Je mag zelf ook wat van je eigen cd's meenemen natuurlijk!quote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef minibeer het volgende:
Ik neem wel mp3 mee
(of er naar geluisterd gaat worden is iets anders want meestal vind ik andere muziek ook wel ok)
Ik download bijna alleen nog, tegenwoordigquote:Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wat van je eigen cd's meenemen natuurlijk!
Vraag anders even aan een mod of je op de lijst mag, ik kan de OP niet meer veranderenquote:Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef Woussie1987 het volgende:
Zet mij ook maar op delijst van aanwezigen. Ik kom uit Deventer en dat moet wel te doen zijn.
Jijquote:
Je kan ook een update doenquote:Op maandag 26 september 2011 19:17 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vraag anders even aan een mod of je op de lijst mag, ik kan de OP niet meer veranderen
Het precieze adres komt nog over PM.
Film is altijd leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef Edarrawen het volgende:
Heeft er iemand nog ideeën wat te doen tijdens de meet? Of ervaringen van eerdere meets ofzo?
En voor de mensen die komen: wie voelt zich geroepen voor muziek te zorgen?
Same herequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
Skopjen.
Kan ik van het station opgehaald worden? Weet de weg namelijk niet
Nee, helaas niet.quote:
Tis vlakbij, anders pik ik jullie wel op. Als je voor de burgerking op het station wacht met een bord "FOK!" dan herken ik jullie ookquote:
Oh ja over 's middags, ik kan 's middags niet voor 1600-1700 want verjaardag van mijn opa (gourmetten v.a. 1300 tot ?) en dan nog ff douchen etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:17 schreef Edarrawen het volgende:
Ik denk dat het begint om 4 uur 's middags ofzo.
En uiteraard wil ik jullie best van het station halen!
Het is toch op loopafstand van mijn huis.
Goed hoor, het maakt sowieso niet uit als mensen wat later komen, er is toch geen eindtijdquote:Op woensdag 28 september 2011 08:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh ja over 's middags, ik kan 's middags niet voor 1600-1700 want verjaardag van mijn opa (gourmetten v.a. 1300 tot ?) en dan nog ff douchen etc.
Oh dat is wel leuk, ben ik niet meer alleen met alleen maar mannenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga even overwegen mijn neus te laten zien, als ik welkom ben.
Er zijn sowieso nog 2 mensen die in enschede wonen die ik wil zien dus misschiene een mooie optie
Ik weet niet of ik wel kan, misschien moet ik dan werken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Het lijkt mij erg leuk om rond een uur of 3, 4 in Amsterdam af te spreken en gewoon want over de grachten te slenteren en rond etenstijd ergens aan te schuiven. Mijn voorkeur gaat uit naar iets als Sabu Sabumaar het kan goedkoper uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |