Ik stiekem ook niet haha.quote:
Ik geloofde het ook al niet zoquote:
Ik was met zoenen iig later dan jouquote:
Correctie: ik kan waarschijnlijk niet. Voetbal enzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ga misschien ook, moet nog even kijken, maar als ik meega, ga ik wel met Wauwelaar wat anders halen, ik hou ook niet zo van chinees. Wel goed dat nog iemand initiatief neemt
Volgens mij hebben er nog niet zoveel mensen afgezegd hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
Hopelijk blijft er nog wat van de lijst met aanwezigen over.
Anders ga ik wel alleen naar Edarrawen toe:P:P
Ik ga sowieso. Nouja, als ik mag danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik kom ook nog. Zitten we daar straks tegen het kleffe gedoe van newbie en edar aan te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
Problemen mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik kom ook nog. Zitten we daar straks tegen het kleffe gedoe van newbie en edar aan te kijken
Ik had het over de andere (tweede) meet, die is op zaterdag. Zondag kom ik wel gewoonquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Ik mag niet. Weinig kans dat ik het huis uit kan sneaken. Wel de moeite waard om te proberen, als ik niet tegen 2100 pas thuis was en dus pas om 000 in Enschede, en dan moet ik ook weer op school verschijnen de volgende daggaat 'm niet worden, sorry jongens...
Oh dat is wel erg jammerquote:
Ik wel hoorquote:
Ze woont vrijwel om de hoek dus komt goed denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Hoe laat is trouwens iedereen van plan om te komen?
En Edarrawen, kan je mij van het station halen? Als er meerderen met de trein gaan is het misschien handig iets af te spreken qua tijd zodat je iedereen in één of 2 keer kan ophalen. En woon je eigenlijk ver van het station?
Heb er ook zin inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Hoe laat is trouwens iedereen van plan om te komen?
En Edarrawen, kan je mij van het station halen? Als er meerderen met de trein gaan is het misschien handig iets af te spreken qua tijd zodat je iedereen in één of 2 keer kan ophalen. En woon je eigenlijk ver van het station?
Ok, nou ik kijk nog wel even of er nog anderen om ongeveer dezelfde tijd gaan, het lijkt me het makkelijkst om dan samen te gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Heb er ook zin in
En natuurlijk kan ik je van het station halen. Afstand valt wel mee, het is ongeveer 10 minuten lopen, denk ik. En ik weet niet met wat voor trein de meesten van plan zijn aan te komen, maar rond 4 uur leek me wel een mooie tijd
En vet jammer dat Newbie niet mag, maar ja, maandag wel meer privacy natuurlijk
Hihiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Heb er ook zin in
En natuurlijk kan ik je van het station halen. Afstand valt wel mee, het is ongeveer 10 minuten lopen, denk ik. En ik weet niet met wat voor trein de meesten van plan zijn aan te komen, maar rond 4 uur leek me wel een mooie tijd
En vet jammer dat Newbie niet mag, maar ja, maandag wel meer privacy natuurlijk
Woussie komt uit Deventer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:07 schreef YoshiEscobar het volgende:
Ik zorg dat ik pak hem beet ongeveer om 16.02 in Enschede aan kom
met de trein vanuit Zwolle/Deventer... Nog meer die uit die richting komen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |