Nieuw topic maken heeft geen nut, omdat dit topic al bijna niet meer over de meet in enschede gaatquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:01 schreef Cassandra87 het volgende:
5 november in Amsterdam, stuk grachtenslenteren en savonds eten.
Zeker:
Cassandra87
Tijnbrein
Magnetronkoffie
Misschien:
DenWauwelaar
Capstan
Ik kom uit utrecht. Dit gaat over de enschede meet btwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:07 schreef YoshiEscobar het volgende:
Ik zorg dat ik pak hem beet ongeveer om 16.02 in Enschede aan kom
met de trein vanuit Zwolle/Deventer... Nog meer die uit die richting komen???
Done.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Zou je mijn quote ook in de op kunnen zetten? Das namelijk t eerste wat men leest en niet post 5/6
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wel even onderstaande stickers kopen, overal opplakken en filmpje uiteraard.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Volgens mij is Edarrawen dan de enige vrouw ook. Net smurfin in een smurfendorp met heel veel geile betasmurfjes
quote:
quote:
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topicquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even uit vorig (duplicaat) deel (Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat'):
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen dankquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic
Ik kan ook proberen er dan ongeveer te zijn (maar misschien wordt het wat later). Misschien is het handig om even nummers uit te wisselen, ik heb geen idee waar ik moet zijn en heb van niemand een nummer (en geen internet op mn mobiel), dus als ik iets niet kan vinden wordt het lastig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:27 schreef kedge het volgende:
Ik ben om 16.00 op het treinstation met een mede fokker, dus ik weet niet hoe laat iedereen aankomt, maar dan kun je iig meelopen naar edda's woning.
Ik kan je wel ophalen van het station, dan hoeft Edarr niet 2x te gaan en mensen alleen in haar huis te laten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kan ook proberen er dan ongeveer te zijn (maar misschien wordt het wat later). Misschien is het handig om even nummers uit te wisselen, ik heb geen idee waar ik moet zijn en heb van niemand een nummer (en geen internet op mn mobiel), dus als ik iets niet kan vinden wordt het lastig.
Mooiquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik kan je wel ophalen van het station, dan hoeft Edarr niet 2x te gaan en mensen alleen in haar huis te laten.
Kom ik gewoon tegelijk met jou aan
zie dmquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Woussie1987 het volgende:
BTW, krijgen we nog een PM adres van Edattawen?
Ik ben iets, later om half 5 samen met minibeer
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelostquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Is MLiG nou gegaan of niet? Hij zou wel gaan.
Wowquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelost
Leg uit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelost
Nee, een aantal zijn nog teruggegaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:55 schreef kedge het volgende:
Was de rest nog blijven hangen bij de BK ?
Omdat ook 1 iemand in de groep hier al op de hoogte van wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien
En 1 iemand wou z'n nick niet geven??? Hoe wist 'ie dan waar die moest zijn?
Was het een vreemdeling dan? Kan 't me zo moeilijk voorstellen dat er vreemden zomaar mee gaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Omdat ook 1 iemand in de groep hier al op de hoogte van was
Hebknietquote:
Grapje neem ik aan? Anders zat ik ook niet op te lettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hebkniet
Zijn die foto's gemaakt toen ik al weg was of zat ik gewoon niet op te letten?
De Mysteryguest was Newbie? :Squote:Op maandag 10 oktober 2011 11:25 schreef palawan het volgende:
Om 23:nogwat uur ben ik weggegaan samen met woussie1987 en onze mysterieguest alleen gelaten met Edarr......
Wat er met hen is gebeurd weet ik ook niet
Nee, Newbie mocht gisteren niet komen van zijn moeder.quote:
Lol; heeft met name Edarr het goed geregeld. Iedere dag een andere vent... en dat voor iemand in een "ik kan niet niet versieren"-topicquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, Newbie mocht gisteren niet komen van zijn moeder.
Als het goed is zit Newbie vandaag wel bij Edarr. Daarom is het nu ook zo rustig in het topic?
Of ze heeft mijn advies te serieus genomen om offtopic in ONZ te postenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Als het goed is zit Newbie vandaag wel bij Edarr. Daarom is het nu ook zo rustig in het topic?
ja he, wordt tijd dat ik ook eens naar zo'n meet ga; wellicht dat ik hem dan ook kan rippen ;Pquote:
TEEHEEE NU NIET MEERquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
ja idd kun je nog lopen?quote:
volgens mij was het gewoon een grapje dat er foto's waren gemaakt. Want zowel minibeer als ik hebben niemand gezien met een camera, wat ook wel hier ergens staat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
fb is facebook maar ook heel erg leuk dat er 3 of 4 keer om gevraagd wordt en dit gewoon genegeerd wordt.
Newbie vanavond TEEEHHEEEEHEEEEquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is er nog iemand blijven slapen?
Dat wordt vast weinig slapenquote:
?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En ooh wee als we over 5/6 weken horen dat je niet op tijd bent!
Oh crapquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Over tijd, dat de maandelijkse periode uitblijft...
Nu ik eindelijk weer eens tijd heb voor FOK! kan ik zeggen dat ik de meeting heel erg leuk vond, het was leuk en grappig iedereen te zien en met iedereen te praten! Er is nog wel iemand gebleven maar ik zeg niet wie. Ik moet nog steeds mijn kamer opruimen nuquote:
Ik quote even uit ander draadje:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nu ik eindelijk weer eens tijd heb voor FOK! kan ik zeggen dat ik de meeting heel erg leuk vond, het was leuk en grappig iedereen te zien en met iedereen te praten! Er is nog wel iemand gebleven maar ik zeg niet wie. Ik moet nog steeds mijn kamer opruimen nu
Maar ik ben vandaag te moe daarvoor denk ik, geen slaap na de meet en vannacht ook niet zo veel.
Foute boel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef Edarrawen het volgende:
Overigens valt er niets te zien op de meet, tenzij de heren elkaar gaan hosselen.
Ik ben zelf namelijk niet meer beschikbaar.
Newbie heeft me vergevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik quote even uit ander draadje:
[..]
Foute boel.
Ik had het hem ook vergeven dat hij met die jongen gezoend had afgelopen week, toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Heeft hij je moeten vergeven dan? t wordt meer en meer een soap
Nee het was al ochtend. En ik weet het niet, het is allemaal raar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef Cassandra87 het volgende:
dus zondag ging je ook los met een fokker?
Oh my god.. Wat een basis voor een relatie![]()
Met die als laatst achtergebleven fokker ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee het was al ochtend. En ik weet het niet, het is allemaal raar.
Welles. Verder niet teveel gebeurd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
De mysteriefokker? mlig?
Dus je 1e keer was niet met newbie?
Waarom laat je een jongen, die gewoon in Enschede woont, bij je slapen als je zo verliefd bent op Newbie? Dan vraag je er gewoon om, helemaal aangezien je nog niet zo ervaren bent. Ik snap dat niet, maar goed blijkbaar vinden jullie het allebei niet erg of zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef Edarrawen het volgende:
Ach, zo hebben we alles wel meteen in één week meegemaakt
Ik was niet moe en heb ook niet geslapen, alleen de hele nacht op de bank over rare dingen gepraat. Ik dacht verder niet echt na en was in een wazige bui.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom laat je een jongen, die gewoon in Enschede woont, bij je slapen als je zo verliefd bent op Newbie? Dan vraag je er gewoon om, helemaal aangezien je nog niet zo ervaren bent. Ik snap dat niet, maar goed blijkbaar vinden jullie het allebei niet erg of zo.
Of dacht je, Newbie is vreemdgegaan, dan ik ook? Je hoeft hier overigens niet op in te gaan, het zijn jullie zaken natuurlijk, maar het is echt net een soap en dat al na 1 week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |