Zo snel mogelijk verdrongenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:20 schreef Angelof9 het volgende:
Het verbaast me dat niemand klaagt over de afgrijselijke styling van J&M...
Ik zie het niet eens meerquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:20 schreef Angelof9 het volgende:
Het verbaast me dat niemand klaagt over de afgrijselijke styling van J&M...
Chique naam voor grijs tint nummer 24.quote:
Die vergieten ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef Redefine het volgende:
Die styling bij J en M was het ergste ja. Maar we hebben het er niet over omdat alle vier de keukens niet erg mooi zijn. Wat ze nou allemaal hebben met di grijs tinten
Pfff. Het was een inside grapje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chique naam voor grijs tint nummer 24.
Nee mijn opmerking was lekker serieusquote:
Heb ik me ook afgevraagd. Het is zó onlogisch. Volgens mij hebben Thom en Wim geen kookeiland trouwens, maar een gewone, prettige hoekkeuken. Alleen weer zonder tegels rond het fornuis, dat is niet handig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef Bleie het volgende:
Wat ik bij de keukens echt niet snap, zijn de mensen die in zulke kleine appartementjes per se een kookeiland kwijt wilden. WTF echt? Doe dat als je een enorme ruimte heb, maar niet op 50m2.
voordeel is dat die tegels er eventueel makkelijk op te zetten zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb ik me ook afgevraagd. Het is zó onlogisch. Volgens mij hebben Thom en Wim geen kookeiland trouwens, maar een gewone, prettige hoekkeuken. Alleen weer zonder tegels rond het fornuis, dat is niet handig.
Dat is waar, maar zo lang er nog nooit gekookt is, ziet het er zonder tegels mooier uit (bij ons tenminste, maar hier gaan ook nog wel tegels oid komenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb ik me ook afgevraagd. Het is zó onlogisch. Volgens mij hebben Thom en Wim geen kookeiland trouwens, maar een gewone, prettige hoekkeuken. Alleen weer zonder tegels rond het fornuis, dat is niet handig.
Ik wil wel smerige spelletjes met Kim spelen. Maar da's weer wat anders...quote:Kim en John gaan een heel smerig spelletje spelen volgende week volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |