim: wat is er na 8 weken regen nog te doen op het strand!
pi_102782357
Terecht dat K&S eruit gaan, zou wel mooi zijn als daar een paar superklussers voor in de plaats komen. John & Kim zijn wel sympathiek ondanks dat ze een beetje vals spelen.

Thom is echt een vreselijke zeiknicht die nooit naar zichzelf kijkt maar altijd anderen de schuld geeft. Wel een leuk seizoen tot op heden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:49:03 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_102782480
quote:
15s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Die uitgestreken kop van Suzanne. En dan maar blijven lullen dat ze het zo overdreven vinden. Maar uiteindelijk kwam er dan toch uit dat ze (degenen die beweerden dat K & S valsspeelden) wel gelijk hadden.
En zo staat dit liegende stel er voor jaren niet al te best op. Is óók niet over nagedacht, dat alles gefilmd, bekeken, bewaard wordt en over het internet gaat.

Leuk voor op je CV :o
pi_102782640
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En zo staat dit liegende stel er voor jaren niet al te best op. Is óók niet over nagedacht, dat alles gefilmd, bekeken, bewaard wordt en over het internet gaat.

Leuk voor op je CV :o
Ach, dit soort types maken zich daar toch niet druk over.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:56:53 #132
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102786140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef eight het volgende:

[..]

Ach, dit soort types maken zich daar toch niet druk over.
Laat staan een strandtent waar je schuttingen verft :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:20:18 #133
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_102787218
Wat een schatje is die Kim O+

Die homos zijn echt geweldig _O-

Maare, die straffen sloegen echt nergens op :{
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2011 @ 22:55:47 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102792137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Laat staan een strandtent waar je schuttingen verft :')
in de regen, weken lang
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2011 @ 22:57:38 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102792216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een schatje is die Kim O+

Die homos zijn echt geweldig _O-

Maare, die straffen sloegen echt nergens op :{
mwah

beide niet aan de regels gehouden. K&J één oplevering niet mee in de beoordeling. Die hadden ze sowieso al niet gewonnen. En de anderen dus niet meetellen bij één oplevering en eruit.

niet gek toch
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:23:34 #136
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102795525
Trouwens, we gaan er nu wel vanuit dat Krijn en Katrijn eruit gaan, maar misschien is het wel gewoon mooi gemonteerd, en blijkt dat Kim en Sjon de regels nog harder overtreden hebben! Alhoewel ik me terwijl ik dit typ bedenk dat die natuurlijk liepen te ranten dat het niet eerlijk zou zijn als ze dezelfde straf zouden krijgen, hmm :P

Maar waarom zouden Krijn en Katrijn er dan uit moeten? Omdat ze tijdens kantooruren spullen hebben gekocht OF omdat ze twee keer een oplevering niet hebben gehaald? Want daarom moesten crea en bea met hun parachute er vorige keer uit, toch?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:25:17 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102795569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:23 schreef ejiraM het volgende:
Trouwens, we gaan er nu wel vanuit dat Krijn en Katrijn eruit gaan, maar misschien is het wel gewoon mooi gemonteerd, en blijkt dat Kim en Sjon de regels nog harder overtreden hebben! Alhoewel ik me terwijl ik dit typ bedenk dat die natuurlijk liepen te ranten dat het niet eerlijk zou zijn als ze dezelfde straf zouden krijgen, hmm :P

Maar waarom zouden Krijn en Katrijn er dan uit moeten? Omdat ze tijdens kantooruren spullen hebben gekocht OF omdat ze twee keer een oplevering niet hebben gehaald? Want daarom moesten crea en bea met hun parachute er vorige keer uit, toch?
optelsom
Oplevering niet af
Spullen kopen onder werktijd
Niet werken onder werktijd
Klussen tijdens werktijd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_102798887
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

optelsom
Oplevering niet af
Klussen tijdens werktijd
Vergeet slapen tijdens werktijd niet. Die vind ik persoonlijk met niet werken een van de ergsten.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:15:17 #139
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102799016
beetje jammer trouwens van die spoiler over het spandoek in dit topic.

Ik vind Thom & Wim hilarisch. Stefan & Astrid waaien met alle winden mee en willen vooral vriendjes blijven met iedereen. Suzanne & Krijn, tja......drama....onsympathieke mensen die liegen, bedriegen, elkaar voor rotte vis uitmaken en eigenlijk niks kunnen. Kim & John vind ik wel schattig eigenlijk.

Ben benieuwd naar volgende week!
pi_102799555
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:15 schreef Kyara het volgende:
beetje jammer trouwens van die spoiler over het spandoek in dit topic.

Ik vind Thom & Wim hilarisch. Stefan & Astrid waaien met alle winden mee en willen vooral vriendjes blijven met iedereen. Suzanne & Krijn, tja......drama....onsympathieke mensen die liegen, bedriegen, elkaar voor rotte vis uitmaken en eigenlijk niks kunnen. Kim & John vind ik wel schattig eigenlijk.

Ben benieuwd naar volgende week!
Spandoek? Que?

Ik vind Stefan en Astrid heel irritant, gisteren weer even het blok gekeken (vriend had het neit gezien :+) en het verbaast me hoe ze het ene moment in het café zitten te klagen over dat er echt een straf moet komen, en als puntje bij paaltje komen krabbelen ze keihard terug. En het lijkt niet op een tactiek.
pi_102800028
Hoogtepunt blijft nog steeds die opzichter die vraagt: "Waar is je billenmaat?" Waar de een wel om kan lachen en de ander zwaar gefrustreerd reageert.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_102802040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

optelsom
Oplevering niet af
Klussen tijdens werktijd
Ze kunnen dan ook totaal niet klussen. Als zoveel tijd weet te stelen zou je juist een enorme voorsprong op iedereen moeten hebben, maar ze lopen telkens ver achter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:45 schreef RenRen- het volgende:

Ik vind Stefan en Astrid heel irritant, gisteren weer even het blok gekeken (vriend had het neit gezien :+) en het verbaast me hoe ze het ene moment in het café zitten te klagen over dat er echt een straf moet komen, en als puntje bij paaltje komen krabbelen ze keihard terug. En het lijkt niet op een tactiek.
Aan Stefan merk je ook dat hij van beroep manager is. In het café maakt hij een draai van 180 graden alsof het een automatisme is.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:07:00 #143
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_102803120
quote:
9s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Elke keer als ik die Stefan zie, moet ik aan een Oompa Loompa denken:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
Of aan "die rooie uit Gestel" van de New Kids :').

It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_102803319
Ik kan heerlijk genieten van Tom en Wim. Wat een rellers.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102810273
Ik denk eigenlijk dat het reservekoppel mag kiezen in welk appartement ze verder gaan klussen. Dan zou het dus nog goed kunnen dat Kim en John er uit gaan... Hoewel de reservekoppels meestal gaan voor het appartement wat het minst af is dus dan kiezen ze voor Krijn en Suzanne.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:49:31 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102810353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Grunsfan het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het reservekoppel mag kiezen in welk appartement ze verder gaan klussen. Dan zou het dus nog goed kunnen dat Kim en John er uit gaan... Hoewel de reservekoppels meestal gaan voor het appartement wat het minst af is dus dan kiezen ze voor Krijn en Suzanne.
Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.

sowieso mag Kim er nooit uit :{w
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:54:30 #147
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_102810527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.

sowieso mag Kim er nooit uit :{w
Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.
Dat zijn dus twee overtredingen. Die overtredingen zijn dan ook niet klein want beiden worden duidelijk genoemd in de spelregels. Daar heb je je aan te houden. Ook als je een lekker wijf bent.

Opsodemieteren met die gasten!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:55:53 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102810583
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Beavis het volgende:

[..]

Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.
Dat zijn dus twee overtredingen. Die overtredingen zijn dan ook niet klein want beiden worden duidelijk genoemd in de spelregels. Daar heb je je aan te houden. Ook als je een lekker wijf bent.

Opsodemieteren met die gasten!
Kim en John werken wel, Kim zelfs bij John blijkbaar, daarbij kocht ze maar een paar spullen. Suzanne en Krijn waren veel erger bezig op meerdere vlakken.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:57:01 #149
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_102810623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kim en John werken wel, Kim zelfs bij John blijkbaar, daarbij kocht ze maar een paar spullen. Suzanne en Krijn waren veel erger bezig op meerdere vlakken.
Oeps!
Die bedoel ik ook :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:59:13 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102810714
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef Beavis het volgende:

[..]

Oeps!
Die bedoel ik ook :D
ik dacht al _O-
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')