Dat gaat 'm denk ik niet worden danquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
Ik kom alleen als er meer vagina's dan piemels zijn, en als deze vagina's toebehoren aan geile, leuke meisjes.
Laten jullie mij dat tzt. even weten ?

Ik kan wel een pruik opdoen en een fleshlight meenemen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
Ik kom alleen als er meer vagina's dan piemels zijn, en als deze vagina's toebehoren aan geile, leuke meisjes.
Laten jullie mij dat tzt. even weten ?

Doe ik het voorquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan wel een pruik opdoen en een fleshlight meenemen.

Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoorquote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe ik het voor
Edarrawen, ben jij een beetje een leuk meisje? Als je een onverzorgde zolderkamer-Fok!ster bent, ben ik bang dat de helft van de geinteresseerden alweer afvallen. Zo werkt FOK! namelijk
(Ik kom overigens niet hoor, wel een leuk idee! )

Dan wordt het vast heel gezelligquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoor
Maar ik weet niet wat je onder leuk meisje verstaat, maar ik ben niet dik en lelijk, al zeg ik het zelf

En ik krijg weer geen fotoquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoor
Maar ik weet niet wat je onder leuk meisje verstaat, maar ik ben niet dik en lelijk, al zeg ik het zelf

Lol, Micson die aardig isquote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Dan wordt het vast heel gezellig![]()
Veel plezier!

Hoe is hij normaalgesproken dan?quote:

Jij gebruikt drugs, dus jij bent tof!quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En ik krijg weer geen foto![]()
Tevens, boeiend hoe je eruit ziet ik ben ook lelijk en dat houdt mij ook niet tegen om naar buiten te gaan
Ook Hitler had weleens een goede dag .quote:

Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .quote:

En als je die beide combineert krijg je newbiequote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .

Het wordt sowieso geen huilmeet, maar gewoon gezellig kennismaken als het aan mij ligtquote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .

Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkiequote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]

Ik hoor het al, het wordt een junkpartyquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkie

Alles om meer mensen te laten komenquote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het wordt een junkparty

Hoe oud ben je dan?quote:Ik ben eigenlijk te oud en niet echt blond, maar mensen schatten me altijd op 15 á 16 jaar door gebrek aan make-up en dergelijke, is dat ook goed?

Als jij wat extra meeneemt danquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkie

Zie OPquote:

Wat zit iedereen om mijn foto's te bedelenquote:

Je wordt door iedereen gehosseldquote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat zit iedereen om mijn foto's te bedelen
Ik heb allang gezegd dat ik toch niet knap was!

Dat gebeurt me nou alleen op internetquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je wordt door iedereen gehosseld

Ach, de mensen op de meet zullen wel wanhopig zijn, dus die willen sowieso welquote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat gebeurt me nou alleen op internet

Sorry, SORRYquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Re het volgende:
[..]
Volgende post in deze stijl levert een ban op, ok?

Gelukkig, bij mij overheerst de afgelopen weken ook vooral wanhoop dat ik nooit iemand zal krijgenquote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, de mensen op de meet zullen wel wanhopig zijn, dus die willen sowieso wel

Haha, verkapte ''ik wil een vriendje'' meet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daar ben ik nu echt blij om!
Maar jij bent al aan het daten..

Je hebt me door!quote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, verkapte ''ik wil een vriendje'' meet.

Je was even mijn aanraakvrees vergeten zekerquote:

Fokkers willen je daar graag mee helpenquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je was even mijn aanraakvrees vergeten zeker

Oh oke dan, maar ja, ik kom dusquote:

Maar dat is verboden, toch?quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Oh oke dan, maar ja, ik kom dusen mijn foto moet je maar aan iemand anders vragen... Misschien maak ik nog wel een fobo binnenkort!

O dat is wel weer verboden? Nou ja, wacht maar tot ik een fobo maak dan, ik heb geen zin de link nog een keer op te zoeken... Ik ben te luiquote:

Ik heb geduld hoorquote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
O dat is wel weer verboden? Nou ja, wacht maar tot ik een fobo maak dan, ik heb geen zin de link nog een keer op te zoeken... Ik ben te lui

Zelf ben ik er nog geen weekquote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik zou misschien ook wel willen komon maar ik weet niet in hoevere ik tot de incrowd van dat topic behoor

Dit maar verander week door vanaf topic 150quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zelf ben ik er nog geen week
Daar hoef je het niet om te laten!

Wie heeft het over Groningen danquote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Orgies in Groningen vind ik een beetje gevaarlijk.

Oh excuus.quote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie heeft het over Groningen dan![]()
Enschede is de place to be op 9 oktober

Je hebt een DMquote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Oh excuus.
Edarrawen, heb je pics, kan ik ff schalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |