Ze weten verder niets over drugs, dus ze hebben meteen zo'n beeld dat ik nu verander in een losgeslagen junk. Ik ga het ze nog een keer proberen uit te leggen, ik hoop dat ze het beter begrijpen daarna. Maar mijn vriendin neem ik het niet kwalijk, ik heb mijn ouders nu heel veel verteld wat ik al jaren voor ze heb verzwegen, en misschien durf ik nu anderen te vragen of ze helpen daarmee...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel vervelend van je vriendin trouwens, dat ze het aan je ouders heeft verteld. Ze zal het inderdaad vast uit bezorgdheid gedaan hebben. Maar je bent 19 dus als je dan een keer MDMA wil proberen is dat niet erg wereldshocking of zo. Of is ze anti-drugs?
Hopelijk zullen je ouders niet lang boos/ongerust zijn iig.
Dat is niet zo heel vreemd idd. Ze zullen langzaam wel aan het idee wennen en zien dat het meevalt. En mooi dat het positief heeft uitgepakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ze weten verder niets over drugs, dus ze hebben meteen zo'n beeld dat ik nu verander in een losgeslagen junk. Ik ga het ze nog een keer proberen uit te leggen, ik hoop dat ze het beter begrijpen daarna. Maar mijn vriendin neem ik het niet kwalijk, ik heb mijn ouders nu heel veel verteld wat ik al jaren voor ze heb verzwegen, en misschien durf ik nu anderen te vragen of ze helpen daarmee...
Mijn ouders zouden ook zo reageren denk ik. Ze doen wel alsof ze heel vooruitstrevend zijn met hun 'af en toe en blowtje mag wel' maar nu ze een keer wat blowspul op mijn kamer hebben gebonden zitten ze nu wel altijd te zeiken of ik ga blowen en of ik veel geblowd heb als ik naar een vriend ga (en als ik ja zeg is het helemaal misquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel vervelend van je vriendin trouwens, dat ze het aan je ouders heeft verteld. Ze zal het inderdaad vast uit bezorgdheid gedaan hebben. Maar je bent 19 dus als je dan een keer MDMA wil proberen is dat niet erg wereldshocking of zo. Of is ze anti-drugs?
Hopelijk zullen je ouders niet lang boos/ongerust zijn iig.
Ik bedoelde ook meer die vriendin met dat 'wereldshocking'. Van die ouders snap ik het wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden ook zo reageren denk ik. Ze doen wel alsof ze heel vooruitstrevend zijn met hun 'af en toe en blowtje mag wel' maar nu ze een keer wat blowspul op mijn kamer hebben gebonden zitten ze nu wel altijd te zeiken of ik ga blowen en of ik veel geblowd heb als ik naar een vriend ga (en als ik ja zeg is het helemaal mis), dus ik zie ook wel een fikse ruzie ontstaan over mdma.
Mijn vriendin is helemaal onwetend maar wel anti-drugs, dus ze was meteen over de rooie toen ik het haar vertelde omdat ik eigenlijk niets tegenover haar wil verzwijgen... En toen heeft zij het aan haar ouders verteld en die zijn bij mijn ouders langsgeweest en die zijn toen 115 km naar mij toe geredenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer die vriendin met dat 'wereldshocking'. Van die ouders snap ik het wel.
Nawerking van de MDMA? Geen idee wat normaal is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn vriendin is helemaal onwetend maar wel anti-drugs, dus ze was meteen over de rooie toen ik het haar vertelde omdat ik eigenlijk niets tegenover haar wil verzwijgen... En toen heeft zij het aan haar ouders verteld en die zijn bij mijn ouders langsgeweest en die zijn toen 115 km naar mij toe gereden
Tevens voel ik me nu erg wazig, alles is vreemd hier
Nee dat is over denk ik, had ik vanmorgen nog wel, maar nu niet meer.quote:
Uhu, ik denk dat ik even wat frustratie over mijn ouders kwijtmoestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer die vriendin met dat 'wereldshocking'. Van die ouders snap ik het wel.
Haha.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Uhu, ik denk dat ik even wat frustratie over mijn ouders kwijtmoest
Ja, dat is in elk geval wel zo. En ik heb er ook geen spijt van gelukkig. Alleen doen mijn ouders nu erg rot tegen me terwijl ik er geen echt kwaad in zie, en betere herinneringen heb aan de afgelopen week dan aan het hele jaar daarvoor, toen alles kut wasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef minibeer het volgende:
Het is in ieder geval lukt je saaie leventje eventjes in een stroomversnelling te brengen, lijkt het
Ruzie kan uiteindelijk ook tot goede dingen leidenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, dat is in elk geval wel zo. En ik heb er ook geen spijt van gelukkig. Alleen doen mijn ouders nu erg rot tegen me terwijl ik er geen echt kwaad in zie, en betere herinneringen heb aan de afgelopen week dan aan het hele jaar daarvoor, toen alles kut was
Goedmaak seksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ruzie kan uiteindelijk ook tot goede dingen leiden
Je leest niet goed het gaat over oudersquote:
Goedmaak seksen, duhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eww, wat doe jij met je ouders?
Ik speel niet mee in elk geval, huur maar iemand anders voor je filmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Goedmaak seksen, duh![]()
![]()
Ik voel een speelfilm aankomen, als ik de titelpost krijg ik waarschijnlijk een ban
Ik vind dat de moraalridders gewoon beter tegen windmolens kunnen gaan vechtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan hier echt zoveel over zeggen, maar dan klink ik meteen zo moralistisch, dus doe ik maar niet.
Experimenteren hoor je mij ook niet over, ik bedoel meer de omstandigheden waarin het gebeurt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:43 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik vind dat de moraalrhidders gewoon beter tegen windmolens kunnen gaan vechtenToen ik ruim 10 jaar geleden begon met studeren zag je ook heel veel overbeschermd opgevoede jonge meisjes nadat ze op kamers gingen de beest gingen uithangen; veel met jongens zoenen en vrijen, experimenteren met drugsgebruik etc. Zoiets hoort bij het volwassen worden, net als de emoties die daarbij komen. Alleen 10 jaar geleden had je nog geen real time internetverslaglegging van dit soort dingen, en bovendien was het een beetje taboe. Naar buiten toe werd de schijn opgehouden van ideale schoondochter.
Overigens geldt bovenstaand verhaal ook voor veel mannen.
Dan wil ik de rol van Newbi wel op mijn nemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik speel niet mee in elk geval, huur maar iemand anders voor je film
Komt vast wel een andere meet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tijn, kom je echt niet naar de meet? Wou je best wel graag ontmoeten!
Solly verjaardag of het moet aan het begin van de middag zijn dan kan het misschien wel samenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou heb ik m juist voor jou op 5 november gezetmooi is dat
Verjaardag is 's avonds. Van 20 uur tot 1 uur ofzo op locatiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ga jij sochtends maar naar verjaardag, kom je smiddags naar amsterdam, you promised!
Dan ben ik net zolang onderweg als op de meet. Nee dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooi, kun je van 4 tot 6 naar amsterdam
Ga jij mij nu chanterenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Zal ik gewoon zeggen dat ik de komende 2 weken niet kan, dan kom je wel
Op zich die meet in Amsterdam is wel leuk. Maar voor een uurtje is Amsterdam toch wat te ver. Zeker als ik daarna nog weg moetquote:
Oh dat kan ook. Dan kan iedereen ook weer op tijd naar huis enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja ik hoorde al geluiden dat de meet lame was
Mocht er interesse zijn kunnen we t nog lamer te maken door vroeg af te spreken en ipv avond eten te gaan lunchen
Zaterdagmiddagmeet lijkt mij wel watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
En in dat geval kan het zelfs zondag
Even animo checken, opties Amsterdam 5 november, 'savonds met avondeten, of smiddags met lunch
6 november 'savonds met avondeten of 'smiddags met lunch
Wie biedt?
En als het hard regent gaan we natuurlijk niet over de grachten slenteren, dan lopen we bij het eerste het beste mooie rooie raam naar binnen
Ik ben er hoe dan ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
En in dat geval kan het zelfs zondag
Even animo checken, opties Amsterdam 5 november, 'savonds met avondeten, of smiddags met lunch
6 november 'savonds met avondeten of 'smiddags met lunch
Wie biedt?
En als het hard regent gaan we natuurlijk niet over de grachten slenteren, dan lopen we bij het eerste het beste mooie rooie raam naar binnen
Ik heb hem een keer gemeetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen idee, misschien als backup voor wanneer iedereen me laat zittenMaar het is niet zo leuk voor de anderen denk ik
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gemeetvolgens mij nog voor dat jullie iets met elkaar kregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |