Kim(band)quote:
band om waterdicht te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
Wat de neuq is "kimband" of iets dergelijks![]()
![]()
Ik kan zelf ook behoorlijk klussen al zeg ik het zelf maar geen idee waar Theo het over had
kimband is eigenlijk een soort tape. maar hun smeren een soort rubber wat hetzelfde idee isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat roze spul wat 1 van de andere koppels in de hoek smeerde?
Maar geweldige tvquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef Toekito het volgende:
Die Thom is echt zo irritant, in mijn ogen. Serieus die gast kan alleen maar klagen....
tuurlijk is het lollig te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar geweldige tv![]()
![]()
@hierboven: Dank voor de uitleg
Ze zijn erg goed bezig!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel dat de nieuwe twee deze oplevering gaan winnen. Alles zelf moeten doen, en dat ook goed doen. Zelf niet de spullen gekozen. En dan ook nog eens anderen helpen en niet tactisch willen spelen.
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel dat de nieuwe twee deze oplevering gaan winnen. Alles zelf moeten doen, en dat ook goed doen. Zelf niet de spullen gekozen. En dan ook nog eens anderen helpen en niet tactisch willen spelen.
Al gaan ze dus mogelijk wel ten onder aan hun eerlijkheid. K en J gaan dus tactisch stemmen. Wat ik erg onsympathiek zou vinden. Ook al blijft het een spel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.
Superaardige, behulpzame mensen, zit geen greintje berekening bij.
En zoals ze zelf al zei: waarschijnlijk gaan ze daarom niet winnen. Jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.
Superaardige, behulpzame mensen, zit geen greintje berekening bij.
Klopt, stond ook een artikel over in Vivaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zoals ze zelf al zei: waarschijnlijk gaan ze daarom niet winnen. Jammer.
Ik hoorde vandaag op de radio dat een ex-progammamaakster een boek heeft geschreven over reality shows. Backstage is er niks real aan. Nu wisten we dat natuurlijk al (als je ziet welk volk eraan meedoet) maar ze trok een flink boekje open over hoe programmamakers achter de schermen ensceneren en porren en stoken om de deelnemers over de rooie te krijgen voor 'mooie tv'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |