Je fokt duidelijk nog te weinig.quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je!
Had even nog niet door dat het een troll was
Te weinig ervaring met FOK!
Ik ben nog maar een beginner hoor!quote:
Het fokken zelf niet, sommige mensen die ik er door ontmoet heb wel.quote:
Het is je vergeven schat.quote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een beginner hoor!
quote:
Sinds deze week moet ik 25 zeggenquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Er is ook een balkon hoor
btw, misschien is het handig de leeftijd te vermelden in de OP... Hoe oud ben je kedge?
Staat erbij!quote:
Oh inderdaad, daar dacht ik weer niet aan (mompelt iets over asociaalheid enzo)quote:
Ditquote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Wij betalen je treinkaartje en verzorgen evt overnachting als je surinaams eten meeneemt
Ik in ieder geval niet, al doe ik het zelf niet...quote:Op zondag 18 september 2011 20:35 schreef Newbie114 het volgende:
Zometeen even mijn ouders vragen.
Zeg, zijn er hier mensen zwaar anti-smoken? Want dan laat ik dat wel achterwege, mits wodka.
Nou ik zie je liever gewoon normaal, je rookt al genoeg wiet.quote:Op zondag 18 september 2011 20:35 schreef Newbie114 het volgende:
Zometeen even mijn ouders vragen.
Zeg, zijn er hier mensen zwaar anti-smoken? Want dan laat ik dat wel achterwege, mits wodka.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou ik zie je liever gewoon normaal, je rookt al genoeg (3 jointjes in mijn hele leven) te weinig wiet.
Ik kan wel een blonde pruik op doenquote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef Hendroit het volgende:
Als er 16 jarige blonde meisjes komen dan kom ik ook.
(no pedo ik ben zelf 16)
Ik ben eigenlijk te oud en niet echt blond, maar mensen schatten me altijd op 15 á 16 jaar door gebrek aan make-up en dergelijke, is dat ook goed?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan wel een blonde pruik op doen
Voor mij welquote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te oud en niet echt blond, maar mensen schatten me altijd op 15 á 16 jaar door gebrek aan make-up en dergelijke, is dat ook goed?
Daar ben ik nu echt blij om!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |