Solly verjaardag of het moet aan het begin van de middag zijn dan kan het misschien wel samenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou heb ik m juist voor jou op 5 november gezetmooi is dat
Verjaardag is 's avonds. Van 20 uur tot 1 uur ofzo op locatiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ga jij sochtends maar naar verjaardag, kom je smiddags naar amsterdam, you promised!
Dan ben ik net zolang onderweg als op de meet. Nee dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooi, kun je van 4 tot 6 naar amsterdam
Ga jij mij nu chanterenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Zal ik gewoon zeggen dat ik de komende 2 weken niet kan, dan kom je wel
Op zich die meet in Amsterdam is wel leuk. Maar voor een uurtje is Amsterdam toch wat te ver. Zeker als ik daarna nog weg moetquote:
Oh dat kan ook. Dan kan iedereen ook weer op tijd naar huis enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja ik hoorde al geluiden dat de meet lame was
Mocht er interesse zijn kunnen we t nog lamer te maken door vroeg af te spreken en ipv avond eten te gaan lunchen
Zaterdagmiddagmeet lijkt mij wel watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
En in dat geval kan het zelfs zondag
Even animo checken, opties Amsterdam 5 november, 'savonds met avondeten, of smiddags met lunch
6 november 'savonds met avondeten of 'smiddags met lunch
Wie biedt?
En als het hard regent gaan we natuurlijk niet over de grachten slenteren, dan lopen we bij het eerste het beste mooie rooie raam naar binnen
Ik ben er hoe dan ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
En in dat geval kan het zelfs zondag
Even animo checken, opties Amsterdam 5 november, 'savonds met avondeten, of smiddags met lunch
6 november 'savonds met avondeten of 'smiddags met lunch
Wie biedt?
En als het hard regent gaan we natuurlijk niet over de grachten slenteren, dan lopen we bij het eerste het beste mooie rooie raam naar binnen
Ik heb hem een keer gemeetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen idee, misschien als backup voor wanneer iedereen me laat zittenMaar het is niet zo leuk voor de anderen denk ik
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gemeetvolgens mij nog voor dat jullie iets met elkaar kregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |