abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102952740
Dus het was wel mlig? :D
Ik vraag patent aan voor de versieren-film
pi_102952743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik was niet moe en heb ook niet geslapen, alleen de hele nacht op de bank over rare dingen gepraat. Ik dacht verder niet echt na en was in een wazige bui.
Gewoon slapen was misschien beter geweest. :P
pi_102952760
Je hebt alleen gepraat, waarom moet newbie je dan vergeven?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:02:47 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102952797
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Dus het was wel mlig? :D
Ik vraag patent aan voor de versieren-film
en is edarwen die hoer aan wie ie 20000 euro heeft betaald?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102952815
Volgens mij was ze niet voldoende bij de tijd om dat te innen :')
pi_102952869
quote:
Body language ;)

Ook wel weer tof als het MLIG blijkt te zijn :')

Damn, de reeks is ineens weer interessant geworden.
pi_102953378
quote:
Precies, dit.

Details willen we horen :D
pi_102953422
quote:
Ze begon al over dat newbie ook met een ander had gezoend...dan weet je het wel. ;)
pi_102953507
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker begin van een relatie wel.
Hoeveel weken geven we ze nog? Tot er weer eentje ergens anders op duikt.
pi_102953601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoeveel weken geven we ze nog? Tot er weer eentje ergens anders op duikt.
Nee, ik vind alleen rare mensen leuk, en er zijn er niet zo veel.
Tevens postte ik dit waarschijnlijk omdat ik nog niet helder ben :')
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102953623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee, ik vind alleen rare mensen leuk, en er zijn er niet zo veel.
Tevens postte ik dit waarschijnlijk omdat ik nog niet helder ben :')
Ga je nog contact houden?
pi_102953645
Straw ja :P maar ze vertelt hier al elke keer iets anders, volgens mij is er wel meer gebeurd :P
Maar tof, mlig mocht gratis knuffelen O+ Leuk voor hem :Y
pi_102953812
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Straw ja :P maar ze vertelt hier al elke keer iets anders, volgens mij is er wel meer gebeurd :P
Maar tof, mlig mocht gratis knuffelen O+ Leuk voor hem :Y
En waarschijnlijk meer dan dat. O+ Had ie wel even nodig denk ik.
pi_102954029
Ik quote mezelf ook nog even uit het (mislukte) vorige deel omdat ik gewoon een nostradamus in strakke groene broek blijk te zijn:

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Volgens mij is Edarrawen dan de enige vrouw ook. Net smurfin in een smurfendorp met heel veel geile betasmurfjes :D
Ja nee
pi_102954802
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik quote mezelf ook nog even uit het (mislukte) vorige deel omdat ik gewoon een nostradamus in strakke groene broek blijk te zijn:

[..]

Je bent alleen niet de enige die dit geroepen heeft toen duidelijk werd dat zij de enige meid op de meet zou zijn.
pi_102962909
Volgende meet ook zoiets doen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102962926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende meet ook zoiets doen?
Maar dan met jou?
pi_102962963
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dan met jou?
En jou? :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102963249
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dan met jou?
Ja wil jij die andere zijn?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102963512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja wil jij die andere zijn?
Daar doe ik niet aan bij een eerste ontmoeting.
pi_102963558
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar doe ik niet aan bij een eerste ontmoeting.
Waar dacht jij dan aan waar ik aan dacht? Ik had het over 's nachts een wazig gesprek hebben. En jij?
14 SHADES OF GREY
pi_102963959
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar dacht jij dan aan waar ik aan dacht? Ik had het over 's nachts een wazig gesprek hebben. En jij?
Wazige gesprekken zijn wel mooi ja :)
Alles was wel raar, trouwens.
pi_102964018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk dat ik rond die tijd alweer onderweg naar huis was ivm colleges.
pi_102964913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je bent alleen niet de enige die dit geroepen heeft toen duidelijk werd dat zij de enige meid op de meet zou zijn.
Dan zijn we allemaal nostradamus en heren. :D
Ja nee
pi_102965072
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:59 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Dan zijn we allemaal nostradamus en heren. :D
Goed van jullie man :')
Net alsof dit zo erg was :')
pi_102965216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:03 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Goed van jullie man :')
Net alsof dit zo erg was :')
Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een kudt troll bent, maar even voor het gemak van de discussie aangenomen dat het de wahrheit is: Klinkt wel erg sletterig. Zelfs voor manstandaarden. Dus: +1.
Ja nee
pi_102965348
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een kudt troll bent, maar even voor het gemak van de discussie aangenomen dat het de wahrheit is: Klinkt wel erg sletterig. Zelfs voor manstandaarden. Dus: +1.
256127.jpg?time=1318029284
Finally, someone let me out of my cage
pi_102965542
Ik kan hier echt zoveel over zeggen, maar dan klink ik meteen zo moralistisch, dus doe ik maar niet. :')
pi_102965634
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan hier echt zoveel over zeggen, maar dan klink ik meteen zo moralistisch, dus doe ik maar niet. :')
Ik wou hier ook wat posten, maar ik doe het toch maar niet :')
pi_102965676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:09 schreef minibeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies, ik zou ze toch moeten kunnen spotten zou je zeggen. :)
Ja nee
pi_102969317
Ik denk te weten wie de mysterygast is.......... :)
pi_102969786
Ja das toch mlig?
pi_102973030
Hij had rood haar in ieder geval';)
pi_102976369
Niet haten op mij iedereen alsjeblieft ;(
Ik ben nu ongelukkig...
pi_102977017
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef Edarrawen het volgende:
Niet haten op mij iedereen alsjeblieft ;(
Ik ben nu ongelukkig...
Love. O+
pi_102977692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Love. O+
Nee echt ik voel me kut omdat een vriendin alles aan mijn ouders heeft verteld en ze nu kwaad zijn :'(
Maar ik hou nog steeds van Newbie O+
pi_102978016
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee echt ik voel me kut omdat een vriendin alles aan mijn ouders heeft verteld en ze nu kwaad zijn :'(
Maar ik hou nog steeds van Newbie O+
Wat? Van de drugs en de seks en de rock en roll?
Lullig van die vriendin dan, maar het zal wel bezorgdheid zijn. Het komt ook wel een beetje dubieus over als je ineens aan de harddrugs gaat :P.
pi_102978158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat? Van de drugs en de seks en de rock en roll?
Lullig van die vriendin dan, maar het zal wel bezorgdheid zijn. Het komt ook wel een beetje dubieus over als je ineens aan de harddrugs gaat :P.
Ja dat allemaal, en ik snap het wel ook dat ze het heeft gezegd, maar wel jammer dat ze niet eerst met mijzelf erover heeft gepraat. Maar ik neem het haar niet kwalijk.
Nu heb ik wel heel veel aan mijn ouders verteld over waarom ik me vaak zo kut voel en dat lucht wel op, maar jammer dat het op deze manier moest :{
pi_102979267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja dat allemaal, en ik snap het wel ook dat ze het heeft gezegd, maar wel jammer dat ze niet eerst met mijzelf erover heeft gepraat. Maar ik neem het haar niet kwalijk.
Nu heb ik wel heel veel aan mijn ouders verteld over waarom ik me vaak zo kut voel en dat lucht wel op, maar jammer dat het op deze manier moest :{
En je hoeft te ook niet meer af te vragen hoe je het je ouders gaat vertellen! :P
pi_102979368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En je hoeft te ook niet meer af te vragen hoe je het je ouders gaat vertellen! :P
Nee inderdaad :'(
pi_102979951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:44 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee inderdaad :'(
Als je ouders normaal een beetje relaxt zijn gaan jullie er wel uitkomen, ook al zijn ze nu even niet zo blij me je acties.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:58:13 #142
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102980280
Ik snap er niet. Eda heeft binnen X tijd geneukt met zowel Newbie als met een ander?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102980517
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je ouders normaal een beetje relaxt zijn gaan jullie er wel uitkomen, ook al zijn ze nu even niet zo blij me je acties.
Mijn ouders zijn niet echt boos over mij en Newbie, maar vooral panisch over dat ik drugs heb gebruikt. Ik heb ze wel een beetje wat geprobeerd uit te leggen, ze dachten meteen dat ik verslaafd zou worden en in de goot zou belanden :')
Dus hopelijk heb ik ze vanavond een beetje gerustgesteld :P
Maar ik heb wel uitgelegd dat hoe raar het voor hen ook mag klinken, ik echt wel veel in Newbie zie... En ik denk dat ze me ergens ook wel snapten, dus ik hoop dat het gauw overwaait...

En nee catbert, ik heb niet met een ander geneukt, dat willen ze hier geloven maar het was onschuldig.
pi_102980618
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn niet echt boos over mij en Newbie, maar vooral panisch over dat ik drugs heb gebruikt. Ik heb ze wel een beetje wat geprobeerd uit te leggen, ze dachten meteen dat ik verslaafd zou worden en in de goot zou belanden :')
Dus hopelijk heb ik ze vanavond een beetje gerustgesteld :P
Maar ik heb wel uitgelegd dat hoe raar het voor hen ook mag klinken, ik echt wel veel in Newbie zie... En ik denk dat ze me ergens ook wel snapten, dus ik hoop dat het gauw overwaait...

En nee catbert, ik heb niet met een ander geneukt, dat willen ze hier geloven maar het was onschuldig.
Ik doelde ook op je drugsacties. :P
Zo lang je niet echt verslaafd raakt aan iets zal het vast over waaien, maar ze houden je nu even extra in de gaten denk ik.

En help het dan meteen even uit de wereld door te zeggen wat er wél gebeurt is. Zo blijft het vaag en gaan mensen speculeren.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:04:31 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102980687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
En help het dan meteen even uit de wereld door te zeggen wat er wél gebeurt is. Zo blijft het vaag en gaan mensen speculeren.
Dat ja. Tenzij je het wel interessant vindt dat mensen dat denken :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102980933
Dit topic is veel leuker dan de echte reeks, daar is het alleen maar slowchat, onzin en PUA geneuzel.
Dat wou ik even melden, en ook dat ik wel heel erg nieuwsgierig ben naar wat er nu echt is gebeurd met onze mysterie-guest (MLiG) en Edarr :)
pi_102980946
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik doelde ook op je drugsacties. :P
Zo lang je niet echt verslaafd raakt aan iets zal het vast over waaien, maar ze houden je nu even extra in de gaten denk ik.

Ik heb de hele nacht met hem op de bank gezeten en over rare dingen gepraat, en we hebben elkaar toen het ochtend was aangekeken, best lang, en toen vroeg hij of ik hem wilde zoenen en ik deed dat, maar ik weet niet wat ik anders had moeten doen, ik hoop echt eigenlijk dat ik hem er blij mee heb gemaakt. Ik hoop ook dat Newbie het nog steeds niet erg vindt, want ik heb eigenlijk geen idee of het nu goed was of niet. Het voelde niet echt fout maar alleen raar en vreemd, maar dat paste bij de avond ofzo, maar als ik erover na ga denken lijkt het wel weer fout ;(

Ik wil je wel sorry zeggen dat ik dit vertel trouwens, ik weet wel dat je het leest maar ik moet sommige dingen gewoon kwijt als je het begrijpt, en dat hoop ik, want anders denk ik er de hele tijd aan...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:10:36 #148
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102981035
Ik vind het wel schattig :)
pi_102982485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb de hele nacht met hem op de bank gezeten en over rare dingen gepraat, en we hebben elkaar toen het ochtend was aangekeken, best lang, en toen vroeg hij of ik hem wilde zoenen en ik deed dat, maar ik weet niet wat ik anders had moeten doen,
Uhhh, niet zoenen? :D Dat lijkt me niet zo moeilijk te bedenken opzich.
pi_102982554
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb de hele nacht met hem op de bank gezeten en over rare dingen gepraat, en we hebben elkaar toen het ochtend was aangekeken, best lang, en toen vroeg hij of ik hem wilde zoenen en ik deed dat, maar ik weet niet wat ik anders had moeten doen, ik hoop echt eigenlijk dat ik hem er blij mee heb gemaakt. Ik hoop ook dat Newbie het nog steeds niet erg vindt, want ik heb eigenlijk geen idee of het nu goed was of niet. Het voelde niet echt fout maar alleen raar en vreemd, maar dat paste bij de avond ofzo, maar als ik erover na ga denken lijkt het wel weer fout ;(

Ik wil je wel sorry zeggen dat ik dit vertel trouwens, ik weet wel dat je het leest maar ik moet sommige dingen gewoon kwijt als je het begrijpt, en dat hoop ik, want anders denk ik er de hele tijd aan...
Ahw. Ik kan hier gewoon niet op haten :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')