Ja, dat had ik ook beter verwachtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Redefine het volgende:
Dacht eigenlijk dat M en J het wel beter hadden afgewerkt.
Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind die strokentegels echt afschuwelijk.
Dat geeft weer wat hoop op smaakgebiedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Nee ik ook hoor, zo ouderwets dat beige.
Die hadden dubbel pech, want ze werden door die twee jury leden ook gewoon beoordeeld alsof ze Krijn en Suzanne waren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat het nieuwe stel niet meer zo hulpvaardig is vanaf nu. Harde les gekregen.
Inderdaad! Net alsof die het niet doorhadden. 'Waar zijn de plannen gebleven met die nissen?' Alsof die twee dat wisten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hadden dubbel pech, want ze werden door die twee jury leden ook gewoon beoordeeld alsof ze Krijn en Suzanne waren.
En ze hebben ook nog eens pech met de keuken die door de anderen is besteld. Die gewoon niet past.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad! Net alsof die het niet doorhadden. 'Waar zijn de plannen gebleven met die nissen?' Alsof die twee dat wisten.
Wehehehe, trap in keuken.
Tofquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mylene het volgende:
Nu toch maar even een reeks van gemaakt: http://forum.fok.nl/topicchain/2261
Ze is eigenlijk een hele gekke meid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
belachelijk gezicht, die taart met haar overdwarse petje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |