Een kneus-off houden dan maar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheid
Wel minimaal twee weken ouder dan jijquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een kneus-off houden dan maar?![]()
En je bent maar twee weken 18.
dan ben ik ouder dan jouquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel minimaal twee weken ouder dan jij
Dus? Scheelt niks.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel minimaal twee weken ouder dan jij
Maar jij hebt ook een vriendinquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een vriendin
Jij hebt sociale vaardigheden jij doet niet mee.quote:
Jij moet ons tips gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu niet meer interessant?
Zo sociaal ben ik echt nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt sociale vaardigheden jij doet niet mee.
Heeft ie gedaan.quote:
Waarom heb ik dat geluk nooit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo sociaal ben ik echt niet
Ik had gewoon het geluk dat zij mij al leuk vond, dus ik hoefde niet echt superveel indruk te maken enzo.
Ik normaal ook nooit hoorquote:
Cool!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik denk dat ik 9 oktober wel kan, moet alleen ff kijken moet weer wat rekeningen betalen
Een keer is ook voldoende.quote:
Het wordt nog vol hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik denk dat ik 9 oktober wel kan, moet alleen ff kijken moet weer wat rekeningen betalen
Awesome.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Trouwens Edje ik kan op de misschien lijst hoor.
Gedaan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Trouwens Edje ik kan op de misschien lijst hoor.
als Ik kom wil Ik best kokenquote:
cool, we hadden inderdaad nog een kok nodigquote:Op woensdag 21 september 2011 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als Ik kom wil Ik best koken
Ik ben fan van de Peruviaanse keukenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
cool, we hadden inderdaad nog een kok nodig
quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
Ik kom alleen als er meer vagina's dan piemels zijn, en als deze vagina's toebehoren aan geile, leuke meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |