Nee, Newbie mocht gisteren niet komen van zijn moeder.quote:

Lol; heeft met name Edarr het goed geregeld. Iedere dag een andere vent... en dat voor iemand in een "ik kan niet niet versieren"-topicquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, Newbie mocht gisteren niet komen van zijn moeder.
Als het goed is zit Newbie vandaag wel bij Edarr. Daarom is het nu ook zo rustig in het topic?

Of ze heeft mijn advies te serieus genomen om offtopic in ONZ te postenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Als het goed is zit Newbie vandaag wel bij Edarr. Daarom is het nu ook zo rustig in het topic?

ja he, wordt tijd dat ik ook eens naar zo'n meet ga; wellicht dat ik hem dan ook kan rippen ;Pquote:

TEEHEEE NU NIET MEERquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]

ja idd kun je nog lopen?quote:

volgens mij was het gewoon een grapje dat er foto's waren gemaakt. Want zowel minibeer als ik hebben niemand gezien met een camera, wat ook wel hier ergens staat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
fb is facebook maar ook heel erg leuk dat er 3 of 4 keer om gevraagd wordt en dit gewoon genegeerd wordt.

Newbie vanavond TEEEHHEEEEHEEEEquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is er nog iemand blijven slapen?

Dat wordt vast weinig slapenquote:
 have fun you two
 have fun you two

?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En ooh wee als we over 5/6 weken horen dat je niet op tijd bent!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |