+1 maar ik regel al wat anders hè minibeerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Edarrawen het volgende:
Voor degenen die komen: is er iemand die zich geroepen voelt het eten/drinken te regelen? Ik ben namelijk een slechte kok en heb weinig geld
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
Martijntj komt ook, hij wil wel boodschappen doen en als het laat wordt overnachten
Pas want kater want zaterdagquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Martijntj het volgende:
Impulsieve pre-meet! a.s. zondag in Walibi World te Zeewolde?!
Wie heeft er zin?!
Ik ga zaterdag al naar Walibi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Martijntj het volgende:
Impulsieve pre-meet! a.s. zondag in Walibi World te Zeewolde?!
Wie heeft er zin?!
Kan ook! Hoe laat?quote:
Nou er is dan een speciaal evenement van BNN maar daar kan je ook nog naar toe volgens mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kan ook! Hoe laat?Kunnen we toch nog meeten!
Net een paar uur te laat voor een 10 euro kaartjequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er is dan een speciaal evenement van BNN maar daar kan je ook nog naar toe volgens mij.
http://sites.bnn.nl/leden/page/walibi
Maar waaromquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef stefanhaan het volgende:
Misschien heb ik wel zin om te komen, kwil newbie wel eens uitlachen
Ja is leuk toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Net een paar uur te laat voor een 10 euro kaartje
Maar ik vind het een goed plan!
Ik kan er helaas niet bij zijn. Maar ik wil wel feuteuwsquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is leuk toch.
Kunnen we allemaal met Gerrie op de foto.
Plus jullie kunnen mij zien hyperventileren, is dat niet leuk?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is leuk toch.
Kunnen we allemaal met Gerrie op de foto.
Plus jullie kunnen mij zien hyperventileren, is dat niet leuk?
Ik kan zowel zaterdag als zondag, hoewel lichte voorkeur voor zondag omdat ik bang ben dat 't zaterdag enorm druk wordt door BNN en zondag net iets warmer is!quote:
Ja zondag kan ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik kan zowel zaterdag als zondag, hoewel lichte voorkeur voor zondag omdat ik bang ben dat 't zaterdag enorm druk wordt door BNN en zondag net iets warmer is!
Sorry, ik ga met mijn vriendin naar een muziekfestival in ons dorp dit weekend dus helaasquote:
Vriendin?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry, ik ga met mijn vriendin naar een muziekfestival in ons dorp dit weekend dus helaas
Had ik gepost hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriendin?
Hoezo wisten wij dat heul niet?
Waarom mis ik dit soort dingen?quote:
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriendin?
Hoezo wisten wij dat heul niet?
Keuze is makkelijk dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef Edarrawen het volgende:
veel animo dus
keuze uit zaterdag: ik, martijntj en heloef
of zondag: alleen ik en martijntj
Meer?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik heb een relatie met Joysa![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik heb een relatie met Joysa![]()
Okee.quote:
truste!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten enzo
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten enzo
Andere fokker.quote:
Alles begint bij de fobo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere fokker.
Maar ik begin me nu steeds mee af te vragen hoe dat hosselen via FOK! nou werkt.![]()
Want ik doe duidelijk iets verkeerd.
Welterusten Newb!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Maar ik ga slapen denk ik welterusten Schatjes![]()
Zie je daar doe ik het al fout.quote:
Je bent nog jong, je kan vanaf nu je hosselleven beterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je daar doe ik het al fout.
Alles wordt duidelijk.
Hij is 1 jaar ouder maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent nog jong, je kan vanaf nu je hosselleven beteren
Met je Fobo wek je toch beetje de eerste interesse van de FOK!sters en worden ze geinteresseerd in jequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 1 jaar ouder maar.![]()
Ik voel me zo'n kneus.
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheidquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 1 jaar ouder maar.![]()
Ik voel me zo'n kneus.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheid
Ik zal het eens overwegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Met je Fobo wek je toch beetje de eerste interesse van de FOK!sters en worden ze geinteresseerd in je
Een kneus-off houden dan maar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij en heb dus meer reden om te klagen over mijn kneusheid
Wel minimaal twee weken ouder dan jijquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een kneus-off houden dan maar?![]()
En je bent maar twee weken 18.
dan ben ik ouder dan jouquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel minimaal twee weken ouder dan jij
Dus? Scheelt niks.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel minimaal twee weken ouder dan jij
Maar jij hebt ook een vriendinquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een vriendin
Jij hebt sociale vaardigheden jij doet niet mee.quote:
Jij moet ons tips gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu niet meer interessant?
Zo sociaal ben ik echt nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt sociale vaardigheden jij doet niet mee.
Heeft ie gedaan.quote:
Waarom heb ik dat geluk nooit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo sociaal ben ik echt niet
Ik had gewoon het geluk dat zij mij al leuk vond, dus ik hoefde niet echt superveel indruk te maken enzo.
Ik normaal ook nooit hoorquote:
Cool!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik denk dat ik 9 oktober wel kan, moet alleen ff kijken moet weer wat rekeningen betalen
Een keer is ook voldoende.quote:
Het wordt nog vol hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik denk dat ik 9 oktober wel kan, moet alleen ff kijken moet weer wat rekeningen betalen
Awesome.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Trouwens Edje ik kan op de misschien lijst hoor.
Gedaan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Trouwens Edje ik kan op de misschien lijst hoor.
als Ik kom wil Ik best kokenquote:
cool, we hadden inderdaad nog een kok nodigquote:Op woensdag 21 september 2011 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als Ik kom wil Ik best koken
Ik ben fan van de Peruviaanse keukenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
cool, we hadden inderdaad nog een kok nodig
quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Micson het volgende:
Ik kom alleen als er meer vagina's dan piemels zijn, en als deze vagina's toebehoren aan geile, leuke meisjes.
De enige vrouw op de meet staat in elk geval niet in de keuken!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:11 schreef minibeer het volgende:
[..]Micson komt iig niet
Ik wil ook best helpen met koken, al ben ik geen topkok
jawel daar zorg Ik wel voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De enige vrouw op de meet staat in elk geval niet in de keuken!
Met je gladde praatjes of met je faal-kook-skills?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawel daar zorg Ik wel voor.
nou Ik kan wel best goed kokenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Met je gladde praatjes of met je faal-kook-skills?
Nou, mijn kookskills falen dus welquote:Op woensdag 21 september 2011 00:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou Ik kan wel best goed kokenen nee hoor gewoon ouderwets dreigen
Iedereen kan groenten hakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou, mijn kookskills falen dus wel![]()
Dus of je het moet willen is een tweede vraag..
Behalve ikquote:Op woensdag 21 september 2011 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan groenten hakken.
Je vindt me leuker zonder vingers zeker...quote:Op woensdag 21 september 2011 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan groenten hakken.
Als je keuken groot genoeg is dan kan je met meerdere mensen koken. Maak iets van tapas ofzo, dan heeft iedereen wat te doen. Als iedereen 5 euro inlegt dan heb je meer dan genoeg.quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef Edarrawen het volgende:
Heeft er iemand nog ideeën wat te doen tijdens de meet? Of ervaringen van eerdere meets ofzo?
En voor de mensen die komen: wie voelt zich geroepen voor muziek te zorgen?
Dat is inderdaad wel een leuk idee, en volgens mij is er wel genoeg ruimte in de keuken, omdat mijn huisgenote die dag toch niet thuis isquote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je keuken groot genoeg is dan kan je met meerdere mensen koken. Maak iets van tapas ofzo, dan heeft iedereen wat te doen. Als iedereen 5 euro inlegt dan heb je meer dan genoeg.
Neem dan gelijk drank mee. Krat bier en paar flessen frisdrank.quote:Op maandag 26 september 2011 14:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een leuk idee, en volgens mij is er wel genoeg ruimte in de keuken, omdat mijn huisgenote die dag toch niet thuis is
Dan kunnen we daarvoor ook nog wel boodschappen gaan doen met zijn allen.
Heb je een stereo installatie ofzo? Anders heb ik nl nog wel een boombox liggen. En een paar cd's met kutmuziek, dus als iemand zich geroepen voelt cd's mee te nemen...quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef Edarrawen het volgende:
Heeft er iemand nog ideeën wat te doen tijdens de meet? Of ervaringen van eerdere meets ofzo?
En voor de mensen die komen: wie voelt zich geroepen voor muziek te zorgen?
Ik heb wel een set sneue logitechboxjes, maar het geluid mag hier toch niet hard anders gaan de buren klagenquote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb je een stereo installatie ofzo? Anders heb ik nl nog wel een boombox liggen. En een paar cd's met kutmuziek, dus als iemand zich geroepen voelt cd's mee te nemen...
Ik heb 4 cd's van de top 100 zomerhitsquote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb wel een set sneue logitechboxjes, maar het geluid mag hier toch niet hard anders gaan de buren klagenMaar neem de cd's maar mee, ik heb er zelf maar een paar.
Heidevolkquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb 4 cd's van de top 100 zomerhits![]()
Daarnaast 3 van The Offspring en alles van Rammstein en Heidevolk. Roept u maar
Heidevolkquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat een voorbereiding heeft deze manquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |