Had ik gepost hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriendin?
Hoezo wisten wij dat heul niet?
Waarom mis ik dit soort dingen?quote:
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriendin?
Hoezo wisten wij dat heul niet?
Keuze is makkelijk dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef Edarrawen het volgende:
veel animo dus
keuze uit zaterdag: ik, martijntj en heloef
of zondag: alleen ik en martijntj
Meer?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik heb een relatie met Joysa![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik heb een relatie met Joysa![]()
Okee.quote:
truste!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten enzo
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten enzo
Andere fokker.quote:
Alles begint bij de fobo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere fokker.
Maar ik begin me nu steeds mee af te vragen hoe dat hosselen via FOK! nou werkt.![]()
Want ik doe duidelijk iets verkeerd.
Welterusten Newb!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten Schatjes![]()
Zie je daar doe ik het al fout.quote:
Je bent nog jong, je kan vanaf nu je hosselleven beterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je daar doe ik het al fout.
Alles wordt duidelijk.
Hij is 1 jaar ouder maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent nog jong, je kan vanaf nu je hosselleven beteren
Met je Fobo wek je toch beetje de eerste interesse van de FOK!sters en worden ze geinteresseerd in jequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 1 jaar ouder maar.![]()
Ik voel me zo'n kneus.
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheidquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 1 jaar ouder maar.![]()
Ik voel me zo'n kneus.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheid
Ik zal het eens overwegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Met je Fobo wek je toch beetje de eerste interesse van de FOK!sters en worden ze geinteresseerd in je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |