Volgens mij is dat helemaal niet meer zeker. Cassandra was ook ineens weer weg, dus ik krijg het idee dat we er vanuit moeten gaan dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef Nairua het volgende:
Ik ben hier! En ik wacht op instructies. 4 pers. vind ik best hoor, maar dan wil ik wel zeker zijn dat men ook komt.
Ik zei al: bij weinig enthousiasme lijkt me dat geen goed idee. Natuurlijk wil ik meeten, en natuurlijk wil ik jou ook meeten, maar dan liever als je zelf wat lekkerder in je vel zit. Zo heb ik je nog niet meegemaakt...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben niet zo enthousiastAls iedereen wilt meeten én mij wilt meeten zal ik er zijn. Maar verplaatsen vind ik ook geen punt
Zal ik doen. Als ik daar niet op tijd achter kom en je dus niets hoort, neem dan maar aan dat het niet doorgaat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga slapen. Capstan wil jij me smsen hoe of wat als de rest toch besluit te meeten?
Lijkt me op dit moment wel beter, ja. Ik hoop dat het allemaal niet heel ernstig is...quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we het dan maar niet doorlaten gaan.
Hebben jullie nog niet gemeet?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
*Schop*
kaneel, al iets meer bekend over de volgende meet?
16 en 17 kan ik nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, beetje laat. Ik moest helaas ook nog op werk invallen voor een zieke collega.
Goed, de AVNZMG Meet gaat nu plaatsvinden in het pittoreske Leiden!
[ afbeelding ]
Het gaat plaatsvinden in december, alwaar mijn voorkeur voor een vrijdag of een zaterdag is. De uitvalsbasis is Casa Kaneel, waar natuurlijk enkele mensen kunnen overnachten.
TLDR: Meet!
Datum: Weet ik morgen.
Lijsten:
Mensen die komen:
Misschien:
Wat ik heb begrepen is dat er tot nu toe maar 2 geseest zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zijn dit soort meetings er vaak?
Omdat het vaak niet door gaat, anders waren het er minimaal 4.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat er tot nu toe maar 2 geseest zijn?
Het topic versieren voor kanslosers wel de rest van fok veel meer paar 100 minstensquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nog maar 2 in dat lange bestaan van fok?
Lieverd ik ben zelf de grootste kansloserquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ah wat onaardig, niet iedereen kan toch in alles goed zijn?
Wil je ook op die meet komen?quote:
Dit gaat mijn eerste worden, dus ik weet het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Niet op deze denk ik, maar ik denk er wel over om zoiets eens te doen.
Kunnen jullie me wat meer vertellen over hoe zulke meetings gaan? Praten jullie dan gelijk, of is het eerst ongemakkelijk? Wordt er veel 'gehosseld' of is iedereen vooral verlegen?
De vorige was 9 oktober, dat was hartstikke leukquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zijn dit soort meetings er vaak?
Zal ik je bij de 'zeker' of 'misschien' zetten?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vorige was 9 oktober, dat was hartstikke leuk
En 16 kan ik waarschijnlijk vrijmaken, 17 sowieso.
Doe maar misschien, wie weet gaan mijn ouders nog moeilijk doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik je bij de 'zeker' of 'misschien' zetten?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
December is een shitmaand. Feestjes, familie, etc etc.
Nee dus.
Ophalen vamaf station enzulks kan geregeld worden? Misschien is het nieuwe nee dus zet bij mij maar ja, dat is het nieuwe misschien. Het is puur een geldkwestie, en of ik dan moet werken.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, beetje laat. Ik moest helaas ook nog op werk invallen voor een zieke collega.
Goed, de AVNZMG Meet gaat nu plaatsvinden in het pittoreske Leiden!
[ afbeelding ]
Het gaat plaatsvinden in december, alwaar mijn voorkeur voor een vrijdag of een zaterdag is. De uitvalsbasis is Casa Kaneel, waar natuurlijk enkele mensen kunnen overnachten.
TLDR: Meet!
Datum: 16 en/of 17 december.
Lijsten:
Mensen die komen:
Kaneelstokje
Misschien:
Lokasenna
Stefanhaan
Geen probleem, ik kan je ophalen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ophalen vamaf station enzulks kan geregeld worden? Misschien is het nieuwe nee dus zet bij mij maar ja, dat is het nieuwe misschien. Het is puur een geldkwestie, en of ik dan moet werken.
De vorige meet was mijn eerste. Heb wel een kort verslagje geplaatst hoe het eraan toeging in het meet #1 topic dacht ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Niet op deze denk ik, maar ik denk er wel over om zoiets eens te doen.
Kunnen jullie me wat meer vertellen over hoe zulke meetings gaan? Praten jullie dan gelijk, of is het eerst ongemakkelijk? Wordt er veel 'gehosseld' of is iedereen vooral verlegen?
Zwijg daaroverquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:25 schreef palawan het volgende:
[..]
De vorige meet was mijn eerste. Heb wel een kort verslagje geplaatst hoe het eraan toeging in het meet #1 topic dacht ik.
Haha dat hosselen heb ik niet veel van gemerkt, maar nadat ik wegging de vorige keer... daar zijn vele topics over gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |