Ik vind het wel een leuk , lief mens eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
belachelijk gezicht, die taart met haar overdwarse petje
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk , lief mens eigenlijk
Het gaat voor het eerst goed inderdaad. En ze denken opeens dat het allemaal hosana isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef MargrietV het volgende:
Thom en Wim harmonieus"? Echt niet, regelrechte dwarsliggers, als ze maar af en toe de afvoer kunnen raggen.
Het valt me op dat ze andere mensen het beste gunt.quote:
Zeg jij wel vaker over lieve, aardige mensen dat ze 'taarten' zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een lief aardig mens, maar ik had het over het petje, gewoon puberaal pettengedrag.
Tegenwoordig hoor je er alleen bij als je een achterlijk petje op zet/een pet achterlijk op zet. Zeker voor iemand zo oud als zij is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een lief aardig mens, maar ik had het over het petje, gewoon puberaal pettengedrag.
JA! Ben zelf een taart hahaha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zeg jij wel vaker over lieve, aardige mensen dat ze 'taarten' zijn?
V.
ja ze zijn erger dan zeikwijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Zitten de twee mannen te roddelen over het gezinnetje!
Ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Starlie het volgende:
Jessica heeft wel iets van Anita Witzier weg!
Ik vraag me af of er linkspoten bij zitten. Want dan heb je flink voordeel: allebei een dominante hand tot je beschikking.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:26 schreef Redefine het volgende:
Leuk die trappen. Gaan zo vier stellen doorheen met blessures.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |