Ja sorry, daar woon ik nu eenmaalquote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Enschede is lekker in het midden van het land.
Alsof iedereen ook naar elke meet moet komenquote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Enschede is lekker in het midden van het land.
Ik ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja sorry, daar woon ik nu eenmaal
Top!quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik ookNu de afstand meevalt met eerder voorgestelde meets, kom ik zeker even langs.
Dat niet, maar echt makkelijker wordt het er niet op voor mensen om te komen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof iedereen ook naar elke meet moet komen
Er zou een meet in Tiel zijn en een in Amsterdam, als dan niemand op komt dagen, moet je ook niet zeurenquote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat niet, maar echt makkelijker wordt het er niet op voor mensen om te komen.
Ik heb nog niks van hem gehoord, hij postte ook niet gisteravond toch?quote:
Er waren al wat mensen voor wie het juist wel in de buurt was...quote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat niet, maar echt makkelijker wordt het er niet op voor mensen om te komen.
Ja, doe maar. Bij mij echter geen slaapplaatsen beschikbaar muv.quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Top!![]()
Zal ik je in de OP zetten?
Er is ook een balkon hoorquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef debeterebob het volgende:
Als Newbie komt smoken dan ben ik er sowieso niet
Ach, zelf ben ik in ieder geval nuchter...quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stonede en te zatte mensen zijn stom, dat is mijn punt.
Lijkt me een prima plan zo te horen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, zelf ben ik in ieder geval nuchter...
Ik word echt uitzonderlijk stom als ik ook maar wat alcohol op heb, lijkt me geen goed plan
Wij betalen je treinkaartje en verzorgen evt overnachting als je surinaams eten meeneemtquote:
Ik wilde best op komen dagen in Amsterdam, maar Enschede. Dan moet ik eerst een paspoort aanvragen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zou een meet in Tiel zijn en een in Amsterdam, als dan niemand op komt dagen, moet je ook niet zeuren
Inderdaad! Iemand moet het eten nog regelen, dan stel ik je mijn voordeelurenabonnement beschikbaar voor een dagjequote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Wij betalen je treinkaartje en verzorgen evt overnachting als je surinaams eten meeneemt
Dank je!quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Re het volgende:
daar gaat even de bezem doorheen
-trol verwijderd, en die mag wegblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |