Je mag wel komen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:47 schreef palawan het volgende:
Hoe actief moet je hiervoor zijn om te komen? In het weekend ben ik bijna altijd in Enschede.
Maar ik post niet zoveel in de reeks, ben ook niet zo bekent op FOK volgens mij, en ben nog nooit op een FOK meet geweest. Ben meer een lurker
Maar ik faal wel in versieren
Gewoon gaan als je wil. Volgens mij valt het wel mee namelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef Charlea het volgende:
Zou wel willen, denk niet dat mensen zitten te wachten op een 15jarige. Leuk initiatief wel
Is prima hoor, heb ik nog wat vrouwelijk gezelschap en jonge mensen zijn sowieso welkom, ik ben zelf ook nog maar 18 en er komen wel meer die nog jong zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef Charlea het volgende:
Zou wel willen, denk niet dat mensen zitten te wachten op een 15jarige. Leuk initiatief wel
Hehe bedankt, maar al wilde ik. ´Ma, ben zondag weg´ ´en waarheen?' 'Oh ff meeten met een groep mensen die het moeilijk vindt om te daten' lol. Zouden ze vast niet appreciërenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is prima hoor, heb ik nog wat vrouwelijk gezelschap en jonge mensen zijn sowieso welkom, ik ben zelf ook nog maar 18 en er komen wel meer die nog jong zijn
Geef maar aan als je wilt komen!
Dit dus... zeg gewoon dat je naar een vriendin gaat...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
Je gaat naar je vriendin edarrawen die wat leuks voor andere vriendjes en vriendinnetjes organiseert
Mijn ouders weten niet eens dat ik het organiseerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Charlea het volgende:
[..]
Hehe bedankt, maar al wilde ik. ´Ma, ben zondag weg´ ´en waarheen?' 'Oh ff meeten met een groep mensen die het moeilijk vindt om te daten' lol. Zouden ze vast niet appreciëren
Weten die wel over newbi?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn ouders weten niet eens dat ik het organiseer
Nee.quote:
hahaquote:
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
En het leek toch zo'n onschuldig meisje hé
He hou eens even op jij!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
En het leek toch zo'n onschuldig meisje hé
Jong maar niet zo onschuldig als ze eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
He hou eens even op jij!
Natuurlijk ben ik dat!
Wel waar, er zijn er waarschijnlijk maar weinig van mijn leeftijd met minder ervaring dan ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jong maar niet zo onschuldig als ze eruit ziet.![]()
Dan rijd je wel een grote omweg hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:12 schreef Nairua het volgende:
Enschede. Excuus om via Duitsland te rijden. Hmm.
Dat kan ik met mijn 28 ook zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel waar, er zijn er waarschijnlijk maar weinig van mijn leeftijd met minder ervaring dan ik
Ik nu niet meer, denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn 28 ook zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |