Bij Q zijn ze ook overtuigd dat de wereld vergaat in 2012.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:40 schreef Levitas het volgende:
"The final qountdown".. Het klinkt alsof dit de laatste editie van Qountdown gaat worden? (kan aan mij liggen uiteraard)
Oh wacht, er staat letterlijk:quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bij Q zijn ze ook overtuigd dat de wereld vergaat in 2012.
Gaan natuurlijk een nieuw concept lanceren voor het Ziggodome volgend jaarquote:On Saturday, the 31st of December 2011, Q-dance will usher in the New Year at the Heineken Music Hall with the final edition of Qountdown.
Als Isaac maar weer komt openen op Qountdown.. Wat een bazen opening was dat in 2009 zeg!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef haakon het volgende:
Hopen dat er een beetje een vette lu komt dan.
Misschien is er ook wel weer een fantasy island met de jaarwisseling..
Even afwachten op de namen.
Zou vet zijn idd, maar als de rest van de namen kut zijn, ga ik niet alleen daarvoor naar een feestquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als Isaac maar weer komt openen op Qountdown.. Wat een bazen opening was dat in 2009 zeg!
Kijken of ik Qountdown m`n afscheidsfeestje kan maken met m`n matties jwz
Dit jaar is er geen FI, hoorde dat "bepaalde partijen" dwars lagen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef haakon het volgende:
Hopen dat er een beetje een vette lu komt dan.
Misschien is er ook wel weer een fantasy island met de jaarwisseling..
Even afwachten op de namen.
Ah ja.. De broer van een vriend van een kennis van een een nichtje van hem zei dat ook ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:52 schreef MDMAzing het volgende:
[..]
Dit jaar is er geen FI, hoorde dat "bepaalde partijen" dwars lagen.
Toevallig! Misschien is die broer dan wel de organisator zelf, die vertelde het aan mij namelijk...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah ja.. De broer van een vriend van een kennis van een een nichtje van hem zei dat ook ja.
boekingsbureau ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:52 schreef MDMAzing het volgende:
[..]
Dit jaar is er geen FI, hoorde dat "bepaalde partijen" dwars lagen.
De man van het licht is dol op stroboscopen. Dat blijkt maar uit het filmpje van Josh en Weszquote:
QFTquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:04 schreef Levitas het volgende:
Stroboscopen, zooooo`n schijt hekel aan. Krijg bij dit filmpje van J&W al epileptische trekjes. De tering
Correctquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:50 schreef 16meter het volgende:
Doet me denken aan Qountdown 2009, was dat niet die stroboscopen editie?
QFTquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:04 schreef Levitas het volgende:
Stroboscopen, zooooo`n schijt hekel aan. Krijg bij dit filmpje van J&W al epileptische trekjes. De tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Kostdah?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef Levitas het volgende:
Zojuist deze foto op canvas besteld (60x90cm)
Natuurlijk wel van de full HD ultra HQ versie, en niet deze kleine
45 euro.. Valt hartstikke mee imoquote:
Wil niemand beledigen ofzo maar dat ADE komt op mij altijd over als een internationaal topnotch- evenement terwijl ik juist het idee altijd krijg dat het nationaal (in ieder geval in het oosten hier) echt totaal niet leeft.. Hoe zit dat nou precies?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef ElDani het volgende:
Headhunterz gaat trouwens aanstaande donderdag zijn album presenteren op de ADE als ik de persberichten mag geloven op de PF!
Waar heb je dat laten doen dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef Levitas het volgende:
Zojuist deze foto op canvas besteld (60x90cm)
Hopelijk ook aanwezigquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:27 schreef mstx het volgende:
Ook maar even een kaartje voor Loudness gekocht, na bijna 6 maanden wordt het wel weer eens tijd voor een feestje. Er gaat verder niemand mee dus ik ga de aanwezige fokkertjes wel opzoeken.
Nog gefeli!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hij heeft op z'n PF niets staan van een geboortedatum, dus PF weet niet dat hij jarig is. Maar hij is het wel volgens FB, en FB heeft altijd gelijk![]()
![]()
Dus:
[..]
Die set nu. HEER-LIJK!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
herinneringoplinnen.nl
Nu Adaro @ The Magic Show
Tja, voor vooral House en Techno is het gewoon 4 dagen non stop party en overdag ook wat verschillende netwerkevenementen. Rond A-Dam lijkt het wel aardig te leven. Zeer benieuwd hoe het verder gaat, want ik ga ook naar de DJ Mag top 100 uitreikingquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef NLS04 het volgende:
Wil niemand beledigen ofzo maar dat ADE komt op mij altijd over als een internationaal topnotch- evenement terwijl ik juist het idee altijd krijg dat het nationaal (in ieder geval in het oosten hier) echt totaal niet leeft.. Hoe zit dat nou precies?
No time to sleep klonk op locatie wel wat beter dan hier.. Het is eigenlijk een standaard Adaro/G4H trackje. Wat mij betreft mogen ze gauw weer de studio in om wat nieuwe geluidjes te maken.quote:
Oh ja.. Die Mind-Illusion. 3 keer niks man, vergeleken met Adaro.. Altijd weer die early troep en onbekende rotzooi.. Ik wil RAW godverdomme,, RAW zoals Adaro en Brannen Hard!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als ik jullie was... donderdag naar The Magic Show luisteren
12.30 - 13.30quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:42 schreef ElDani het volgende:
Tja, donderdag sta ik zelf daar in Amsterdam, dus wie weet. Hoe laat moeten jullie?
Ben wel benieuwd wat jullie te melden hebben!
Ik ben er denk ik rond 1300, kan ik dan langskomen op de HDE?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
12.30 - 13.30En we hebben inderdaad een hoop te melden! Nog ff paar dagen aanpoten, maar dan staat er wat
Ik heb geen idee of je de studio ik kan/mag etc...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik rond 1300, kan ik dan langskomen op de HDE?
Waarschijnlijk niet, want er staan ook wel wat grote bekende producers te draaien, maar goed. Ik zoek je voor die dingetjes wel even op die middag desnoods!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je de studio ik kan/mag etc...
die kick vind ik nog best lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Prophet & Duro - Shizzle My Dizzle (Prophet's Remuxx)
[ afbeelding ]
Ze kunnen echt niets fatsoenlijks meer verzinnen he....
dat sowiesoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Gelukkig verzacht het tweede nummer de pijn een beetje.
Whahah je bent me net voor! Wat een bazen trackquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef Levitas het volgende:
Oeh, die heb ik allang niet meer gehoord! Zany - Angel of the sun @ TMS <3
Die heb ik toen helemaal grijs gedraaid als ik weer niks te doen had op school.. Toen op Q-base 2008 kwam ie (voor mij) voor 't eerst voorbij, en wát een heldenmoment was datquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whahah je bent me net voor! Wat een bazen track
Eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:04 schreef Levitas het volgende:
Het is dan ook Amsterdam Dance Eventquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Wil niemand beledigen ofzo maar dat ADE komt op mij altijd over als een internationaal topnotch- evenement terwijl ik juist het idee altijd krijg dat het nationaal (in ieder geval in het oosten hier) echt totaal niet leeft.. Hoe zit dat nou precies?
SPOILER: Zie hier de fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Qlimax
quote:Line Up Qlimax 2011
- Rowwen Hèze
- Dries Roelvink( Album showcase )
- Marco Borsato vs Nick en simon
- Ch!pz
- K3
- Zanger Rinus
- De mosselman (Live)
* MC: Clown Bassie
Wtf![]()
Vergeet de album showcase van driesje niet he!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Ook echt Marco Borsato vs. Nick en Simon![]()
De mosselman live. Wat een feest moet dat worden.
ja, dat kan ookquote:
Wtf![]()
lang leven Wikipedia, waar iedereen wat aan kan passenquote:
De Mosselman livequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef StijnDa het volgende:
De mosselman live. Wat een feest moet dat worden.
WINRARquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf![]()
Juist. Bijna vergeten in alle opwinding!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Vergeet de album showcase van driesje niet he!
Volgens mij wordt het wel gecontroleerd normaal gesproken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lang leven Wikipedia, waar iedereen wat aan kan passen
[..]
De Mosselman live![]()
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
Volgens mij wordt het wel gecontroleerd normaal gesproken...
volgens mij klinken heel veel meer vocals niks al je ze op deze manier hoortquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef Levitas het volgende:
Vocals voor een nieuwe Pitcher & Slim Shore track.. Ben heeeel benieuwd wat ze daar van gaan maken, want zo vind ik het echt 3 keer niks
eens!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Doe mij maar 1.0 (1999-2004) en 2.0 (2005-2008)
Ben je wel op de HDE? Daar kun je misschien ook nog wel wat contacten leggen als je wilt. Dan zijn die kaartjes ook wel handig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:13 schreef Levitas het volgende:
Ah ja.. Goed punt, DV!
Zit wel met een probleempje, hehe.. Krijg het nu niet meer voor elkaar om ze vóór zaterdag binnen te hebben, KrullieWullie. Nja, kan wel, maar dan betaal ik 24 euro verzendkosten i.p.v 5
Nee, denk het niet. Heb eigenlijk helemaal niet aan de HDE gedacht!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ben je wel op de HDE? Daar kun je misschien ook nog wel wat contacten leggen als je wilt. Dan zijn die kaartjes ook wel handig.
Kreeg vanmiddag mail dat het nagenoeg was uitverkocht. Weet ook niet of dat al zo is. Zou het ff snel checkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Heb eigenlijk helemaal niet aan de HDE gedacht!Heel stom van me..
Registratie is al gesloten neem ik aan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Heb eigenlijk helemaal niet aan de HDE gedacht!Heel stom van me..
Registratie is al gesloten neem ik aan?
Helaas voor jou.quote:Hard Dance Event
REGISTRATION CLOSED
The online registration for the HDE is now closed and the event is almost sold out. There is a very limited late registration at the door so come early. Late registration fee is ¤25 and can be paid either in cash or by pin transaction.
Vind ik leuk · · Vertaling · Delen · 22 uur geleden ·
quote:The online registration for the HDE is now closed and the event is almost sold out. There is a very limited late registration at the door so come early. Late registration fee is ¤25 and can be paid either in cash or by pin transaction.
Hmm, heb nu even geen tijd om dit te bekijken (de site ziet er vrij uitgebreid uit). Welke dag is het (interessantst)?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag mail dat het nagenoeg was uitverkocht. Weet ook niet of dat al zo is. Zou het ff snel checken
ADE is deze week, HDE alleen donderdag. Hou er wel rekening mee dat je niet heeel makkelijk er tussen komt als je er geen bekenden hebt aangezien het vooral ontmoetingen zijn tussen mensen die elkaar al kennen en het introduceren van nieuwe mensen aan elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, heb nu even geen tijd om dit te bekijken (de site ziet er vrij uitgebreid uit). Welke dag is het (interessantst)?
ik vind ze er niet echt bij passen en ze ook een beetje te zacht...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef T_Killer het volgende:
Vind het een fijn nummer, fijne melodie en vooral de vocals zijn fijn. Ook een van de weinige nummers waarin ik de vocals niet storend vind. De kicks kloppen echter niet helemaal naar mijn mening. Weet niet precies wat ik ervan moet zeggen, klinken iets te overstuurd/diep ofzo.
De vocals bedoel je? Vind ik juist fijn dat ze niet zo prominent aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind ze er niet echt bij passen en ze ook een beetje te zacht...
nee, de kicksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
De vocals bedoel je? Vind ik juist fijn dat ze niet zo prominent aanwezig zijn.
Ahzo, ja opzich heb je daar een punt. Er is iets met die kicks, een je ne sais quoi. Ze passen idd niet echt bij de track. Jammer want de rest van de plaat klopt gewoon.quote:
Tsjah is je eigen keuze natuurlijk. Maar t wordt knap lastig om iedereen duidelijk te maken waar ze hun foto's moeten vinden. Vooral vanwege het (zéér waarschijnlijk) hoge dronken/waus gehaltequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:13 schreef Levitas het volgende:
Ah ja.. Goed punt, DV!
Zit wel met een probleempje, hehe.. Krijg het nu niet meer voor elkaar om ze vóór zaterdag binnen te hebben, KrullieWullie. Nja, kan wel, maar dan betaal ik 24 euro verzendkosten i.p.v 5
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf![]()
Nah..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef T_Killer het volgende:
Deze is volgens mij al een keer gepost, nieuwe Waverider.
ik luister ze allemaal nog steeds in de autoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef T-Force het volgende:
Heb vandaag 2 oude AVIO-podcasts geluisterd en wat blijven die toch ook goed qua platenkeuzeMixwerk van Alphaverb kan beter, maar hij is ook niet echt een DJ, meer een producer
Op duurt-lang-2011quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef robuust89 het volgende:
Wanneer komt nou die nieuwe substream show?
Wat zij zegt.. My life turned bright but busy...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens nog gefeliciteerd jarigen!! Beetje laat, sorry![]()
Drukte...
I wish life was like..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat zij zegt.. My life turned bright but busy...
Zo goed als afgestudeerd (Scriptie nog goedkeuren+verdedigen), Fulltime aan t werk, Nieuwe auto (Zwarte 307 uit '06 zonder dikke audio......nog) en eigenlijk ben k gewoon teringhappy op t momentmet mn blije hoofd..
Bijna wel jonge... bijna wel! Maar wel druk.. dus soms verwaarloos ik mijn stampevriendjes een beetje..quote:
Heb ik ook, behalve in het weekend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bijna wel jonge... bijna wel! Maar wel druk.. dus soms verwaarloos ik mijn stampevriendjes een beetje..
En dan zijn ze 't belangrijkst.. Vaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb ik ook, behalve in het weekend.
Afgelopen zaterdag mn laatste werkdag gehad bij baas2... dus nu niet meer 6 dagen id week werken...of 7... dat is toch ff teveel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb ik ook, behalve in het weekend.
* T-Force schuift glaasje Roosvice toequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef Koepert het volgende:
Afgelopen zaterdag mn laatste werkdag gehad bij baas2... dus nu niet meer 6 dagen id week werken...of 7... dat is toch ff teveel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
... en eigenlijk ben k gewoon teringhappy op t momentmet mn blije hoofd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |