Gewoon slapen was misschien beter geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik was niet moe en heb ook niet geslapen, alleen de hele nacht op de bank over rare dingen gepraat. Ik dacht verder niet echt na en was in een wazige bui.
en is edarwen die hoer aan wie ie 20000 euro heeft betaald?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Dus het was wel mlig?
Ik vraag patent aan voor de versieren-film
Body languagequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Je hebt alleen gepraat, waarom moet newbie je dan vergeven?
Precies, dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ze begon al over dat newbie ook met een ander had gezoend...dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoeveel weken geven we ze nog? Tot er weer eentje ergens anders op duikt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker begin van een relatie wel.
Nee, ik vind alleen rare mensen leuk, en er zijn er niet zo veel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeveel weken geven we ze nog? Tot er weer eentje ergens anders op duikt.
Ga je nog contact houden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen rare mensen leuk, en er zijn er niet zo veel.
Tevens postte ik dit waarschijnlijk omdat ik nog niet helder ben
En waarschijnlijk meer dan dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Straw jamaar ze vertelt hier al elke keer iets anders, volgens mij is er wel meer gebeurd
Maar tof, mlig mocht gratis knuffelenLeuk voor hem
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Volgens mij is Edarrawen dan de enige vrouw ook. Net smurfin in een smurfendorp met heel veel geile betasmurfjes
Je bent alleen niet de enige die dit geroepen heeft toen duidelijk werd dat zij de enige meid op de meet zou zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik quote mezelf ook nog even uit het (mislukte) vorige deel omdat ik gewoon een nostradamus in strakke groene broek blijk te zijn:
[..]
En jou?quote:
Ja wil jij die andere zijn?quote:
Waar dacht jij dan aan waar ik aan dacht? Ik had het over 's nachts een wazig gesprek hebben. En jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan bij een eerste ontmoeting.
Wazige gesprekken zijn wel mooi jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan aan waar ik aan dacht? Ik had het over 's nachts een wazig gesprek hebben. En jij?
Ik denk dat ik rond die tijd alweer onderweg naar huis was ivm colleges.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan aan waar ik aan dacht? Ik had het over 's nachts een wazig gesprek hebben. En jij?
Dan zijn we allemaal nostradamus en heren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent alleen niet de enige die dit geroepen heeft toen duidelijk werd dat zij de enige meid op de meet zou zijn.
Goed van jullie manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal nostradamus en heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |