Sorry, SORRYquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Re het volgende:
[..]
Volgende post in deze stijl levert een ban op, ok?
Gelukkig, bij mij overheerst de afgelopen weken ook vooral wanhoop dat ik nooit iemand zal krijgenquote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, de mensen op de meet zullen wel wanhopig zijn, dus die willen sowieso wel
Haha, verkapte ''ik wil een vriendje'' meet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daar ben ik nu echt blij om!
Maar jij bent al aan het daten..
Je hebt me door!quote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, verkapte ''ik wil een vriendje'' meet.
Je was even mijn aanraakvrees vergeten zekerquote:
Fokkers willen je daar graag mee helpenquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je was even mijn aanraakvrees vergeten zeker
Oh oke dan, maar ja, ik kom dusquote:
Maar dat is verboden, toch?quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Oh oke dan, maar ja, ik kom dusen mijn foto moet je maar aan iemand anders vragen... Misschien maak ik nog wel een fobo binnenkort!
O dat is wel weer verboden? Nou ja, wacht maar tot ik een fobo maak dan, ik heb geen zin de link nog een keer op te zoeken... Ik ben te luiquote:
Ik heb geduld hoorquote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
O dat is wel weer verboden? Nou ja, wacht maar tot ik een fobo maak dan, ik heb geen zin de link nog een keer op te zoeken... Ik ben te lui
Zelf ben ik er nog geen weekquote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik zou misschien ook wel willen komon maar ik weet niet in hoevere ik tot de incrowd van dat topic behoor
Dit maar verander week door vanaf topic 150quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zelf ben ik er nog geen week
Daar hoef je het niet om te laten!
Wie heeft het over Groningen danquote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Orgies in Groningen vind ik een beetje gevaarlijk.
Oh excuus.quote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie heeft het over Groningen dan![]()
Enschede is de place to be op 9 oktober
Je hebt een DMquote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Oh excuus.
Edarrawen, heb je pics, kan ik ff schalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |