Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind die strokentegels echt afschuwelijk.
Dat geeft weer wat hoop op smaakgebiedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Nee ik ook hoor, zo ouderwets dat beige.
Die hadden dubbel pech, want ze werden door die twee jury leden ook gewoon beoordeeld alsof ze Krijn en Suzanne waren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat het nieuwe stel niet meer zo hulpvaardig is vanaf nu. Harde les gekregen.
Inderdaad! Net alsof die het niet doorhadden. 'Waar zijn de plannen gebleven met die nissen?' Alsof die twee dat wisten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hadden dubbel pech, want ze werden door die twee jury leden ook gewoon beoordeeld alsof ze Krijn en Suzanne waren.
En ze hebben ook nog eens pech met de keuken die door de anderen is besteld. Die gewoon niet past.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad! Net alsof die het niet doorhadden. 'Waar zijn de plannen gebleven met die nissen?' Alsof die twee dat wisten.
Wehehehe, trap in keuken.
Tofquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mylene het volgende:
Nu toch maar even een reeks van gemaakt: http://forum.fok.nl/topicchain/2261
Ze is eigenlijk een hele gekke meid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
belachelijk gezicht, die taart met haar overdwarse petje
Ik vind het wel een leuk , lief mens eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
belachelijk gezicht, die taart met haar overdwarse petje
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk , lief mens eigenlijk
Het gaat voor het eerst goed inderdaad. En ze denken opeens dat het allemaal hosana isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef MargrietV het volgende:
Thom en Wim harmonieus"? Echt niet, regelrechte dwarsliggers, als ze maar af en toe de afvoer kunnen raggen.
Het valt me op dat ze andere mensen het beste gunt.quote:
Zeg jij wel vaker over lieve, aardige mensen dat ze 'taarten' zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een lief aardig mens, maar ik had het over het petje, gewoon puberaal pettengedrag.
Tegenwoordig hoor je er alleen bij als je een achterlijk petje op zet/een pet achterlijk op zet. Zeker voor iemand zo oud als zij is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een lief aardig mens, maar ik had het over het petje, gewoon puberaal pettengedrag.
JA! Ben zelf een taart hahaha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zeg jij wel vaker over lieve, aardige mensen dat ze 'taarten' zijn?
V.
ja ze zijn erger dan zeikwijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Zitten de twee mannen te roddelen over het gezinnetje!
Ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Starlie het volgende:
Jessica heeft wel iets van Anita Witzier weg!
Ik vraag me af of er linkspoten bij zitten. Want dan heb je flink voordeel: allebei een dominante hand tot je beschikking.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:26 schreef Redefine het volgende:
Leuk die trappen. Gaan zo vier stellen doorheen met blessures.
Hij heeft nog geen ja gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:33 schreef Bleie het volgende:
Wel jammer dat dat al in de spoiler zit...
En Thom die hem zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:13 schreef loezzzje het volgende:
Wat zijn die Jessica & Martin ontzettend naief zeg. Ze hadden het niet zo fanatiek verwacht. Er valt 50.000 euro te winnen, gek he, dat je concurrenten niet je vrienden willen zijn
Ik gun het Kim & John, en die 2 homo's mogen van mij ook wel winnen, ik moet altijd zo om ze lachen. Wim: Ik ben wel gewend aan kleine dingen in mijn hand
Misschien bedoelde Wim hier zijn eigen piemel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Thom die hem zoaankeek. Hij wilde hem waarschijnlijk niet begrijpen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Wim hier zijn eigen piemel.
Dan wil die m denk ik nog steeds niet begrijpenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Wim hier zijn eigen piemel.
Ik ook, vervelend stelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:22 schreef amaranta het volgende:
Ik erger me echt kapot aan die oempaloompa en zn aanhangsel.
Nou, zeg dat, dit slaat zo toch nergens op?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef Nielsch het volgende:
Dat stemmen door de klussers gaat echt werkelijk nergens meer over. Beter laten ze alleen de professionals een cijfer geven.
Dat is de enige reden dat ze het er ingestopt hebben. Iedereen weet dat het nergens op slaat om in een competitie op elkaar te gaan stemmen. Maar ja, alles voor de spanning he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Denk dat ze dat er niet zo gauw uithalen. Zorgt voor discussies tussen de bewoners >> leuke tv..
Altijd al geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Redefine het volgende:
Het is tegenwoordig ook gewoon een reality programma, waar toevallig in geklust wordt.
Nou ja, de mate waarin de productie bepaald wat er gebeurd, is wel met de jaren groter geworden. In het begin waren dit soort programma's ook wel met een bepaald soap-gehalte, maar je ziet dat het soap-gehalte steeds groter wordt. De productie leert namelijk ook per jaar, wat men steeds meer zou kunnen beïnvloeden en hoe ze meer 'strijd' kunnen creëren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd al geweest.
Gezeur iedere keer over het soap-gehalte... Dat is de hele opzet van het programma
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Vroegah gingen ze klussen, raakten ze gewond, zakte de muur door. Misschien zijn ze te goed in klussen en is het niet leuk om dat te laten zien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:10 schreef Xurk het volgende:
Ik zeur niet, maar wil me even aansluiten bij het constateren dat het realitygehalte inmiddels het klusgehalte qua zendtijd voorbijgestreefd is. Tegenwoordig zie je ze één aflevering een beetje klussen aan een nieuwe ruimte en de volgende aflevering wordt die plots al opgeleverdIn mijn herinnering duurde dat vroeger toch een weekje of twee langer, óf het kwam gewoon veel meer in beeld. Nu slaan ze iedere keer tegen de oplevering aan ineens een flinke stuk over.
Toplocatie vind ik nou weer een erg groot woord (ook al zit je op een hoek etc.). Het is best leuk wonen daar, maar verre van top natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef Celebritarian het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-69-ii/omschrijving/
er staat ook bij dat bieden kan vanaf die prijsquote:
Sorry hoor, dit is het eerste jaar dat ik dit topic ook volg.. Normaal keek ik t alleen op tv. Is het zo'n gekke vraag dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, die opmerking komt ook echt elk jaar...
Ik zou me wel zorgen maken over de isolatie bij appartement 1.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
'een spouw? Ik ken wel een schouw'
Zeker. Maar ze hebben er ook genoeg nadeel aan gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Starlie het volgende:
Zo ze hebben wel een groot voordeel met hun dakterras!
Heb ik ook nog nooit gezien en gedaan!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef Redefine het volgende:
Een stekker met een hamer in slaan. Zo debiel heb ik het nog nooit gezien
Als ze m nou nog met haar voet er in had gedrukt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gezien en gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |