Oh crapquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Over tijd, dat de maandelijkse periode uitblijft...
Nu ik eindelijk weer eens tijd heb voor FOK! kan ik zeggen dat ik de meeting heel erg leuk vond, het was leuk en grappig iedereen te zien en met iedereen te praten! Er is nog wel iemand gebleven maar ik zeg niet wie. Ik moet nog steeds mijn kamer opruimen nuquote:
Ik quote even uit ander draadje:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nu ik eindelijk weer eens tijd heb voor FOK! kan ik zeggen dat ik de meeting heel erg leuk vond, het was leuk en grappig iedereen te zien en met iedereen te praten! Er is nog wel iemand gebleven maar ik zeg niet wie. Ik moet nog steeds mijn kamer opruimen nu
Maar ik ben vandaag te moe daarvoor denk ik, geen slaap na de meet en vannacht ook niet zo veel.
Foute boel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef Edarrawen het volgende:
Overigens valt er niets te zien op de meet, tenzij de heren elkaar gaan hosselen.
Ik ben zelf namelijk niet meer beschikbaar.
Newbie heeft me vergevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik quote even uit ander draadje:
[..]
Foute boel.
Ik had het hem ook vergeven dat hij met die jongen gezoend had afgelopen week, toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Heeft hij je moeten vergeven dan? t wordt meer en meer een soap
Nee het was al ochtend. En ik weet het niet, het is allemaal raar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef Cassandra87 het volgende:
dus zondag ging je ook los met een fokker?
Oh my god.. Wat een basis voor een relatie![]()
Met die als laatst achtergebleven fokker ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee het was al ochtend. En ik weet het niet, het is allemaal raar.
Welles. Verder niet teveel gebeurd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
De mysteriefokker? mlig?
Dus je 1e keer was niet met newbie?
Waarom laat je een jongen, die gewoon in Enschede woont, bij je slapen als je zo verliefd bent op Newbie? Dan vraag je er gewoon om, helemaal aangezien je nog niet zo ervaren bent. Ik snap dat niet, maar goed blijkbaar vinden jullie het allebei niet erg of zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef Edarrawen het volgende:
Ach, zo hebben we alles wel meteen in één week meegemaakt
Ik was niet moe en heb ook niet geslapen, alleen de hele nacht op de bank over rare dingen gepraat. Ik dacht verder niet echt na en was in een wazige bui.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom laat je een jongen, die gewoon in Enschede woont, bij je slapen als je zo verliefd bent op Newbie? Dan vraag je er gewoon om, helemaal aangezien je nog niet zo ervaren bent. Ik snap dat niet, maar goed blijkbaar vinden jullie het allebei niet erg of zo.
Of dacht je, Newbie is vreemdgegaan, dan ik ook? Je hoeft hier overigens niet op in te gaan, het zijn jullie zaken natuurlijk, maar het is echt net een soap en dat al na 1 week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |