Dat gaat 'm denk ik niet worden danquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
Ik kom alleen als er meer vagina's dan piemels zijn, en als deze vagina's toebehoren aan geile, leuke meisjes.
Laten jullie mij dat tzt. even weten ?
Ik kan wel een pruik opdoen en een fleshlight meenemen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
Ik kom alleen als er meer vagina's dan piemels zijn, en als deze vagina's toebehoren aan geile, leuke meisjes.
Laten jullie mij dat tzt. even weten ?
Doe ik het voorquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan wel een pruik opdoen en een fleshlight meenemen.
Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoorquote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe ik het voor
Edarrawen, ben jij een beetje een leuk meisje? Als je een onverzorgde zolderkamer-Fok!ster bent, ben ik bang dat de helft van de geinteresseerden alweer afvallen. Zo werkt FOK! namelijk
(Ik kom overigens niet hoor, wel een leuk idee! )
Dan wordt het vast heel gezelligquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoor
Maar ik weet niet wat je onder leuk meisje verstaat, maar ik ben niet dik en lelijk, al zeg ik het zelf
En ik krijg weer geen fotoquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn foto is al bekend bij sommigen uit het topic hoor
Maar ik weet niet wat je onder leuk meisje verstaat, maar ik ben niet dik en lelijk, al zeg ik het zelf
Lol, Micson die aardig isquote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Dan wordt het vast heel gezellig![]()
Veel plezier!
Hoe is hij normaalgesproken dan?quote:
Jij gebruikt drugs, dus jij bent tof!quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En ik krijg weer geen foto![]()
Tevens, boeiend hoe je eruit ziet ik ben ook lelijk en dat houdt mij ook niet tegen om naar buiten te gaan
Ook Hitler had weleens een goede dag .quote:
Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .quote:
En als je die beide combineert krijg je newbiequote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .
Het wordt sowieso geen huilmeet, maar gewoon gezellig kennismaken als het aan mij ligtquote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zou eerder komen als ik gezellig met iemand een jointje zou kunnen doen, dan wanneer ik weet dat de hele verzuurde depressievelingen-cast van het Versieren-topic aanwezig is .
Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkiequote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het wordt een junkpartyquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkie
Alles om meer mensen te laten komenquote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het wordt een junkparty
Hoe oud ben je dan?quote:Ik ben eigenlijk te oud en niet echt blond, maar mensen schatten me altijd op 15 á 16 jaar door gebrek aan make-up en dergelijke, is dat ook goed?
Als jij wat extra meeneemt danquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Newbie en ik willen best een jointje met je doen als dat zo nodig moet, junkie
Zie OPquote:
Wat zit iedereen om mijn foto's te bedelenquote:
Je wordt door iedereen gehosseldquote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat zit iedereen om mijn foto's te bedelen
Ik heb allang gezegd dat ik toch niet knap was!
Dat gebeurt me nou alleen op internetquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je wordt door iedereen gehosseld
Ach, de mensen op de meet zullen wel wanhopig zijn, dus die willen sowieso welquote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat gebeurt me nou alleen op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |