+1 maar ik regel al wat anders hè minibeerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Edarrawen het volgende:
Voor degenen die komen: is er iemand die zich geroepen voelt het eten/drinken te regelen? Ik ben namelijk een slechte kok en heb weinig geld
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
Martijntj komt ook, hij wil wel boodschappen doen en als het laat wordt overnachten
Pas want kater want zaterdagquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Martijntj het volgende:
Impulsieve pre-meet! a.s. zondag in Walibi World te Zeewolde?!
Wie heeft er zin?!
Ik ga zaterdag al naar Walibi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Martijntj het volgende:
Impulsieve pre-meet! a.s. zondag in Walibi World te Zeewolde?!
Wie heeft er zin?!
Kan ook! Hoe laat?quote:
Nou er is dan een speciaal evenement van BNN maar daar kan je ook nog naar toe volgens mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kan ook! Hoe laat?Kunnen we toch nog meeten!
Net een paar uur te laat voor een 10 euro kaartjequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er is dan een speciaal evenement van BNN maar daar kan je ook nog naar toe volgens mij.
http://sites.bnn.nl/leden/page/walibi
Maar waaromquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef stefanhaan het volgende:
Misschien heb ik wel zin om te komen, kwil newbie wel eens uitlachen
Ja is leuk toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Net een paar uur te laat voor een 10 euro kaartje
Maar ik vind het een goed plan!
Ik kan er helaas niet bij zijn. Maar ik wil wel feuteuwsquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is leuk toch.
Kunnen we allemaal met Gerrie op de foto.
Plus jullie kunnen mij zien hyperventileren, is dat niet leuk?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is leuk toch.
Kunnen we allemaal met Gerrie op de foto.
Plus jullie kunnen mij zien hyperventileren, is dat niet leuk?
Ik kan zowel zaterdag als zondag, hoewel lichte voorkeur voor zondag omdat ik bang ben dat 't zaterdag enorm druk wordt door BNN en zondag net iets warmer is!quote:
Ja zondag kan ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik kan zowel zaterdag als zondag, hoewel lichte voorkeur voor zondag omdat ik bang ben dat 't zaterdag enorm druk wordt door BNN en zondag net iets warmer is!
Sorry, ik ga met mijn vriendin naar een muziekfestival in ons dorp dit weekend dus helaasquote:
Vriendin?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry, ik ga met mijn vriendin naar een muziekfestival in ons dorp dit weekend dus helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |