Nieuw topic maken heeft geen nut, omdat dit topic al bijna niet meer over de meet in enschede gaatquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:01 schreef Cassandra87 het volgende:
5 november in Amsterdam, stuk grachtenslenteren en savonds eten.
Zeker:
Cassandra87
Tijnbrein
Magnetronkoffie
Misschien:
DenWauwelaar
Capstan
Ik kom uit utrecht. Dit gaat over de enschede meet btwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:07 schreef YoshiEscobar het volgende:
Ik zorg dat ik pak hem beet ongeveer om 16.02 in Enschede aan kom
met de trein vanuit Zwolle/Deventer... Nog meer die uit die richting komen???
Done.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Zou je mijn quote ook in de op kunnen zetten? Das namelijk t eerste wat men leest en niet post 5/6
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wel even onderstaande stickers kopen, overal opplakken en filmpje uiteraard.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Volgens mij is Edarrawen dan de enige vrouw ook. Net smurfin in een smurfendorp met heel veel geile betasmurfjes
quote:
quote:
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topicquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even uit vorig (duplicaat) deel (Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat'):
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen dankquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic
Ik kan ook proberen er dan ongeveer te zijn (maar misschien wordt het wat later). Misschien is het handig om even nummers uit te wisselen, ik heb geen idee waar ik moet zijn en heb van niemand een nummer (en geen internet op mn mobiel), dus als ik iets niet kan vinden wordt het lastig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:27 schreef kedge het volgende:
Ik ben om 16.00 op het treinstation met een mede fokker, dus ik weet niet hoe laat iedereen aankomt, maar dan kun je iig meelopen naar edda's woning.
Ik kan je wel ophalen van het station, dan hoeft Edarr niet 2x te gaan en mensen alleen in haar huis te laten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kan ook proberen er dan ongeveer te zijn (maar misschien wordt het wat later). Misschien is het handig om even nummers uit te wisselen, ik heb geen idee waar ik moet zijn en heb van niemand een nummer (en geen internet op mn mobiel), dus als ik iets niet kan vinden wordt het lastig.
Mooiquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik kan je wel ophalen van het station, dan hoeft Edarr niet 2x te gaan en mensen alleen in haar huis te laten.
Kom ik gewoon tegelijk met jou aan
zie dmquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Woussie1987 het volgende:
BTW, krijgen we nog een PM adres van Edattawen?
Ik ben iets, later om half 5 samen met minibeer
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelostquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Is MLiG nou gegaan of niet? Hij zou wel gaan.
Wowquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelost
Leg uit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelost
Nee, een aantal zijn nog teruggegaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:55 schreef kedge het volgende:
Was de rest nog blijven hangen bij de BK ?
Omdat ook 1 iemand in de groep hier al op de hoogte van wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien
En 1 iemand wou z'n nick niet geven??? Hoe wist 'ie dan waar die moest zijn?
Was het een vreemdeling dan? Kan 't me zo moeilijk voorstellen dat er vreemden zomaar mee gaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Omdat ook 1 iemand in de groep hier al op de hoogte van was
Hebknietquote:
Grapje neem ik aan? Anders zat ik ook niet op te lettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hebkniet
Zijn die foto's gemaakt toen ik al weg was of zat ik gewoon niet op te letten?
De Mysteryguest was Newbie? :Squote:Op maandag 10 oktober 2011 11:25 schreef palawan het volgende:
Om 23:nogwat uur ben ik weggegaan samen met woussie1987 en onze mysterieguest alleen gelaten met Edarr......
Wat er met hen is gebeurd weet ik ook niet
Nee, Newbie mocht gisteren niet komen van zijn moeder.quote:
Lol; heeft met name Edarr het goed geregeld. Iedere dag een andere vent... en dat voor iemand in een "ik kan niet niet versieren"-topicquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, Newbie mocht gisteren niet komen van zijn moeder.
Als het goed is zit Newbie vandaag wel bij Edarr. Daarom is het nu ook zo rustig in het topic?
Of ze heeft mijn advies te serieus genomen om offtopic in ONZ te postenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Als het goed is zit Newbie vandaag wel bij Edarr. Daarom is het nu ook zo rustig in het topic?
ja he, wordt tijd dat ik ook eens naar zo'n meet ga; wellicht dat ik hem dan ook kan rippen ;Pquote:
TEEHEEE NU NIET MEERquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
ja idd kun je nog lopen?quote:
volgens mij was het gewoon een grapje dat er foto's waren gemaakt. Want zowel minibeer als ik hebben niemand gezien met een camera, wat ook wel hier ergens staat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
fb is facebook maar ook heel erg leuk dat er 3 of 4 keer om gevraagd wordt en dit gewoon genegeerd wordt.
Newbie vanavond TEEEHHEEEEHEEEEquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is er nog iemand blijven slapen?
Dat wordt vast weinig slapenquote:
?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En ooh wee als we over 5/6 weken horen dat je niet op tijd bent!
Oh crapquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Over tijd, dat de maandelijkse periode uitblijft...
Nu ik eindelijk weer eens tijd heb voor FOK! kan ik zeggen dat ik de meeting heel erg leuk vond, het was leuk en grappig iedereen te zien en met iedereen te praten! Er is nog wel iemand gebleven maar ik zeg niet wie. Ik moet nog steeds mijn kamer opruimen nuquote:
Ik quote even uit ander draadje:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nu ik eindelijk weer eens tijd heb voor FOK! kan ik zeggen dat ik de meeting heel erg leuk vond, het was leuk en grappig iedereen te zien en met iedereen te praten! Er is nog wel iemand gebleven maar ik zeg niet wie. Ik moet nog steeds mijn kamer opruimen nu
Maar ik ben vandaag te moe daarvoor denk ik, geen slaap na de meet en vannacht ook niet zo veel.
Foute boel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef Edarrawen het volgende:
Overigens valt er niets te zien op de meet, tenzij de heren elkaar gaan hosselen.
Ik ben zelf namelijk niet meer beschikbaar.
Newbie heeft me vergevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik quote even uit ander draadje:
[..]
Foute boel.
Ik had het hem ook vergeven dat hij met die jongen gezoend had afgelopen week, toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Heeft hij je moeten vergeven dan? t wordt meer en meer een soap
Nee het was al ochtend. En ik weet het niet, het is allemaal raar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef Cassandra87 het volgende:
dus zondag ging je ook los met een fokker?
Oh my god.. Wat een basis voor een relatie![]()
Met die als laatst achtergebleven fokker ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee het was al ochtend. En ik weet het niet, het is allemaal raar.
Welles. Verder niet teveel gebeurd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
De mysteriefokker? mlig?
Dus je 1e keer was niet met newbie?
Waarom laat je een jongen, die gewoon in Enschede woont, bij je slapen als je zo verliefd bent op Newbie? Dan vraag je er gewoon om, helemaal aangezien je nog niet zo ervaren bent. Ik snap dat niet, maar goed blijkbaar vinden jullie het allebei niet erg of zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef Edarrawen het volgende:
Ach, zo hebben we alles wel meteen in één week meegemaakt
Ik was niet moe en heb ook niet geslapen, alleen de hele nacht op de bank over rare dingen gepraat. Ik dacht verder niet echt na en was in een wazige bui.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom laat je een jongen, die gewoon in Enschede woont, bij je slapen als je zo verliefd bent op Newbie? Dan vraag je er gewoon om, helemaal aangezien je nog niet zo ervaren bent. Ik snap dat niet, maar goed blijkbaar vinden jullie het allebei niet erg of zo.
Of dacht je, Newbie is vreemdgegaan, dan ik ook? Je hoeft hier overigens niet op in te gaan, het zijn jullie zaken natuurlijk, maar het is echt net een soap en dat al na 1 week.
Gewoon slapen was misschien beter geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik was niet moe en heb ook niet geslapen, alleen de hele nacht op de bank over rare dingen gepraat. Ik dacht verder niet echt na en was in een wazige bui.
en is edarwen die hoer aan wie ie 20000 euro heeft betaald?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Dus het was wel mlig?
Ik vraag patent aan voor de versieren-film
Body languagequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Je hebt alleen gepraat, waarom moet newbie je dan vergeven?
Precies, dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ze begon al over dat newbie ook met een ander had gezoend...dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoeveel weken geven we ze nog? Tot er weer eentje ergens anders op duikt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker begin van een relatie wel.
Nee, ik vind alleen rare mensen leuk, en er zijn er niet zo veel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeveel weken geven we ze nog? Tot er weer eentje ergens anders op duikt.
Ga je nog contact houden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen rare mensen leuk, en er zijn er niet zo veel.
Tevens postte ik dit waarschijnlijk omdat ik nog niet helder ben
En waarschijnlijk meer dan dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Straw jamaar ze vertelt hier al elke keer iets anders, volgens mij is er wel meer gebeurd
Maar tof, mlig mocht gratis knuffelenLeuk voor hem
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Volgens mij is Edarrawen dan de enige vrouw ook. Net smurfin in een smurfendorp met heel veel geile betasmurfjes
Je bent alleen niet de enige die dit geroepen heeft toen duidelijk werd dat zij de enige meid op de meet zou zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik quote mezelf ook nog even uit het (mislukte) vorige deel omdat ik gewoon een nostradamus in strakke groene broek blijk te zijn:
[..]
En jou?quote:
Ja wil jij die andere zijn?quote:
Waar dacht jij dan aan waar ik aan dacht? Ik had het over 's nachts een wazig gesprek hebben. En jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan bij een eerste ontmoeting.
Wazige gesprekken zijn wel mooi jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan aan waar ik aan dacht? Ik had het over 's nachts een wazig gesprek hebben. En jij?
Ik denk dat ik rond die tijd alweer onderweg naar huis was ivm colleges.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan aan waar ik aan dacht? Ik had het over 's nachts een wazig gesprek hebben. En jij?
Dan zijn we allemaal nostradamus en heren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent alleen niet de enige die dit geroepen heeft toen duidelijk werd dat zij de enige meid op de meet zou zijn.
Goed van jullie manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal nostradamus en heren.
Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een kudt troll bent, maar even voor het gemak van de discussie aangenomen dat het de wahrheit is: Klinkt wel erg sletterig. Zelfs voor manstandaarden. Dus: +1.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Goed van jullie man
Net alsof dit zo erg was
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een kudt troll bent, maar even voor het gemak van de discussie aangenomen dat het de wahrheit is: Klinkt wel erg sletterig. Zelfs voor manstandaarden. Dus: +1.
Ik wou hier ook wat posten, maar ik doe het toch maar nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan hier echt zoveel over zeggen, maar dan klink ik meteen zo moralistisch, dus doe ik maar niet.
Love.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef Edarrawen het volgende:
Niet haten op mij iedereen alsjeblieft
Ik ben nu ongelukkig...
Nee echt ik voel me kut omdat een vriendin alles aan mijn ouders heeft verteld en ze nu kwaad zijnquote:
Wat? Van de drugs en de seks en de rock en roll?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee echt ik voel me kut omdat een vriendin alles aan mijn ouders heeft verteld en ze nu kwaad zijn
Maar ik hou nog steeds van Newbie
Ja dat allemaal, en ik snap het wel ook dat ze het heeft gezegd, maar wel jammer dat ze niet eerst met mijzelf erover heeft gepraat. Maar ik neem het haar niet kwalijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat? Van de drugs en de seks en de rock en roll?
Lullig van die vriendin dan, maar het zal wel bezorgdheid zijn. Het komt ook wel een beetje dubieus over als je ineens aan de harddrugs gaat.
En je hoeft te ook niet meer af te vragen hoe je het je ouders gaat vertellen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja dat allemaal, en ik snap het wel ook dat ze het heeft gezegd, maar wel jammer dat ze niet eerst met mijzelf erover heeft gepraat. Maar ik neem het haar niet kwalijk.
Nu heb ik wel heel veel aan mijn ouders verteld over waarom ik me vaak zo kut voel en dat lucht wel op, maar jammer dat het op deze manier moest
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En je hoeft te ook niet meer af te vragen hoe je het je ouders gaat vertellen!
Als je ouders normaal een beetje relaxt zijn gaan jullie er wel uitkomen, ook al zijn ze nu even niet zo blij me je acties.quote:
Mijn ouders zijn niet echt boos over mij en Newbie, maar vooral panisch over dat ik drugs heb gebruikt. Ik heb ze wel een beetje wat geprobeerd uit te leggen, ze dachten meteen dat ik verslaafd zou worden en in de goot zou belandenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je ouders normaal een beetje relaxt zijn gaan jullie er wel uitkomen, ook al zijn ze nu even niet zo blij me je acties.
Ik doelde ook op je drugsacties.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet echt boos over mij en Newbie, maar vooral panisch over dat ik drugs heb gebruikt. Ik heb ze wel een beetje wat geprobeerd uit te leggen, ze dachten meteen dat ik verslaafd zou worden en in de goot zou belanden
Dus hopelijk heb ik ze vanavond een beetje gerustgesteld
Maar ik heb wel uitgelegd dat hoe raar het voor hen ook mag klinken, ik echt wel veel in Newbie zie... En ik denk dat ze me ergens ook wel snapten, dus ik hoop dat het gauw overwaait...
En nee catbert, ik heb niet met een ander geneukt, dat willen ze hier geloven maar het was onschuldig.
Dat ja. Tenzij je het wel interessant vindt dat mensen dat denkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
En help het dan meteen even uit de wereld door te zeggen wat er wél gebeurt is. Zo blijft het vaag en gaan mensen speculeren.
Ik heb de hele nacht met hem op de bank gezeten en over rare dingen gepraat, en we hebben elkaar toen het ochtend was aangekeken, best lang, en toen vroeg hij of ik hem wilde zoenen en ik deed dat, maar ik weet niet wat ik anders had moeten doen, ik hoop echt eigenlijk dat ik hem er blij mee heb gemaakt. Ik hoop ook dat Newbie het nog steeds niet erg vindt, want ik heb eigenlijk geen idee of het nu goed was of niet. Het voelde niet echt fout maar alleen raar en vreemd, maar dat paste bij de avond ofzo, maar als ik erover na ga denken lijkt het wel weer foutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde ook op je drugsacties.
Zo lang je niet echt verslaafd raakt aan iets zal het vast over waaien, maar ze houden je nu even extra in de gaten denk ik.
En help het dan meteen even uit de wereld door te zeggen wat er wél gebeurt is. Zo blijft het vaag en gaan mensen speculeren.
Uhhh, niet zoenen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht met hem op de bank gezeten en over rare dingen gepraat, en we hebben elkaar toen het ochtend was aangekeken, best lang, en toen vroeg hij of ik hem wilde zoenen en ik deed dat, maar ik weet niet wat ik anders had moeten doen,
Ahw. Ik kan hier gewoon niet op hatenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht met hem op de bank gezeten en over rare dingen gepraat, en we hebben elkaar toen het ochtend was aangekeken, best lang, en toen vroeg hij of ik hem wilde zoenen en ik deed dat, maar ik weet niet wat ik anders had moeten doen, ik hoop echt eigenlijk dat ik hem er blij mee heb gemaakt. Ik hoop ook dat Newbie het nog steeds niet erg vindt, want ik heb eigenlijk geen idee of het nu goed was of niet. Het voelde niet echt fout maar alleen raar en vreemd, maar dat paste bij de avond ofzo, maar als ik erover na ga denken lijkt het wel weer fout
Ik wil je wel sorry zeggen dat ik dit vertel trouwens, ik weet wel dat je het leest maar ik moet sommige dingen gewoon kwijt als je het begrijpt, en dat hoop ik, want anders denk ik er de hele tijd aan...
Ze weten verder niets over drugs, dus ze hebben meteen zo'n beeld dat ik nu verander in een losgeslagen junk. Ik ga het ze nog een keer proberen uit te leggen, ik hoop dat ze het beter begrijpen daarna. Maar mijn vriendin neem ik het niet kwalijk, ik heb mijn ouders nu heel veel verteld wat ik al jaren voor ze heb verzwegen, en misschien durf ik nu anderen te vragen of ze helpen daarmee...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel vervelend van je vriendin trouwens, dat ze het aan je ouders heeft verteld. Ze zal het inderdaad vast uit bezorgdheid gedaan hebben. Maar je bent 19 dus als je dan een keer MDMA wil proberen is dat niet erg wereldshocking of zo. Of is ze anti-drugs?
Hopelijk zullen je ouders niet lang boos/ongerust zijn iig.
Dat is niet zo heel vreemd idd. Ze zullen langzaam wel aan het idee wennen en zien dat het meevalt. En mooi dat het positief heeft uitgepakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ze weten verder niets over drugs, dus ze hebben meteen zo'n beeld dat ik nu verander in een losgeslagen junk. Ik ga het ze nog een keer proberen uit te leggen, ik hoop dat ze het beter begrijpen daarna. Maar mijn vriendin neem ik het niet kwalijk, ik heb mijn ouders nu heel veel verteld wat ik al jaren voor ze heb verzwegen, en misschien durf ik nu anderen te vragen of ze helpen daarmee...
Mijn ouders zouden ook zo reageren denk ik. Ze doen wel alsof ze heel vooruitstrevend zijn met hun 'af en toe en blowtje mag wel' maar nu ze een keer wat blowspul op mijn kamer hebben gebonden zitten ze nu wel altijd te zeiken of ik ga blowen en of ik veel geblowd heb als ik naar een vriend ga (en als ik ja zeg is het helemaal misquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel vervelend van je vriendin trouwens, dat ze het aan je ouders heeft verteld. Ze zal het inderdaad vast uit bezorgdheid gedaan hebben. Maar je bent 19 dus als je dan een keer MDMA wil proberen is dat niet erg wereldshocking of zo. Of is ze anti-drugs?
Hopelijk zullen je ouders niet lang boos/ongerust zijn iig.
Ik bedoelde ook meer die vriendin met dat 'wereldshocking'. Van die ouders snap ik het wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden ook zo reageren denk ik. Ze doen wel alsof ze heel vooruitstrevend zijn met hun 'af en toe en blowtje mag wel' maar nu ze een keer wat blowspul op mijn kamer hebben gebonden zitten ze nu wel altijd te zeiken of ik ga blowen en of ik veel geblowd heb als ik naar een vriend ga (en als ik ja zeg is het helemaal mis), dus ik zie ook wel een fikse ruzie ontstaan over mdma.
Mijn vriendin is helemaal onwetend maar wel anti-drugs, dus ze was meteen over de rooie toen ik het haar vertelde omdat ik eigenlijk niets tegenover haar wil verzwijgen... En toen heeft zij het aan haar ouders verteld en die zijn bij mijn ouders langsgeweest en die zijn toen 115 km naar mij toe geredenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer die vriendin met dat 'wereldshocking'. Van die ouders snap ik het wel.
Nawerking van de MDMA? Geen idee wat normaal is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn vriendin is helemaal onwetend maar wel anti-drugs, dus ze was meteen over de rooie toen ik het haar vertelde omdat ik eigenlijk niets tegenover haar wil verzwijgen... En toen heeft zij het aan haar ouders verteld en die zijn bij mijn ouders langsgeweest en die zijn toen 115 km naar mij toe gereden
Tevens voel ik me nu erg wazig, alles is vreemd hier
Nee dat is over denk ik, had ik vanmorgen nog wel, maar nu niet meer.quote:
Uhu, ik denk dat ik even wat frustratie over mijn ouders kwijtmoestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer die vriendin met dat 'wereldshocking'. Van die ouders snap ik het wel.
Haha.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Uhu, ik denk dat ik even wat frustratie over mijn ouders kwijtmoest
Ja, dat is in elk geval wel zo. En ik heb er ook geen spijt van gelukkig. Alleen doen mijn ouders nu erg rot tegen me terwijl ik er geen echt kwaad in zie, en betere herinneringen heb aan de afgelopen week dan aan het hele jaar daarvoor, toen alles kut wasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef minibeer het volgende:
Het is in ieder geval lukt je saaie leventje eventjes in een stroomversnelling te brengen, lijkt het
Ruzie kan uiteindelijk ook tot goede dingen leidenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, dat is in elk geval wel zo. En ik heb er ook geen spijt van gelukkig. Alleen doen mijn ouders nu erg rot tegen me terwijl ik er geen echt kwaad in zie, en betere herinneringen heb aan de afgelopen week dan aan het hele jaar daarvoor, toen alles kut was
Goedmaak seksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ruzie kan uiteindelijk ook tot goede dingen leiden
Je leest niet goed het gaat over oudersquote:
Goedmaak seksen, duhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eww, wat doe jij met je ouders?
Ik speel niet mee in elk geval, huur maar iemand anders voor je filmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Goedmaak seksen, duh![]()
![]()
Ik voel een speelfilm aankomen, als ik de titelpost krijg ik waarschijnlijk een ban
Ik vind dat de moraalridders gewoon beter tegen windmolens kunnen gaan vechtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan hier echt zoveel over zeggen, maar dan klink ik meteen zo moralistisch, dus doe ik maar niet.
Experimenteren hoor je mij ook niet over, ik bedoel meer de omstandigheden waarin het gebeurt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:43 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik vind dat de moraalrhidders gewoon beter tegen windmolens kunnen gaan vechtenToen ik ruim 10 jaar geleden begon met studeren zag je ook heel veel overbeschermd opgevoede jonge meisjes nadat ze op kamers gingen de beest gingen uithangen; veel met jongens zoenen en vrijen, experimenteren met drugsgebruik etc. Zoiets hoort bij het volwassen worden, net als de emoties die daarbij komen. Alleen 10 jaar geleden had je nog geen real time internetverslaglegging van dit soort dingen, en bovendien was het een beetje taboe. Naar buiten toe werd de schijn opgehouden van ideale schoondochter.
Overigens geldt bovenstaand verhaal ook voor veel mannen.
Dan wil ik de rol van Newbi wel op mijn nemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik speel niet mee in elk geval, huur maar iemand anders voor je film
Komt vast wel een andere meet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tijn, kom je echt niet naar de meet? Wou je best wel graag ontmoeten!
Solly verjaardag of het moet aan het begin van de middag zijn dan kan het misschien wel samenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou heb ik m juist voor jou op 5 november gezetmooi is dat
Verjaardag is 's avonds. Van 20 uur tot 1 uur ofzo op locatiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ga jij sochtends maar naar verjaardag, kom je smiddags naar amsterdam, you promised!
Dan ben ik net zolang onderweg als op de meet. Nee dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooi, kun je van 4 tot 6 naar amsterdam
Ga jij mij nu chanterenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Zal ik gewoon zeggen dat ik de komende 2 weken niet kan, dan kom je wel
Op zich die meet in Amsterdam is wel leuk. Maar voor een uurtje is Amsterdam toch wat te ver. Zeker als ik daarna nog weg moetquote:
Oh dat kan ook. Dan kan iedereen ook weer op tijd naar huis enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja ik hoorde al geluiden dat de meet lame was
Mocht er interesse zijn kunnen we t nog lamer te maken door vroeg af te spreken en ipv avond eten te gaan lunchen
Zaterdagmiddagmeet lijkt mij wel watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
En in dat geval kan het zelfs zondag
Even animo checken, opties Amsterdam 5 november, 'savonds met avondeten, of smiddags met lunch
6 november 'savonds met avondeten of 'smiddags met lunch
Wie biedt?
En als het hard regent gaan we natuurlijk niet over de grachten slenteren, dan lopen we bij het eerste het beste mooie rooie raam naar binnen
Ik ben er hoe dan ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
En in dat geval kan het zelfs zondag
Even animo checken, opties Amsterdam 5 november, 'savonds met avondeten, of smiddags met lunch
6 november 'savonds met avondeten of 'smiddags met lunch
Wie biedt?
En als het hard regent gaan we natuurlijk niet over de grachten slenteren, dan lopen we bij het eerste het beste mooie rooie raam naar binnen
Ik heb hem een keer gemeetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen idee, misschien als backup voor wanneer iedereen me laat zittenMaar het is niet zo leuk voor de anderen denk ik
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gemeetvolgens mij nog voor dat jullie iets met elkaar kregen
Inderdaad toen singles nog leuk wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klopt inderdaadBij een van de singles meet
Het centraal station is best wel groot. Spreken we op een perron af oid?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zaterdag 6 november 13.00 afspreken op centraal station
Neuj gewoon meetingpoint, daar bij gwkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het centraal station is best wel groot. Spreken we op een perron af oid?
Oh dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neuj gewoon meetingpoint, daar bij gwk
Is prima. Hoe herkennen we elkaar trouwens? Tis dan m'n 1e meet en zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neuj gewoon meetingpoint, daar bij gwk
Ik zal kijken of ik die unox muts met vlechten nog heb, maar volgens mij had ik die al terug gegeven!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben het grijze muisje! Haha
Tijn, capstan en ik kennen elkaar dan al, als jij nou een rode roos bij je draagtIs t feest compleet
Door mij Cassendra en Capstanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik die unox muts met vlechten nog heb, maar volgens mij had ik die al terug gegeven!
Of ik roep gewoon "IK KOM VOOR DIE FOKKING MEET!! IEMAND?!?!?"
*wordt afgevoerd in witte pyama*
Nah, ik moet jullie toch wel kunnen vinden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb je geen draagbare magnetron? Dan nog een kop koffie en klaar
Cassendra, Capstan en mij.quote:
Als het er meer worden durf ik straks niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er nog steeds maar 4 in totaal?
Ow kmop jongen, met z'n 4en is toch ook leuk? Gezelligheid maak je zelf. Met z'n 2en kun je het toch ook gezellig hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het er meer worden durf ik straks niet meer
Het was ook niet serieus. Vandaar ook deze smilyquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow kmop jongen, met z'n 4en is toch ook leuk? Gezelligheid maak je zelf. Met z'n 2en kun je het toch ook gezellig hebben?
Ja dan kunnen we ook gaan klaverjassenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Met zijn 4 is het ook gezelligIk heb er wel zin in
Ja leuk iedereen heeft voor mij een pokerface en iedereen kan mijn gezicht altijd lezen.quote:
Oke; zal straks ff kijken hoe ik in de tijd (met werk bedoel ik). Het is middenin mijn tentamenperiode; maar ik wil wel graag komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Cassandra87 het volgende:
zaterdag 5 november vanaf 1 uur, einde zien we wel
Nee die vinden deze meet saaiquote:
Of ze willen mij gewoon niet ontmoetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die vinden deze meet saaien van de meet daarvoor?
Nee, ik volg het topic eigenlijk niet meer omdat er veel te veel onzin in staat. Als ik 's ochtends opsta dan zijn er weer 13 pagina's om in te halen, waar ik geen zin in heb.quote:
Vertel dit aan de mods dan, ik denk dat je niet de enige bent die niet meer meeleest vanwege al het gespam van nutteloze infoquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, ik volg het topic eigenlijk niet meer omdat er veel te veel onzin in staat. Als ik 's ochtends opsta dan zijn er weer 13 pagina's om in te halen, waar ik geen zin in heb.
Dus als ik wel zou gaan zou ik me een beetje een vreemde voelen, het buitenbeentje om zo maar te zeggen.
Gewoon als je online meepostenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, ik volg het topic eigenlijk niet meer omdat er veel te veel onzin in staat. Als ik 's ochtends opsta dan zijn er weer 13 pagina's om in te halen, waar ik geen zin in heb.
Dus als ik wel zou gaan zou ik me een beetje een vreemde voelen, het buitenbeentje om zo maar te zeggen.
Waarom?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Is er geen optie om een besloten forum te starten
Die heb ik hier nog niet gezienquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:21 schreef Cassandra87 het volgende:
dan kunnen ongewenste gasten t topc niet volspammen
Zie hierquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vertel dit aan de mods dan, ik denk dat je niet de enige bent die niet meer meeleest vanwege al het gespam van nutteloze info
Oh datquote:
Ik heb er ook wel zin in.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb wel zin in de meet, moet ik zeggenMits het niet een mega groep wordt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zaterdag 5 november 13.00 afspreken op centraal station
Komen zeker:
Cassandra87
Tijnbrein
Magnetronkoffie
Capstan
Misschien:
Denwauwelaar
Axel88
Benzin
Zeg het nog een keer in het topicquote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat is de huidige stavaza? Axel? who else?
ik denk hetquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Cassandra leeft nauwelijks maar heeft nog wel een pols.
Is de meet doodgebloed?
Volgens mij is dat helemaal niet meer zeker. Cassandra was ook ineens weer weg, dus ik krijg het idee dat we er vanuit moeten gaan dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef Nairua het volgende:
Ik ben hier! En ik wacht op instructies. 4 pers. vind ik best hoor, maar dan wil ik wel zeker zijn dat men ook komt.
Ik zei al: bij weinig enthousiasme lijkt me dat geen goed idee. Natuurlijk wil ik meeten, en natuurlijk wil ik jou ook meeten, maar dan liever als je zelf wat lekkerder in je vel zit. Zo heb ik je nog niet meegemaakt...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben niet zo enthousiastAls iedereen wilt meeten én mij wilt meeten zal ik er zijn. Maar verplaatsen vind ik ook geen punt
Zal ik doen. Als ik daar niet op tijd achter kom en je dus niets hoort, neem dan maar aan dat het niet doorgaat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga slapen. Capstan wil jij me smsen hoe of wat als de rest toch besluit te meeten?
Lijkt me op dit moment wel beter, ja. Ik hoop dat het allemaal niet heel ernstig is...quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we het dan maar niet doorlaten gaan.
Hebben jullie nog niet gemeet?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
*Schop*
kaneel, al iets meer bekend over de volgende meet?
16 en 17 kan ik nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, beetje laat. Ik moest helaas ook nog op werk invallen voor een zieke collega.
Goed, de AVNZMG Meet gaat nu plaatsvinden in het pittoreske Leiden!
[ afbeelding ]
Het gaat plaatsvinden in december, alwaar mijn voorkeur voor een vrijdag of een zaterdag is. De uitvalsbasis is Casa Kaneel, waar natuurlijk enkele mensen kunnen overnachten.
TLDR: Meet!
Datum: Weet ik morgen.
Lijsten:
Mensen die komen:
Misschien:
Wat ik heb begrepen is dat er tot nu toe maar 2 geseest zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zijn dit soort meetings er vaak?
Omdat het vaak niet door gaat, anders waren het er minimaal 4.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat er tot nu toe maar 2 geseest zijn?
Het topic versieren voor kanslosers wel de rest van fok veel meer paar 100 minstensquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nog maar 2 in dat lange bestaan van fok?
Lieverd ik ben zelf de grootste kansloserquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ah wat onaardig, niet iedereen kan toch in alles goed zijn?
Wil je ook op die meet komen?quote:
Dit gaat mijn eerste worden, dus ik weet het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Niet op deze denk ik, maar ik denk er wel over om zoiets eens te doen.
Kunnen jullie me wat meer vertellen over hoe zulke meetings gaan? Praten jullie dan gelijk, of is het eerst ongemakkelijk? Wordt er veel 'gehosseld' of is iedereen vooral verlegen?
De vorige was 9 oktober, dat was hartstikke leukquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zijn dit soort meetings er vaak?
Zal ik je bij de 'zeker' of 'misschien' zetten?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vorige was 9 oktober, dat was hartstikke leuk
En 16 kan ik waarschijnlijk vrijmaken, 17 sowieso.
Doe maar misschien, wie weet gaan mijn ouders nog moeilijk doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik je bij de 'zeker' of 'misschien' zetten?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
December is een shitmaand. Feestjes, familie, etc etc.
Nee dus.
Ophalen vamaf station enzulks kan geregeld worden? Misschien is het nieuwe nee dus zet bij mij maar ja, dat is het nieuwe misschien. Het is puur een geldkwestie, en of ik dan moet werken.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, beetje laat. Ik moest helaas ook nog op werk invallen voor een zieke collega.
Goed, de AVNZMG Meet gaat nu plaatsvinden in het pittoreske Leiden!
[ afbeelding ]
Het gaat plaatsvinden in december, alwaar mijn voorkeur voor een vrijdag of een zaterdag is. De uitvalsbasis is Casa Kaneel, waar natuurlijk enkele mensen kunnen overnachten.
TLDR: Meet!
Datum: 16 en/of 17 december.
Lijsten:
Mensen die komen:
Kaneelstokje
Misschien:
Lokasenna
Stefanhaan
Geen probleem, ik kan je ophalen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ophalen vamaf station enzulks kan geregeld worden? Misschien is het nieuwe nee dus zet bij mij maar ja, dat is het nieuwe misschien. Het is puur een geldkwestie, en of ik dan moet werken.
De vorige meet was mijn eerste. Heb wel een kort verslagje geplaatst hoe het eraan toeging in het meet #1 topic dacht ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Niet op deze denk ik, maar ik denk er wel over om zoiets eens te doen.
Kunnen jullie me wat meer vertellen over hoe zulke meetings gaan? Praten jullie dan gelijk, of is het eerst ongemakkelijk? Wordt er veel 'gehosseld' of is iedereen vooral verlegen?
Zwijg daaroverquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:25 schreef palawan het volgende:
[..]
De vorige meet was mijn eerste. Heb wel een kort verslagje geplaatst hoe het eraan toeging in het meet #1 topic dacht ik.
Haha dat hosselen heb ik niet veel van gemerkt, maar nadat ik wegging de vorige keer... daar zijn vele topics over gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |