Ja sorry, daar woon ik nu eenmaalquote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Enschede is lekker in het midden van het land.
Alsof iedereen ook naar elke meet moet komenquote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Enschede is lekker in het midden van het land.
Ik ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja sorry, daar woon ik nu eenmaal
Top!quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik ookNu de afstand meevalt met eerder voorgestelde meets, kom ik zeker even langs.
Dat niet, maar echt makkelijker wordt het er niet op voor mensen om te komen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof iedereen ook naar elke meet moet komen
Er zou een meet in Tiel zijn en een in Amsterdam, als dan niemand op komt dagen, moet je ook niet zeurenquote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat niet, maar echt makkelijker wordt het er niet op voor mensen om te komen.
Ik heb nog niks van hem gehoord, hij postte ook niet gisteravond toch?quote:
Er waren al wat mensen voor wie het juist wel in de buurt was...quote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat niet, maar echt makkelijker wordt het er niet op voor mensen om te komen.
Ja, doe maar. Bij mij echter geen slaapplaatsen beschikbaar muv.quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Top!![]()
Zal ik je in de OP zetten?
Er is ook een balkon hoorquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef debeterebob het volgende:
Als Newbie komt smoken dan ben ik er sowieso niet
Ach, zelf ben ik in ieder geval nuchter...quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stonede en te zatte mensen zijn stom, dat is mijn punt.
Lijkt me een prima plan zo te horen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, zelf ben ik in ieder geval nuchter...
Ik word echt uitzonderlijk stom als ik ook maar wat alcohol op heb, lijkt me geen goed plan
Wij betalen je treinkaartje en verzorgen evt overnachting als je surinaams eten meeneemtquote:
Ik wilde best op komen dagen in Amsterdam, maar Enschede. Dan moet ik eerst een paspoort aanvragen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zou een meet in Tiel zijn en een in Amsterdam, als dan niemand op komt dagen, moet je ook niet zeuren
Inderdaad! Iemand moet het eten nog regelen, dan stel ik je mijn voordeelurenabonnement beschikbaar voor een dagjequote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Wij betalen je treinkaartje en verzorgen evt overnachting als je surinaams eten meeneemt
Dank je!quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Re het volgende:
daar gaat even de bezem doorheen
-trol verwijderd, en die mag wegblijven
Je fokt duidelijk nog te weinig.quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je!
Had even nog niet door dat het een troll was
Te weinig ervaring met FOK!
Ik ben nog maar een beginner hoor!quote:
Het fokken zelf niet, sommige mensen die ik er door ontmoet heb wel.quote:
Het is je vergeven schat.quote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een beginner hoor!
quote:
Sinds deze week moet ik 25 zeggenquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Er is ook een balkon hoor
btw, misschien is het handig de leeftijd te vermelden in de OP... Hoe oud ben je kedge?
Staat erbij!quote:
Oh inderdaad, daar dacht ik weer niet aan (mompelt iets over asociaalheid enzo)quote:
Ditquote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Wij betalen je treinkaartje en verzorgen evt overnachting als je surinaams eten meeneemt
Ik in ieder geval niet, al doe ik het zelf niet...quote:Op zondag 18 september 2011 20:35 schreef Newbie114 het volgende:
Zometeen even mijn ouders vragen.
Zeg, zijn er hier mensen zwaar anti-smoken? Want dan laat ik dat wel achterwege, mits wodka.
Nou ik zie je liever gewoon normaal, je rookt al genoeg wiet.quote:Op zondag 18 september 2011 20:35 schreef Newbie114 het volgende:
Zometeen even mijn ouders vragen.
Zeg, zijn er hier mensen zwaar anti-smoken? Want dan laat ik dat wel achterwege, mits wodka.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou ik zie je liever gewoon normaal, je rookt al genoeg (3 jointjes in mijn hele leven) te weinig wiet.
Ik kan wel een blonde pruik op doenquote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef Hendroit het volgende:
Als er 16 jarige blonde meisjes komen dan kom ik ook.
(no pedo ik ben zelf 16)
Ik ben eigenlijk te oud en niet echt blond, maar mensen schatten me altijd op 15 á 16 jaar door gebrek aan make-up en dergelijke, is dat ook goed?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan wel een blonde pruik op doen
Voor mij welquote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te oud en niet echt blond, maar mensen schatten me altijd op 15 á 16 jaar door gebrek aan make-up en dergelijke, is dat ook goed?
Daar ben ik nu echt blij om!quote:
Dat gaat 'm denk ik niet worden danquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
Ik kom alleen als er meer vagina's dan piemels zijn, en als deze vagina's toebehoren aan geile, leuke meisjes.
Laten jullie mij dat tzt. even weten ?
Ik kan wel een pruik opdoen en een fleshlight meenemen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
Ik kom alleen als er meer vagina's dan piemels zijn, en als deze vagina's toebehoren aan geile, leuke meisjes.
Laten jullie mij dat tzt. even weten ?
Doe ik het voorquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan wel een pruik opdoen en een fleshlight meenemen.
Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoorquote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe ik het voor
Edarrawen, ben jij een beetje een leuk meisje? Als je een onverzorgde zolderkamer-Fok!ster bent, ben ik bang dat de helft van de geinteresseerden alweer afvallen. Zo werkt FOK! namelijk
(Ik kom overigens niet hoor, wel een leuk idee! )
Dan wordt het vast heel gezelligquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoor
Maar ik weet niet wat je onder leuk meisje verstaat, maar ik ben niet dik en lelijk, al zeg ik het zelf
En ik krijg weer geen fotoquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoor
Maar ik weet niet wat je onder leuk meisje verstaat, maar ik ben niet dik en lelijk, al zeg ik het zelf
Lol, Micson die aardig isquote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Dan wordt het vast heel gezellig![]()
Veel plezier!
Hoe is hij normaalgesproken dan?quote:
Jij gebruikt drugs, dus jij bent tof!quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En ik krijg weer geen foto![]()
Tevens, boeiend hoe je eruit ziet ik ben ook lelijk en dat houdt mij ook niet tegen om naar buiten te gaan
Ook Hitler had weleens een goede dag .quote:
Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .quote:
En als je die beide combineert krijg je newbiequote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .
Het wordt sowieso geen huilmeet, maar gewoon gezellig kennismaken als het aan mij ligtquote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .
Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkiequote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het wordt een junkpartyquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkie
Alles om meer mensen te laten komenquote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het wordt een junkparty
Hoe oud ben je dan?quote:Ik ben eigenlijk te oud en niet echt blond, maar mensen schatten me altijd op 15 á 16 jaar door gebrek aan make-up en dergelijke, is dat ook goed?
Als jij wat extra meeneemt danquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkie
Zie OPquote:
Wat zit iedereen om mijn foto's te bedelenquote:
Je wordt door iedereen gehosseldquote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat zit iedereen om mijn foto's te bedelen
Ik heb allang gezegd dat ik toch niet knap was!
Dat gebeurt me nou alleen op internetquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je wordt door iedereen gehosseld
Ach, de mensen op de meet zullen wel wanhopig zijn, dus die willen sowieso welquote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat gebeurt me nou alleen op internet
Sorry, SORRYquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Re het volgende:
[..]
Volgende post in deze stijl levert een ban op, ok?
Gelukkig, bij mij overheerst de afgelopen weken ook vooral wanhoop dat ik nooit iemand zal krijgenquote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, de mensen op de meet zullen wel wanhopig zijn, dus die willen sowieso wel
Haha, verkapte ''ik wil een vriendje'' meet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daar ben ik nu echt blij om!
Maar jij bent al aan het daten..
Je hebt me door!quote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, verkapte ''ik wil een vriendje'' meet.
Je was even mijn aanraakvrees vergeten zekerquote:
Fokkers willen je daar graag mee helpenquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je was even mijn aanraakvrees vergeten zeker
Oh oke dan, maar ja, ik kom dusquote:
Maar dat is verboden, toch?quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Oh oke dan, maar ja, ik kom dusen mijn foto moet je maar aan iemand anders vragen... Misschien maak ik nog wel een fobo binnenkort!
O dat is wel weer verboden? Nou ja, wacht maar tot ik een fobo maak dan, ik heb geen zin de link nog een keer op te zoeken... Ik ben te luiquote:
Ik heb geduld hoorquote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
O dat is wel weer verboden? Nou ja, wacht maar tot ik een fobo maak dan, ik heb geen zin de link nog een keer op te zoeken... Ik ben te lui
Zelf ben ik er nog geen weekquote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik zou misschien ook wel willen komon maar ik weet niet in hoevere ik tot de incrowd van dat topic behoor
Dit maar verander week door vanaf topic 150quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zelf ben ik er nog geen week
Daar hoef je het niet om te laten!
Wie heeft het over Groningen danquote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Orgies in Groningen vind ik een beetje gevaarlijk.
Oh excuus.quote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie heeft het over Groningen dan![]()
Enschede is de place to be op 9 oktober
Je hebt een DMquote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Oh excuus.
Edarrawen, heb je pics, kan ik ff schalen
+1 maar ik regel al wat anders hè minibeerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Edarrawen het volgende:
Voor degenen die komen: is er iemand die zich geroepen voelt het eten/drinken te regelen? Ik ben namelijk een slechte kok en heb weinig geld
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
Martijntj komt ook, hij wil wel boodschappen doen en als het laat wordt overnachten
Pas want kater want zaterdagquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Martijntj het volgende:
Impulsieve pre-meet! a.s. zondag in Walibi World te Zeewolde?!
Wie heeft er zin?!
Ik ga zaterdag al naar Walibi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Martijntj het volgende:
Impulsieve pre-meet! a.s. zondag in Walibi World te Zeewolde?!
Wie heeft er zin?!
Kan ook! Hoe laat?quote:
Nou er is dan een speciaal evenement van BNN maar daar kan je ook nog naar toe volgens mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kan ook! Hoe laat?Kunnen we toch nog meeten!
Net een paar uur te laat voor een 10 euro kaartjequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er is dan een speciaal evenement van BNN maar daar kan je ook nog naar toe volgens mij.
http://sites.bnn.nl/leden/page/walibi
Maar waaromquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef stefanhaan het volgende:
Misschien heb ik wel zin om te komen, kwil newbie wel eens uitlachen
Ja is leuk toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Net een paar uur te laat voor een 10 euro kaartje
Maar ik vind het een goed plan!
Ik kan er helaas niet bij zijn. Maar ik wil wel feuteuwsquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is leuk toch.
Kunnen we allemaal met Gerrie op de foto.
Plus jullie kunnen mij zien hyperventileren, is dat niet leuk?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is leuk toch.
Kunnen we allemaal met Gerrie op de foto.
Plus jullie kunnen mij zien hyperventileren, is dat niet leuk?
Ik kan zowel zaterdag als zondag, hoewel lichte voorkeur voor zondag omdat ik bang ben dat 't zaterdag enorm druk wordt door BNN en zondag net iets warmer is!quote:
Ja zondag kan ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik kan zowel zaterdag als zondag, hoewel lichte voorkeur voor zondag omdat ik bang ben dat 't zaterdag enorm druk wordt door BNN en zondag net iets warmer is!
Sorry, ik ga met mijn vriendin naar een muziekfestival in ons dorp dit weekend dus helaasquote:
Vriendin?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry, ik ga met mijn vriendin naar een muziekfestival in ons dorp dit weekend dus helaas
Had ik gepost hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriendin?
Hoezo wisten wij dat heul niet?
Waarom mis ik dit soort dingen?quote:
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriendin?
Hoezo wisten wij dat heul niet?
Keuze is makkelijk dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef Edarrawen het volgende:
veel animo dus
keuze uit zaterdag: ik, martijntj en heloef
of zondag: alleen ik en martijntj
Meer?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik heb een relatie met Joysa![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik heb een relatie met Joysa![]()
Okee.quote:
truste!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten enzo
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten enzo
Andere fokker.quote:
Alles begint bij de fobo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere fokker.
Maar ik begin me nu steeds mee af te vragen hoe dat hosselen via FOK! nou werkt.![]()
Want ik doe duidelijk iets verkeerd.
Welterusten Newb!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten Schatjes![]()
Zie je daar doe ik het al fout.quote:
Je bent nog jong, je kan vanaf nu je hosselleven beterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je daar doe ik het al fout.
Alles wordt duidelijk.
Hij is 1 jaar ouder maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent nog jong, je kan vanaf nu je hosselleven beteren
Met je Fobo wek je toch beetje de eerste interesse van de FOK!sters en worden ze geinteresseerd in jequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 1 jaar ouder maar.![]()
Ik voel me zo'n kneus.
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheidquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 1 jaar ouder maar.![]()
Ik voel me zo'n kneus.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheid
Ik zal het eens overwegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Met je Fobo wek je toch beetje de eerste interesse van de FOK!sters en worden ze geinteresseerd in je
Een kneus-off houden dan maar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheid
Wel minimaal twee weken ouder dan jijquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een kneus-off houden dan maar?![]()
En je bent maar twee weken 18.
dan ben ik ouder dan jouquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel minimaal twee weken ouder dan jij
Dus? Scheelt niks.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel minimaal twee weken ouder dan jij
Maar jij hebt ook een vriendinquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een vriendin
Jij hebt sociale vaardigheden jij doet niet mee.quote:
Jij moet ons tips gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu niet meer interessant?
Zo sociaal ben ik echt nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt sociale vaardigheden jij doet niet mee.
Heeft ie gedaan.quote:
Waarom heb ik dat geluk nooit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo sociaal ben ik echt niet
Ik had gewoon het geluk dat zij mij al leuk vond, dus ik hoefde niet echt superveel indruk te maken enzo.
Ik normaal ook nooit hoorquote:
Cool!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik denk dat ik 9 oktober wel kan, moet alleen ff kijken moet weer wat rekeningen betalen
Een keer is ook voldoende.quote:
Het wordt nog vol hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik denk dat ik 9 oktober wel kan, moet alleen ff kijken moet weer wat rekeningen betalen
Awesome.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Trouwens Edje ik kan op de misschien lijst hoor.
Gedaan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Trouwens Edje ik kan op de misschien lijst hoor.
als Ik kom wil Ik best kokenquote:
cool, we hadden inderdaad nog een kok nodigquote:Op woensdag 21 september 2011 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als Ik kom wil Ik best koken
Ik ben fan van de Peruviaanse keukenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
cool, we hadden inderdaad nog een kok nodig
quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
De enige vrouw op de meet staat in elk geval niet in de keuken!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:11 schreef minibeer het volgende:
[..]Micson komt iig niet
Ik wil ook best helpen met koken, al ben ik geen topkok
jawel daar zorg Ik wel voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De enige vrouw op de meet staat in elk geval niet in de keuken!
Met je gladde praatjes of met je faal-kook-skills?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawel daar zorg Ik wel voor.
nou Ik kan wel best goed kokenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Met je gladde praatjes of met je faal-kook-skills?
Nou, mijn kookskills falen dus welquote:Op woensdag 21 september 2011 00:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou Ik kan wel best goed kokenen nee hoor gewoon ouderwets dreigen
Iedereen kan groenten hakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou, mijn kookskills falen dus wel![]()
Dus of je het moet willen is een tweede vraag..
Behalve ikquote:Op woensdag 21 september 2011 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan groenten hakken.
Je vindt me leuker zonder vingers zeker...quote:Op woensdag 21 september 2011 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan groenten hakken.
Als je keuken groot genoeg is dan kan je met meerdere mensen koken. Maak iets van tapas ofzo, dan heeft iedereen wat te doen. Als iedereen 5 euro inlegt dan heb je meer dan genoeg.quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef Edarrawen het volgende:
Heeft er iemand nog ideeën wat te doen tijdens de meet? Of ervaringen van eerdere meets ofzo?
En voor de mensen die komen: wie voelt zich geroepen voor muziek te zorgen?
Dat is inderdaad wel een leuk idee, en volgens mij is er wel genoeg ruimte in de keuken, omdat mijn huisgenote die dag toch niet thuis isquote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je keuken groot genoeg is dan kan je met meerdere mensen koken. Maak iets van tapas ofzo, dan heeft iedereen wat te doen. Als iedereen 5 euro inlegt dan heb je meer dan genoeg.
Neem dan gelijk drank mee. Krat bier en paar flessen frisdrank.quote:Op maandag 26 september 2011 14:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een leuk idee, en volgens mij is er wel genoeg ruimte in de keuken, omdat mijn huisgenote die dag toch niet thuis is
Dan kunnen we daarvoor ook nog wel boodschappen gaan doen met zijn allen.
Heb je een stereo installatie ofzo? Anders heb ik nl nog wel een boombox liggen. En een paar cd's met kutmuziek, dus als iemand zich geroepen voelt cd's mee te nemen...quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef Edarrawen het volgende:
Heeft er iemand nog ideeën wat te doen tijdens de meet? Of ervaringen van eerdere meets ofzo?
Ik heb wel een set sneue logitechboxjes, maar het geluid mag hier toch niet hard anders gaan de buren klagenquote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb je een stereo installatie ofzo? Anders heb ik nl nog wel een boombox liggen. En een paar cd's met kutmuziek, dus als iemand zich geroepen voelt cd's mee te nemen...
Ik heb 4 cd's van de top 100 zomerhitsquote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb wel een set sneue logitechboxjes, maar het geluid mag hier toch niet hard anders gaan de buren klagenMaar neem de cd's maar mee, ik heb er zelf maar een paar.
Heidevolkquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb 4 cd's van de top 100 zomerhits![]()
Daarnaast 3 van The Offspring en alles van Rammstein en Heidevolk. Roept u maar
Heidevolkquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat een voorbereiding heeft deze manquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wat van je eigen cd's meenemen natuurlijk!quote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef minibeer het volgende:
Ik neem wel mp3 mee
(of er naar geluisterd gaat worden is iets anders want meestal vind ik andere muziek ook wel ok)
Ik download bijna alleen nog, tegenwoordigquote:Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wat van je eigen cd's meenemen natuurlijk!
Vraag anders even aan een mod of je op de lijst mag, ik kan de OP niet meer veranderenquote:Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef Woussie1987 het volgende:
Zet mij ook maar op delijst van aanwezigen. Ik kom uit Deventer en dat moet wel te doen zijn.
Jijquote:
Je kan ook een update doenquote:Op maandag 26 september 2011 19:17 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vraag anders even aan een mod of je op de lijst mag, ik kan de OP niet meer veranderen
Het precieze adres komt nog over PM.
Film is altijd leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef Edarrawen het volgende:
Same herequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
Skopjen.
Kan ik van het station opgehaald worden? Weet de weg namelijk niet
Nee, helaas niet.quote:
Tis vlakbij, anders pik ik jullie wel op. Als je voor de burgerking op het station wacht met een bord "FOK!" dan herken ik jullie ookquote:
Oh ja over 's middags, ik kan 's middags niet voor 1600-1700 want verjaardag van mijn opa (gourmetten v.a. 1300 tot ?) en dan nog ff douchen etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:17 schreef Edarrawen het volgende:
Ik denk dat het begint om 4 uur 's middags ofzo.
En uiteraard wil ik jullie best van het station halen!
Het is toch op loopafstand van mijn huis.
Goed hoor, het maakt sowieso niet uit als mensen wat later komen, er is toch geen eindtijdquote:Op woensdag 28 september 2011 08:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh ja over 's middags, ik kan 's middags niet voor 1600-1700 want verjaardag van mijn opa (gourmetten v.a. 1300 tot ?) en dan nog ff douchen etc.
Oh dat is wel leuk, ben ik niet meer alleen met alleen maar mannenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga even overwegen mijn neus te laten zien, als ik welkom ben.
Er zijn sowieso nog 2 mensen die in enschede wonen die ik wil zien dus misschiene een mooie optie
Ik weet niet of ik wel kan, misschien moet ik dan werken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Het lijkt mij erg leuk om rond een uur of 3, 4 in Amsterdam af te spreken en gewoon want over de grachten te slenteren en rond etenstijd ergens aan te schuiven. Mijn voorkeur gaat uit naar iets als Sabu Sabumaar het kan goedkoper uiteraard
Wanneer? 9 oktober? Dan kom ik welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Het lijkt mij erg leuk om rond een uur of 3, 4 in Amsterdam af te spreken en gewoon want over de grachten te slenteren en rond etenstijd ergens aan te schuiven. Mijn voorkeur gaat uit naar iets als Sabu Sabumaar het kan goedkoper uiteraard
Dat stond er niet bij hequote:
Ja dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat stond een paar posts erboven :p
Als het in utrecht is kom ik zeker, anders mehquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat Enschede echt wel een gat in the middle of nowhere is![]()
![]()
Is er ook interesse in een meeting in Amsterdam (of Almere)?
5 november of 12 november?
Ik kom wel hoor. Ik wil jou nu wel een keertje meetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Das niet zo boeiend. Ik vermaak me wel daar
Klikt leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Zullen we dan maar 5 november prikken? En de wallen horen er uiteraard bij!
En dan eten bij Nam Kee ofzo
5 november in Amsterdam, stuk grachtenslenteren en savonds eten.
Zeker:
Cassandra87
Tijnbrein
Misschien:
Eddarawen
Anders ga ik toch gewoon naar de wallen als het niet leuk isquote:
Ik wil meer mensen en ik wil niet bij Nam Kee eten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Zullen we dan maar 5 november prikken? En de wallen horen er uiteraard bij!
En dan eten bij Nam Kee ofzo
Zeker:
Cassandra87
Tijnbrein
Misschien:
Eddarawen
Als er een meet is in Amsterdam, kom ik zeker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat Enschede echt wel een gat in the middle of nowhere is![]()
![]()
Is er ook interesse in een meeting in Amsterdam (of Almere)?
5 november of 12 november?
Ga misschien ook, moet nog even kijken, maar als ik meega, ga ik wel met Wauwelaar wat anders halen, ik hou ook niet zo van chinees. Wel goed dat nog iemand initiatief neemtquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:01 schreef Cassandra87 het volgende:
@DenWauwelaar, alle 2 de voorwaarden wordt lastig. Als er 12 mensen zijn waarvan er 10 aziatisch willen eten gaan we toch echt Aziatisch eten
Zeker:
Cassandra87
Tijnbrein
Magnetronkoffie
Misschien:
Eddarawen
DenWauwelaar
Capstan
Als je op de lijst wil komen, dan moet je een report@admin doen met je leeftijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:16 schreef YoshiEscobar het volgende:
Ik meld me trouwens aan voor Enschede
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:49 schreef Edarrawen het volgende:
Update:
9 oktober (foutje), Enschede, vanaf 4 uur 's middags
Mensen die komen:
Edarrawen (18)
kedge (25)
minibeer (19)
Arthur_Dent (30)
Newbie114 (16)
Woussie1987 (24)
Mensen die zeiden dat ze misschien kwamen:
jaha (30)
heloef (17)
stefanhaan (18)
magnetronkoffie (33)
Cassandra87
Je mag wel komen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:47 schreef palawan het volgende:
Hoe actief moet je hiervoor zijn om te komen? In het weekend ben ik bijna altijd in Enschede.
Maar ik post niet zoveel in de reeks, ben ook niet zo bekent op FOK volgens mij, en ben nog nooit op een FOK meet geweest. Ben meer een lurker
Maar ik faal wel in versieren
Gewoon gaan als je wil. Volgens mij valt het wel mee namelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef Charlea het volgende:
Zou wel willen, denk niet dat mensen zitten te wachten op een 15jarige. Leuk initiatief wel
Is prima hoor, heb ik nog wat vrouwelijk gezelschap en jonge mensen zijn sowieso welkom, ik ben zelf ook nog maar 18 en er komen wel meer die nog jong zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef Charlea het volgende:
Zou wel willen, denk niet dat mensen zitten te wachten op een 15jarige. Leuk initiatief wel
Hehe bedankt, maar al wilde ik. ´Ma, ben zondag weg´ ´en waarheen?' 'Oh ff meeten met een groep mensen die het moeilijk vindt om te daten' lol. Zouden ze vast niet appreciërenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is prima hoor, heb ik nog wat vrouwelijk gezelschap en jonge mensen zijn sowieso welkom, ik ben zelf ook nog maar 18 en er komen wel meer die nog jong zijn
Geef maar aan als je wilt komen!
Dit dus... zeg gewoon dat je naar een vriendin gaat...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
Je gaat naar je vriendin edarrawen die wat leuks voor andere vriendjes en vriendinnetjes organiseert
Mijn ouders weten niet eens dat ik het organiseerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Charlea het volgende:
[..]
Hehe bedankt, maar al wilde ik. ´Ma, ben zondag weg´ ´en waarheen?' 'Oh ff meeten met een groep mensen die het moeilijk vindt om te daten' lol. Zouden ze vast niet appreciëren
Weten die wel over newbi?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn ouders weten niet eens dat ik het organiseer
Nee.quote:
hahaquote:
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
En het leek toch zo'n onschuldig meisje hé
He hou eens even op jij!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
En het leek toch zo'n onschuldig meisje hé
Jong maar niet zo onschuldig als ze eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
He hou eens even op jij!
Natuurlijk ben ik dat!
Wel waar, er zijn er waarschijnlijk maar weinig van mijn leeftijd met minder ervaring dan ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jong maar niet zo onschuldig als ze eruit ziet.![]()
Dan rijd je wel een grote omweg hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:12 schreef Nairua het volgende:
Enschede. Excuus om via Duitsland te rijden. Hmm.
Dat kan ik met mijn 28 ook zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel waar, er zijn er waarschijnlijk maar weinig van mijn leeftijd met minder ervaring dan ik
Ik nu niet meer, denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn 28 ook zeggen
Ik stiekem ook niet haha.quote:
Ik geloofde het ook al niet zoquote:
Ik was met zoenen iig later dan jouquote:
Correctie: ik kan waarschijnlijk niet. Voetbal enzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ga misschien ook, moet nog even kijken, maar als ik meega, ga ik wel met Wauwelaar wat anders halen, ik hou ook niet zo van chinees. Wel goed dat nog iemand initiatief neemt
Volgens mij hebben er nog niet zoveel mensen afgezegd hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
Hopelijk blijft er nog wat van de lijst met aanwezigen over.
Anders ga ik wel alleen naar Edarrawen toe:P:P
Ik ga sowieso. Nouja, als ik mag danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik kom ook nog. Zitten we daar straks tegen het kleffe gedoe van newbie en edar aan te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
Problemen mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik kom ook nog. Zitten we daar straks tegen het kleffe gedoe van newbie en edar aan te kijken
Ik had het over de andere (tweede) meet, die is op zaterdag. Zondag kom ik wel gewoonquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Ik mag niet. Weinig kans dat ik het huis uit kan sneaken. Wel de moeite waard om te proberen, als ik niet tegen 2100 pas thuis was en dus pas om 000 in Enschede, en dan moet ik ook weer op school verschijnen de volgende daggaat 'm niet worden, sorry jongens...
Oh dat is wel erg jammerquote:
Ik wel hoorquote:
Ze woont vrijwel om de hoek dus komt goed denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Hoe laat is trouwens iedereen van plan om te komen?
En Edarrawen, kan je mij van het station halen? Als er meerderen met de trein gaan is het misschien handig iets af te spreken qua tijd zodat je iedereen in één of 2 keer kan ophalen. En woon je eigenlijk ver van het station?
Heb er ook zin inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Hoe laat is trouwens iedereen van plan om te komen?
En Edarrawen, kan je mij van het station halen? Als er meerderen met de trein gaan is het misschien handig iets af te spreken qua tijd zodat je iedereen in één of 2 keer kan ophalen. En woon je eigenlijk ver van het station?
Ok, nou ik kijk nog wel even of er nog anderen om ongeveer dezelfde tijd gaan, het lijkt me het makkelijkst om dan samen te gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Heb er ook zin in
En natuurlijk kan ik je van het station halen. Afstand valt wel mee, het is ongeveer 10 minuten lopen, denk ik. En ik weet niet met wat voor trein de meesten van plan zijn aan te komen, maar rond 4 uur leek me wel een mooie tijd
En vet jammer dat Newbie niet mag, maar ja, maandag wel meer privacy natuurlijk
Hihiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Heb er ook zin in
En natuurlijk kan ik je van het station halen. Afstand valt wel mee, het is ongeveer 10 minuten lopen, denk ik. En ik weet niet met wat voor trein de meesten van plan zijn aan te komen, maar rond 4 uur leek me wel een mooie tijd
En vet jammer dat Newbie niet mag, maar ja, maandag wel meer privacy natuurlijk
Woussie komt uit Deventer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:07 schreef YoshiEscobar het volgende:
Ik zorg dat ik pak hem beet ongeveer om 16.02 in Enschede aan kom
met de trein vanuit Zwolle/Deventer... Nog meer die uit die richting komen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |