quote:Astrid en Stefan zijn allebei 38 jaar en cursuscoördinator bij Bouwradius en klantmanager bij
Getronics. De twee zijn 10 jaar getrouwd en ze hebben een dochter van 6 en zoon van 8. Hun hobby's zijn tuinieren, klussen en het gezin.
Astrid en Stefan hebben elkaar ontmoet in de sportschool, terwijl ze beiden fanatiek aan het sporten waren. Sporten doen ze inmiddels niet meer zo veel, maar fanatiek zijn ze nog steeds! Dit koppel gaat in Het Blok dan ook absoluut voor de winst. In het normale leven zijn Astrid en Stefan in ieder geval succesvol: alle twee een geslaagde carrière, twee kinderen en een 'twee-onder-een-kaphuis'. In dit huis hebben ze samen de nodige kluservaring opgedaan. Ze hebben het huis helemaal gestript en opnieuw opgebouwd. Tussen Astrid en Stefan kan het er soms heftig aan toe gaan tijdens het klussen, maar dat is gewoon hun manier van communiceren. Astrid en Stefan zijn echte gezinsmensen en het gemis van hun kinderen wordt voor dit stel misschien wel de zwaarste beproeving van Het Blok!
quote:Kim en John zijn 24 en 26 jaar. Kim is lerares op een basisschool en John is de marketingman bij een cateraar. Hun hobby's zijn hockey, creatief bezig zijn, feesten, online marketing, winkelen.
Kim en John zijn drie jaar bij elkaar en wonen sinds anderhalf jaar samen. Ze ontmoetten elkaar tijdens een avondje stappen en het was liefde op het eerste gezicht. Vooral van Kims kant. Maar John ging al snel overstag en een week later was de zaak beklonken. Kim en John hebben tot nu toe samen twee appartementen ingericht. Ze hebben veel gevoel voor styling en trends. Ze houden van knutselen en creatief bezig zijn, maar van het echte verbouwingswerk hebben ze nog geen kaas gegeten. Toch denken zij Het Blok te kunnen gaan winnen op creativiteit. Deze Brabantse Blokbewoners houden wel van een feestje en zullen hun medeblokbewoners gaan verrassen met hun ludieke grappen en grollen. Maar of dat ze gaat helpen…?
quote:Suzanne en Krijn zijn 23 en 35 jaar. Suzanne is student Industrieel Ontwerp en Krijn is gymleraar op een basisschool. De twee hebben veel hobby´s, waaronder golfen, surfen, reizen, hockey, snowboarden, sleutelen aan zijn motor en oude jeep.
Suzanne en Krijn hebben elkaar leren kennen in de kroeg en wonen alweer drie jaar samen. Ze zijn net terug van een lange wereldreis en zijn dus goed op elkaar ingespeeld. Ze hebben een groot leeftijdsverschil maar merken daar in hun relatie helemaal niks van. Krijn en Suzanne zijn bijzonder aan elkaar gewaagd, supersportief en verliezen is voor hen absoluut geen optie! Suzanne is bloedfanatiek en een echte doorzetter. Deze eigenschappen zal ze hard nodig hebben om haar gebrek aan kluservaring te compenseren. Gelukkig kan Krijn wel vrij goed klussen. Hij heeft hun appartement helemaal zelf verbouwd. Zij denken Het Blok te gaan winnen op doorzettingsvermogen en intelligentie!
Game Over! Vervangen door het reservekoppel
quote:Thom en Wim zijn 30 en 40 jaar. Thom is teammanager klantenservice en Wim is calculator/werkvoorbereider bij een woningbouwvereniging. De twee wonen bijna 12 jaar samen. Hun hobby's zijn uitgaan, theater en vrienden.
Thom en Wim hebben elkaar ruim twaalf jaar geleden leren kennen via een chatbox op internet. Drie maanden later woonden ze samen. Thom en Wim denken een goede kans te maken Het Blok te winnen. Wim heeft drie jaar een eigen klusbedrijf gehad en werkt nu als calculator/werkvoorbereiderbij een woningbouwcorporatie. Samen hebben Thom en Wim al drie huizen gekocht en helemaal verbouwd. Wim is de harde werker en Thom is de motivator, die Wim er weer bovenop helpt als hij het even niet meer ziet zitten. De twee heren vormen een ijzersterk team dat goed kan samenwerken, al komt daar wel het nodige vuurwerk aan te pas. Thom en Wim zijn echte levensgenieters, die dol zijn op theater, terrasjes en gezelligheid met vrienden. Maar of ze het in Het Blok ook zo gezellig weten te houden…?
Zo beter?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef automatic_ het volgende:
Nu lijkt het net of Thom en Wim "game over" zijn i.p.v. Krijn en Suzanne
Hey, dat had ik net gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef RedFever007 het volgende:
Incl geupdate plaatje![]()
paintskillzzz ftw
Plaatjes staan op mijn webhostquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Euh wat![]()
Sinds wanneer kun jij OPs aanpassen dan
Mis ik iets ofzo
![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat Kim er weer lekker uit gaat zien
Kim(band)quote:
band om waterdicht te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
Wat de neuq is "kimband" of iets dergelijks![]()
![]()
Ik kan zelf ook behoorlijk klussen al zeg ik het zelf maar geen idee waar Theo het over had
kimband is eigenlijk een soort tape. maar hun smeren een soort rubber wat hetzelfde idee isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat roze spul wat 1 van de andere koppels in de hoek smeerde?
Maar geweldige tvquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef Toekito het volgende:
Die Thom is echt zo irritant, in mijn ogen. Serieus die gast kan alleen maar klagen....
tuurlijk is het lollig te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar geweldige tv![]()
![]()
@hierboven: Dank voor de uitleg
Ze zijn erg goed bezig!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel dat de nieuwe twee deze oplevering gaan winnen. Alles zelf moeten doen, en dat ook goed doen. Zelf niet de spullen gekozen. En dan ook nog eens anderen helpen en niet tactisch willen spelen.
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel dat de nieuwe twee deze oplevering gaan winnen. Alles zelf moeten doen, en dat ook goed doen. Zelf niet de spullen gekozen. En dan ook nog eens anderen helpen en niet tactisch willen spelen.
Al gaan ze dus mogelijk wel ten onder aan hun eerlijkheid. K en J gaan dus tactisch stemmen. Wat ik erg onsympathiek zou vinden. Ook al blijft het een spel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.
Superaardige, behulpzame mensen, zit geen greintje berekening bij.
En zoals ze zelf al zei: waarschijnlijk gaan ze daarom niet winnen. Jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zelfs Theo was vol lof, en dat zegt wel wat.
Superaardige, behulpzame mensen, zit geen greintje berekening bij.
Klopt, stond ook een artikel over in Vivaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zoals ze zelf al zei: waarschijnlijk gaan ze daarom niet winnen. Jammer.
Ik hoorde vandaag op de radio dat een ex-progammamaakster een boek heeft geschreven over reality shows. Backstage is er niks real aan. Nu wisten we dat natuurlijk al (als je ziet welk volk eraan meedoet) maar ze trok een flink boekje open over hoe programmamakers achter de schermen ensceneren en porren en stoken om de deelnemers over de rooie te krijgen voor 'mooie tv'.
Aan de Viva zou ik niet teveel denken nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Klopt, stond ook een artikel over in VivaMaar daar wil ik eigenlijk liever niet aan denken
De hand van de programmamakers wordt steeds maar groter ja. Natuurlijk is het vanaf begin af aan al zo geweest dat dit type reality tv gestuurd is. Maar ik heb toch de indruk dat het in het begin een stuk minder was. Daardoor zat je in dit geval wel naar een klusprogramma te kijken met een reality randje. Tegenwoordig moet het toch vooral een hoop drama zijn, waarbij er toevallig ook nog geklust wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zoals ze zelf al zei: waarschijnlijk gaan ze daarom niet winnen. Jammer.
Ik hoorde vandaag op de radio dat een ex-progammamaakster een boek heeft geschreven over reality shows. Backstage is er niks real aan. Nu wisten we dat natuurlijk al (als je ziet welk volk eraan meedoet) maar ze trok een flink boekje open over hoe programmamakers achter de schermen ensceneren en porren en stoken om de deelnemers over de rooie te krijgen voor 'mooie tv'.
Ik vind hem ook met de week walgelijker worden. Nu is Astrid ook wel een beetje vreemd met haar overdreven woede uitbarstingen, maar die doet dat tenminste nog deels in iemands gezicht. Stefan zeikt de rest constant af als de rest er niet bij is, terwijl hij tussendoor een beetje gaat buurten en stoten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik kan die stefan echt niet uitstaan. Wat een irritant ventje is dat toch zeg.
Is precies waarom ik hem zo walgelijk vind. Gaat hij eerst info winnen bij Kim & John en dan even later in de camera zeggen 'oh hun afwerking is echt om te janken. ze zijn totaal geen competitie voor mij' bladieblaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind hem ook met de week walgelijker worden. Nu is Astrid ook wel een beetje vreemd met haar overdreven woede uitbarstingen, maar die doet dat tenminste nog deels in iemands gezicht. Stefan zeikt de rest constant af als de rest er niet bij is, terwijl hij tussendoor een beetje gaat buurten en stoten.
Juist. Thom en Wim zijn ook wel wat gluiperig, maar hebben eigenlijk altijd al laten zien dat ze het spel op hun manier spelen. De anderen weten dat ze die twee daarom ook niet meer moeten vertrouwen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is precies waarom ik hem zo walgelijk vind. Gaat hij eerst info winnen bij Kim & John en dan even later in de camera zeggen 'oh hun afwerking is echt om te janken. ze zijn totaal geen competitie voor mij' bladiebla
Astrid is ook irritant maar die zegt tenminste nog dingen in je gezicht, Stefan is echt een mietje.
Ik vind ze allebei onaardige mensen. Die Astrid met haar overdreven gedoe over die uren die dat andere stel aan haar moest betalen en dan helemaal uit haar dak gaat én maar door gaat en door gaat. En dat gespioneer van Stefan, jasses.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik kan die stefan echt niet uitstaan. Wat een irritant ventje is dat toch zeg.
'Zeg jij ook nog wat, je zit nu alleen maar met je jatten bij je potlood'. In die strekking, hij kreeg namelijk alleen een reactie van Wim.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef La_Vita het volgende:
Wat zei Theo nou ookweer dat Thom met z'n jatten bij zijn potlood stond, hahaha. En vorige keer ook al met z'n 'billenmaten'
Theo
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef loezzzje het volgende:
Ja Theo is te ergLijkt wel alsof hij meer tekeer gaat tegen Thom & Wim dan de anderen. Zou hij iets tegen homo's hebben
Zou heel goed kunnen ja. Waarbij ik ook denk dat Thom zo'n hekel aan hem heeft, omdat hij denkt dat Theo iets tegen homo's heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef loezzzje het volgende:
Ja opzich kan ik John & Kim wel begrijpen als ze dat doen maar een klein beetje achterbaks is het wel ja.
Ik vind Astrid & Stefan gewoon hele nare mensen en ik hoop niet dat ze winnen.
Ja Theo is te ergLijkt wel alsof hij meer tekeer gaat tegen Thom & Wim dan de anderen. Zou hij iets tegen homo's hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest trouwens ook hardop lachen toen Martin naar Stefan toeging om te zeggen dat hij de weddenschap verloren had, Stefan meteen zat van "Niet gehaald nee?" en Martin toen zei dat het al om tien vóór twee klaar was. Stefan's gezicht _o- En ook zijn reactie, dat Martin drie keer om hem heen fietst wat klussen betreft. Geweldig
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:32 schreef FoXje het volgende:
Iedere keer als Stefan in beeld is neurien we oompa loompa oompa die doem
[ afbeelding ]
Wat een nare vent, en die Astrid is echt een bitch.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Elke keer als ik die Stefan zie, moet ik aan een Oompa Loompa denken:
Zou je dit in spoiler willen plaatsen? Ik heb juist bewust niet naar de foto's gekeken, omdat ik het straks in het programma wil zien..quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef Angelof9 het volgende:
Als je naar de foto's van de appartmenten kijkt op de website van net 5, ziet dat appartement van Astrid en de Oempa Loempa er veruit het beste uit. Vooral qua styling. Of het klustechnich ook beter is weet ik niet natuurlijk, dat is niet te zien op die fotos.
het zijn veel vreselijke kleine hokken, ik zou er voor geen goud willen wonen.
Het geeft natuurlijk wel aan dat er niet nog iets gigantisch misgaat, zoals dat het plafond naar beneden komtquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Angelof9 het volgende:
De fotos zij alleen van de ruimtes die al zijn opgeleverd (en nog niet eens de badkamers), alleen zijn ze genomen nadat het hele appartement af was, dus alles is netjes afgewerkt en opgeruimd. Dus echt gespoiled word je niet.
Verder is het gewoon mijn mening, dus niet echt een spoiler? Vind ik hoor...
Kan zijn dat dit alsnog gebeurt en de foto;s tussendoor zijn geschoten dus vooral niet in een spoiler zetten, want het is geen spoilerquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Het geeft natuurlijk wel aan dat er niet nog iets gigantisch misgaat, zoals dat het plafond naar beneden komt
Volgens mij worden ze ook altijd gekocht door professionele handelaren. Geen particulier waagt zich hieraan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:17 schreef vanhal het volgende:
Wat ik me altijd afvraag, je wil toch geen een huis kopen wat door zulke amateurs (uitzondering daargelaten) in elkaar is geknutseld? Ik zou me er met die wetenschap in ieder geval niet prettig in voelen.
Dat is ook altijd het leuke d'raan. Kijken hoeveel verlies ze leden en een paar maanden voor niks hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:17 schreef vanhal het volgende:
Wat ik me altijd afvraag, je wil toch geen een huis kopen wat door zulke amateurs (uitzondering daargelaten) in elkaar is geknutseld? Ik zou me er met die wetenschap in ieder geval niet prettig in voelen.
Ik ook niet, maar dan die zandvloer van Thom en Wim en die was door een "professional" gelegd...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:17 schreef vanhal het volgende:
mwah, de hele oplevering wordt tot in de puntjes gecontroleerd, zekers als je zit wat ze altijd nog bij/af moeten werken in de terugkom dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:58 schreef WRH het volgende:
zou voor mij ook niet hoeven, zeker niet als je ziet hoeveel er nog weggemoffeld wordt tegen het einde, daar wil een gezond mens toch niet wonen.
Zou het zo kunnen zijn dat men die appartementen opkoopt en gelijk de hele handel wat die BLokkers hebben gebouwd eruit slopen en zelf alles weer opbouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:17 schreef vanhal het volgende:
Dat is ook nog zoiets stoms, dat inrichten en 'stylen'. Wie koopt er nou een gemeubileerd huis? Dat is alleen interessant voor starters, maar anders wil je toch gewoon je eigen spulletjes meenemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef Redefine het volgende:
De huis en slaapkamers vind ik allemaal maar matig ingericht en zijn ook wel erg klein. Alleen de huiskamer van Stefan en Astrid vind ik nog wel iets hebben.
En als het dan al is ingericht, moet het wel zo neutraal mogelijk zijn. Veel mensen kunnen niet de mogelijkheden van een woning zien als er meubels etc staan die ze niks vinden. Laat staan als je die meubels ook nog 'moet houden'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets stoms, dat inrichten en 'stylen'. Wie koopt er nou een gemeubileerd huis? Dat is alleen interessant voor starters, maar anders wil je toch gewoon je eigen spulletjes meenemen.
Ik vind die strokentegels echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
Ben ik de enige die die bruintinten als tegels echt lelijk vind?
Nee ik ook hoor, zo ouderwets dat beige.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
Ben ik de enige die die bruintinten als tegels echt lelijk vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |