Nou, even een verslagje van mijn kant.
Had om half 5 afgesproken met woussie1987 en minibeer op het station. Ze hadden echter vertraging dus kwamen een kwartier later aan, dat begint al goed

Maar na elkaar gevonden te hebben door het heerlijke weer (het regende) naar Edarr gelopen.
Voor mij was het toch een beetje apart, om met mensen die je nog nooit hebt gezien af te spreken, ook omdat je elkaars naam nog nieteens weet.
Ik was dus tijdens het wandelen nog een beetje onwennig. Maar eerste indruk was dat minibeer en woussie wel relaxte gasten waren.
Aldus (nat

) aangekomen bij Edarr zaten de overige mensen er al. Op het begin was het een beetje onwennig had ik het gevoel. Maar al snel werd iedereen wat losser, en werd het erg gezellig.
Onze mysterie guest had een vage wijn meegenomen van enkele jaren oud, of meerdere zelfs, hij heeft iets met oude voorwerpen is gebleken

en wat bier wat onder de haren zat. Maar aangezien minibeer al het bier opzoop zal het wel prima hebben gesmaakt

Het eten was alleen een beetje problematisch. Niemand wou koken (of kon koken, hoe sommige mensen aan hun dagelijkse aanbevolen calorieen komen was erg vermakelijk

) dus bleven we maar zolang wachten tot alle winkels waren gesloten en we wel naar de burgerking moesten bij gebrek aan iets anders
Bij de burgerking was het ook weer erg gezellig. Maar aangezien het al laat begon te worden, en het ver reizen is vanuit Enschede naar het westen verloren we daar steeds meer mensen. Uiteindelijk met 5(?) man teruggegaan naar Edarr en daar nog even gezeten met 4 of 5 man.
Om 23:nogwat uur ben ik weggegaan samen met woussie1987 en onze mysterieguest alleen gelaten met Edarr......
Wat er met hen is gebeurd weet ik ook niet

Samenvatting:
Gezellige meet gehad van 16:30 t/m 23:30. Best lang wat toch een goed teken is lijkt me.
Leuk om eens te zien wie er achter al die pixels schuilgaan.
Wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar.
Wist niet hoe sociaal gestoord iedereen zou zijn. Had me op het ergste voorbereid maar viel 100% mee. Eigenlijk allemaal aardige mensen waar ik goed mee op kon schieten
[ Bericht 0% gewijzigd door palawan op 10-10-2011 11:33:46 ]