Nieuw topic maken heeft geen nut, omdat dit topic al bijna niet meer over de meet in enschede gaatquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:01 schreef Cassandra87 het volgende:
5 november in Amsterdam, stuk grachtenslenteren en savonds eten.
Zeker:
Cassandra87
Tijnbrein
Magnetronkoffie
Misschien:
DenWauwelaar
Capstan
Ik kom uit utrecht. Dit gaat over de enschede meet btwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:07 schreef YoshiEscobar het volgende:
Ik zorg dat ik pak hem beet ongeveer om 16.02 in Enschede aan kom
met de trein vanuit Zwolle/Deventer... Nog meer die uit die richting komen???
Done.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Zou je mijn quote ook in de op kunnen zetten? Das namelijk t eerste wat men leest en niet post 5/6
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wel even onderstaande stickers kopen, overal opplakken en filmpje uiteraard.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Volgens mij is Edarrawen dan de enige vrouw ook. Net smurfin in een smurfendorp met heel veel geile betasmurfjes
quote:
quote:
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topicquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even uit vorig (duplicaat) deel (Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat'):
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen dankquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic
Ik kan ook proberen er dan ongeveer te zijn (maar misschien wordt het wat later). Misschien is het handig om even nummers uit te wisselen, ik heb geen idee waar ik moet zijn en heb van niemand een nummer (en geen internet op mn mobiel), dus als ik iets niet kan vinden wordt het lastig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:27 schreef kedge het volgende:
Ik ben om 16.00 op het treinstation met een mede fokker, dus ik weet niet hoe laat iedereen aankomt, maar dan kun je iig meelopen naar edda's woning.
Ik kan je wel ophalen van het station, dan hoeft Edarr niet 2x te gaan en mensen alleen in haar huis te laten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kan ook proberen er dan ongeveer te zijn (maar misschien wordt het wat later). Misschien is het handig om even nummers uit te wisselen, ik heb geen idee waar ik moet zijn en heb van niemand een nummer (en geen internet op mn mobiel), dus als ik iets niet kan vinden wordt het lastig.
Mooiquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik kan je wel ophalen van het station, dan hoeft Edarr niet 2x te gaan en mensen alleen in haar huis te laten.
Kom ik gewoon tegelijk met jou aan
zie dmquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Woussie1987 het volgende:
BTW, krijgen we nog een PM adres van Edattawen?
Ik ben iets, later om half 5 samen met minibeer
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelostquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Is MLiG nou gegaan of niet? Hij zou wel gaan.
Wowquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelost
Leg uit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha bedankt, je hebt zojuist het grootste mysterie van de avond opgelost
Nee, een aantal zijn nog teruggegaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:55 schreef kedge het volgende:
Was de rest nog blijven hangen bij de BK ?
Omdat ook 1 iemand in de groep hier al op de hoogte van wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien
En 1 iemand wou z'n nick niet geven??? Hoe wist 'ie dan waar die moest zijn?
Was het een vreemdeling dan? Kan 't me zo moeilijk voorstellen dat er vreemden zomaar mee gaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Omdat ook 1 iemand in de groep hier al op de hoogte van was
Hebknietquote:
Grapje neem ik aan? Anders zat ik ook niet op te lettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hebkniet
Zijn die foto's gemaakt toen ik al weg was of zat ik gewoon niet op te letten?
De Mysteryguest was Newbie? :Squote:Op maandag 10 oktober 2011 11:25 schreef palawan het volgende:
Om 23:nogwat uur ben ik weggegaan samen met woussie1987 en onze mysterieguest alleen gelaten met Edarr......
Wat er met hen is gebeurd weet ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |