Slaap heel lekker, en tot morgenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:07 schreef gifkwal het volgende:
Nu even lekker de binnenkant van m'n ogen bekijken. Tot morgen!
Nee, het is afgelopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef tass het volgende:
Ik heb nergens meer beeld, klopt dat??
Dan wens ik iedereen sweet dreams toe en tot morgen weer
Nee, dit was m, vooralsnog. Kon er niet goed van in slaap komen. Ik moet deze foto nog even zien te rijmen in die lange tijd dat ik fan ben, moet het nog even zien te matchen met de Michael toen hij nog leefde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 03:37 schreef MetBas het volgende:
Ah jezus die foto op TMZ.. Er zijn toch niet nóg meer van dat soort foto's vandaag getoond, hoop ik..
Om 17.45u onze tijd begint het, als ik me niet vergis. 8.45u lokale tijd. En tenzij je Amerikaanse zenders kan ontvangen op je tv zal het je het idd via internet moeten volgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:19 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb niet zon moeite met de foto van mj. Ik ben wel erg blij dat er een strategisch zwart vlak geplaatst is.
Voor zijn familie, en vooral voor zijn kinderen, lijkt het me vreselijk confronterend en mensonterend.
Op welke nl tijd begint de rechtzaak normaal gesproken? En dat is alleen te volgen op internet neem ik aan, niet op tv?
Ah, pm mij die afdeling even ;-)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:37 schreef Janena het volgende:
Dit is hoe ik me Michael herinner...
[ afbeelding ]
Die autopsie-foto moffel ik wel ergens weg in de slechte-herinneringen afdeling van mijn hersenpan.
Is dit een anesthesist? Ik val net binnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:54 schreef gifkwal het volgende:
Wat een showmannetje, deze getuige. Verschil van dag en nacht met die van gisteren!
Daar wil ik liever niet aan denken, maar dat er grove fouten zijn gemaakt is wel duidelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef gifkwal het volgende:
Shit, wel heftig... ook dat die Murray dus geen hartmassage had moeten geven omdat Michael's hart nog gewoon klopte, dat hij in plaats daarvan zuurstof had moeten geven. Zou het anders hadden kunnen aflopen..?
Waar kijk jij je stukjes meestal terug? Ik heb het van de afgelopen twee dagen gemist.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Nou, interessant. Ik ga het straks wel even terugkijken op internet.
Hoe weet je dat? Ik kan niks vinden op de site van OTRC. Die stopt bij 11 oktober wat betreft de volgorde van getuigen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga Man Bijt Hond kijken.. het gaat over de autopsiefoto's van Michael Jackson die gevoelig liggen.
Ik bedoelde die Man Bijt Hond, niet van de trial. Hoewel daar vaak ook wel stukjes (highlights) van zijn terug te vinden de dag nadien op bijvoorbeeld TMZ of CNN.com.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:54 schreef Dynd het volgende:
[..]
Waar kijk jij je stukjes meestal terug? Ik heb het van de afgelopen twee dagen gemist.
Ik knijp in m'n handjes als ik er op mijn autopsiefoto mooier uit zou zien dan bij levenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Omdat het nu op Ned2 is. Eén of andere huisvrouw die zegt dat hij op die foto's nog engerder is dan hij levend was.
Ik kreeg net het laatste stukje mee. Ze moest aan haar moeder denken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Het gaat echt nergens over, niet terugkijken.
Nope, dat is de Babbelbox in Schubbekutteveen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:01 schreef gifkwal het volgende:
Is het soms dat stukje waarin ze verlopen huismoeders in een winkelcentrum in Flubbekuttebroek in zo'n camera laten zwetsen?
Heb jij meegekregen wanneer we weer verdergaan?quote:
Ik weet het zo niet meer na het hele Casey Anthony gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef gifkwal het volgende:
Hehe. Ze proberen het wel hard maar die juryleden zijn ook geen halvegaren, het lijkt me duidelijk dat die advocaten van Murray een beetje hopeloos proberen er nog iets uit te slepen.
Hoe kan 1 of andere huisvrouw foto's van de autopsie hebben gezien die nog niet openbaar zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Omdat het nu op Ned2 is. Eén of andere huisvrouw die zegt dat hij op die foto's nog engerder is dan hij levend was.
Een cardioloog. Lees even terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef piepie het volgende:
Schakel net in. Wie is die leuke man???
Haha ja dat bedoelde ik met m'n burn. Lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef F_JD het volgende:
'I would not be offering it in the first place'
Oef, I like this guy
Dat is inderdaad lastig... Wellicht als Murray ook maar één van die dingen van dat lijstje anders/beter had gedaan, het heel anders was afgelopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef MJ44ever het volgende:
Ik heb zn dood altijd kunnen plaatsen, zo van: het was zn lot, zn slechte gezondheid zal er ook mee te maken hebben gehad, hij is MJ style eruit gestapt etc.
Maar na deze verklaring moet ik mijn hele beeld van de laatse twee jaar bijschaven en dat gaat me niet zo goed af :-(
Zijn dood was 100 procent te voorkomen...
Ja ik las net jouw post op pag. 1, dus ik ben weer helemaal bij ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef gifkwal het volgende:
Tass, foto is gisteren gebruikt in de rechtszaak en nu al overal op internet en andere media te vinden.
Piepie, die man is een expert op het gebied van hoe artsen moeten handelen. Kijk maar ff een paar posts hierboven. Hij heeft bepaald of Murray nalatig was of niet.
Hij walgt er denk ik van dat CM het zo verprutst heeft. Volgens mij vindt hij CM gewoon te dom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind hem ook leuk! Maar hij kijkt wel de hele tijd alsof hij het heel leuk vindt om in zo'n zaak te getuigen.
Gewoon die op TMZ.com staan hè. Maar het ging erom dat ze foto's had gemaakt van haar eigen moeder toen deze opgebaard lag omdat deze foto's haar troost gaven. Daarom vindt ze dat MJ-fans de autopsiefoto's, of iig die waar hij op het bed ligt, ook uit kunnen printen en aan de muur kunnen hangen omdat dit troost zal bieden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef tass het volgende:
[..]
Hoe kan 1 of andere huisvrouw foto's van de autopsie hebben gezien die nog niet openbaar zijn?
Of ben ik nu blond en snap ik iets niet?
Oh, goed plan! Ga meteen even een leuk lijstje opzoeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon die op TMZ.com staan hè. Maar het ging erom dat ze foto's had gemaakt van haar eigen moeder toen deze opgebaard lag omdat deze foto's haar troost gaven. Daarom vindt ze dat MJ-fans de autopsiefoto's, of iig die waar hij op het bed ligt, ook uit kunnen printen en aan de muur kunnen hangen omdat dit troost zal bieden.
Mooie bijnaam.quote:
Hij wil de jury verwarren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie bijnaam.
Gaat Flanagan nu weer het hele traject af van alle medicijnen?
Ik vind Dr. Elon Steinberg terugquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef gifkwal het volgende:
Hij heet geloof ik iets van Schumann of Schultzmann of zo? Het klonk Duits/joods in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |